Genot.quote:Op zondag 13 september 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteren had hij nog commentaar op de huidskleur van Ferrari personeel
Die bn-er is niet veel beter.quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Tering sneue hypocriet dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat hij vandaag de eerste ronde crasht en een blessure oploopt waardoor hij de rest van het seizoen is uitgeschakeld.
Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Toen was er nog geen sprake van een ban op de party modequote:Op zondag 13 september 2020 14:44 schreef Mansjester het volgende:
Huh. Ze hadden de beste voorbereiding ooit. Kan dan toch niet zo zijn dat de race al voor de derde keer dit seizoen niet kan worden uitgereden?
Anti stall uitschakelen, zodat je auto niet afslaat.quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Mja, hangt af van het probleem.quote:Op zondag 13 september 2020 14:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...
Ghehequote:Op zondag 13 september 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max duidelijk weer teveel gevraagd van de auto.
Flauwekul is dat altijdquote:
Op het internetquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd of ziggo go weer uitvalt.
Waar zou ik dan moeten kijken?
de duitserquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
RTL Duitslandquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
Google Hesgoalquote:Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor linkjes
Als het gerelateerd is aan vorige week dan is dat wel echt slecht.quote:
Alsof hesgoal niet atijd uitvaltquote:
Erg lucky dat zijn auto het gewoon doet.quote:
Ziggo is voor proletenquote:Op zondag 13 september 2020 15:04 schreef franklop het volgende:
MAX WINT MAX WINT MAX WINT
Precies op verkeerde moment ingeschakeld bij Ziggo.
Meer autosport zie je nergens anders.quote:
al heel lang geledenquote:Op zondag 13 september 2020 15:05 schreef tja77 het volgende:
Die Molendijk heeft een klap van de molenwiek gehad?
Max Verstappen gaat never nooit niet voor Ferrari rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Ferrarihypers, mag ik een teiltje? Wat zou het een hel zijn als Verstappen daar ooit voor gaat rijden
Mond spoelen jijquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Logisch. Autosport is ook voor proleten.
"Sport" trouwens.
En of hij de finish haaltquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Eens kijken of Max weer op het podium komt
Ik hoop het, maar er worden wat muren gewit in Nederland als dat wel zou gebeurenquote:Op zondag 13 september 2020 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat never nooit niet voor Ferrari rijden.
Eerst maar eens kijken of-ie überhaupt kan startenquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Nog geen enkele keer gehad. Gewoon op TV dan.quote:
En dan is het hele forum wel opeens pro-Ferrari.quote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar er worden wat muren gewit in Nederland als dat wel zou gebeuren
Moet die motor het wel blijven doenquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Het provinciehuis van Assen kijkt mee.quote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
Treinkaping De Punt wenst Albon veel succes vandaag @:Zipportal
nee duh op tv werkt het altijdquote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer gehad. Gewoon op TV dan.
Alles is ok hoor ikquote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of-ie überhaupt kan starten
Daniel Ricciardo doet het nog beter mijn zijn Renaultquote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Honda motor is lekker betrouwbaar dit seizoen.
Bij de start van de Indy 500 viel het even wegquote:
Terug naar Renault. Ook gelijk 1000pk danquote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Honda motor is lekker betrouwbaar dit seizoen.
neem betere verbinding.quote:
Liever niet.quote:Op zondag 13 september 2020 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk meteen Bottas pakken bij de start
Zelfs een dag later terug kijken loopt het regelmatig vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |