Mooi. Dag hè.quote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vanmiddag fietsen we de Colombier op in de tour. Je bent echt van de zotte als je naar deze optocht gaat kijken.
Zie jullie rond 15:00 in het tdf topic.
Tot dan
Tja zo kunnen we van iedere sport wel iets doms maken. “Lekker naar 20 auto’s kijken die allemaal hetzelfde rondje achter elkaar 60x rijden”.quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar fietsende, zwetende mannen in strakke broekjes kijken.
Ieder het zijne zeg ik maar altijd
quote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijkt ook heerlijk weg met een pijpje bier en een zak nootjes.
Proost alvast!quote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja dat kunnen we van iedere sport wel zeggen
Is ook zo.quote:Op zondag 13 september 2020 10:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De renners maken de koers, niet het parkoers.
Maar ik zet het beide tegelijk op. Jij ook?edit: excuus voor de emoticon, niet betweterig bedoelt
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is. Pas als die met pensioen gaat zie ik kans voor de rest.quote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
P2 is het maximaal haalbare als het een "normale" race wordt en dan moet hij al een klein beetje geluk hebben.
Zal wel P3 worden of er moeten gekke dingen gebeuren of de Mercs stuk gaan of iets.
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.quote:Op zondag 13 september 2020 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is. Pas als die met pensioen gaat zie ik kans voor de rest.
Denk echter dat Lewis zijn ego te groot is om dat te doen. Die stopt denk ik gewoon op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 13 september 2020 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.
Zou Max Hamilton verslaan als ze beide in exact zelfde auto/afstellingen zouden zitten!?quote:Op zondag 13 september 2020 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.
tnx, daar gaan ze echt schroeien, neem f1 wel opquote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vanmiddag fietsen we de Colombier op in de tour. Je bent echt van de zotte als je naar deze optocht gaat kijken.
Zie jullie rond 15:00 in het tdf topic.
Tot dan
Fixed.quote:Op zondag 13 september 2020 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is in de beste auto zit.
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.quote:Op zondag 13 september 2020 11:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou Max Hamilton verslaan als ze beide in exact zelfde auto/afstellingen zouden zitten!?
als hij Bottas heet nietquote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beste rijder krijgt de beste auto.
Hij heeft veel projecten naast de F1quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.
Lang niet altijd hoor. Of wil je soms beweren dat Bottas de tweede beste van het veld is?quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beste rijder krijgt de beste auto.
daarom ook wel een gemiste kans van Mercedes om volgend jaar dat stoeltje niet aan Russel te gunnen, Bottas heeft nu kansen genoeg gehad, dat wordt nooit meer wat, ook niet als Hamilton stopt.quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.
Dat merkten we gisteravond ja ...quote:Op zondag 13 september 2020 11:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft veel projecten naast de F1
Die lag al vast bij Williams.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom ook wel een gemiste kans van Mercedes om volgend jaar dat stoeltje niet aan Russel te gunnen, Bottas heeft nu kansen genoeg gehad, dat wordt nooit meer wat, ook niet als Hamilton stopt.
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor. Of wil je soms beweren dat Bottas de tweede beste van het veld is?
Het halve veld zowat is beter dan hem.
Leclerc, Verstappen, Ricciardo, Vettel, Russell sowieso en waarschijnlijk Sainz en Norris ook.
ik had ook liever Ricciardo in de Mercedes gezien maar Bottas heb ik echt wel genoeg vanquote:Op zondag 13 september 2020 12:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.
Daarom nu dus ook prima moment om Russell in die merc te gooien. Mercedes is zo goed dat Lewis in zn eentje wel de WDC/WCC binnenhaalt en dan weet je met Russell meteen wat voor vlees je in de kuip hebt of dat je een plan B nodig hebt voor als Lewis er klaar mee is. Of wie weet kan je wel 40mil salaris van Lewis besparen en haalt Russell er hetzelfde uit.quote:Op zondag 13 september 2020 12:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.
Mercedes heeft geen plan B nodig als ze zo dominant zijn als nu. Iedereen zou in die Mercedes willen rijden. Bottas is de ideale 2e rijder. Een ja-knikker die geen aspiraties heeft om kampioen te worden. Je weet niet wat Russel gaat doen als hij merkt dat hij Lewis kan pakken (zie Rosberg/Hamilton clash). Waarom de goede sfeer en chemie in het team verstoren als het nu goed gaat en elk jaar de titels worden binnengehaald?quote:Op zondag 13 september 2020 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom nu dus ook prima moment om Russell in die merc te gooien. Mercedes is zo goed dat Lewis in zn eentje wel de WDC/WCC binnenhaalt en dan weet je met Russell meteen wat voor vlees je in de kuip hebt of dat je een plan B nodig hebt voor als Lewis er klaar mee is. Of wie weet kan je wel 40mil salaris van Lewis besparen en haalt Russell er hetzelfde uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |