1000 besmettingen bij Ferrari incomingquote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wtf die lui in die rode pakken
Ook geen 1,5 meter afstand
Hebben wel spatkappen op of hoe dat ook heetquote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wtf die lui in die rode pakken
Ook geen 1,5 meter afstand
🤣quote:Op zondag 13 september 2020 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
1000 besmettingen bij Ferrari incoming
Ex RTL boulevard.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Wie is in godsnaam die BN-er en waar moet ik die van kennen? Werkelijk waar nog nooit gezien die vent?!
Ronald Molendijk. Hij zet muziekjes op.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Wie is in godsnaam die BN-er en waar moet ik die van kennen? Werkelijk waar nog nooit gezien die vent?!
Ze kunnen beter een echte fan uitnodigen @vosssquote:Op zondag 13 september 2020 14:11 schreef Justevo het volgende:
Dat uitnodigen van quasi BN'ers.. ze leren het ook nooit.
Wij mogen steeds aanschouwen hoe Lewis zijn ballen goed legt. Is niet heel anders toch?quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar fietsende, zwetende mannen in strakke broekjes kijken.
Ieder het zijne zeg ik maar altijd
@potjecremequote:Op zondag 13 september 2020 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij mogen steeds aanschouwen hoe Lewis zijn ballen goed legt. Is niet heel anders toch?
Erg hoor, iemand met een mening.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat merkten we gisteravond ja ...
Behalve als Max de auto rijdt 🤪quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
de coureur heeft 14% invloed op de algehele prestatie. zo belangrijk zijn de coureurs niet.
Snuif vrind van Wendy en Galjaard.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Heb je even?quote:Op zondag 13 september 2020 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
WAT HEEFT MAX VERKEERD GEDAAN IN Z'N LEVEN![]()
![]()
Motor kan niet stationair lopen, dan raakt ie in stall. Hebben ook al aardig wat proefstarts gemaakt (12 stuks)quote:Op zondag 13 september 2020 14:43 schreef Justevo het volgende:
Wat werd er gezegd? Ik las alleen iets of issues.
Toen was n hij vorig jaar een race mee.quote:
Hoezo? De race wordt gewoon geredenquote:
Gisteren had hij nog commentaar op de huidskleur van Ferrari personeelquote:Op zondag 13 september 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Voor de Hamiltonshow.
Doen we nog iets aan een racisme act of zijn we daarmee gestopt?
Yo!quote:
Genot.quote:Op zondag 13 september 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteren had hij nog commentaar op de huidskleur van Ferrari personeel
Die bn-er is niet veel beter.quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Tering sneue hypocriet dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat hij vandaag de eerste ronde crasht en een blessure oploopt waardoor hij de rest van het seizoen is uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |