Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Toen was er nog geen sprake van een ban op de party modequote:Op zondag 13 september 2020 14:44 schreef Mansjester het volgende:
Huh. Ze hadden de beste voorbereiding ooit. Kan dan toch niet zo zijn dat de race al voor de derde keer dit seizoen niet kan worden uitgereden?
Anti stall uitschakelen, zodat je auto niet afslaat.quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Mja, hangt af van het probleem.quote:Op zondag 13 september 2020 14:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...
Ghehequote:Op zondag 13 september 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max duidelijk weer teveel gevraagd van de auto.
Flauwekul is dat altijdquote:
Op het internetquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd of ziggo go weer uitvalt.
Waar zou ik dan moeten kijken?
de duitserquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
RTL Duitslandquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
Google Hesgoalquote:Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor linkjes
Als het gerelateerd is aan vorige week dan is dat wel echt slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |