Ellende is dat he, ik moet nuchter laten prikken zijn de hele maand september 8 uur al volquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NeeIk moet bloed laten prikken voor mijn schildklierwaarden
![]()
En dat moet tegenwoordig allemaal op afspraak
O heb ik iets fout gedaanquote:
Echt??>quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he, ik moet nuchter laten prikken zijn de hele maand september 8 uur al vol
Trusten FANNquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dat gaan we doen.... maar eerst effe dutten...
staat ook een huppelkutjequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik iets fout gedaan
Ik ga ff kijken naar de vorige
Ja, ellende he puzz. Het wordt er allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt??>![]()
Ik hoef niet nuchter te prikken en goddank kon ik mijn afspraak zonder gedoe verzetten naar maandag
Maar dan moet ik natuurlijk wel koortsvrij zijn
Ja, zag het, we gaan het gewoon met het huppeltrutje doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staat ook een huppelkutje![]()
dus maakt niks uit...![]()
Truste you all
Weet ik veel... Ik kijk ook niet continuequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef mario390 het volgende:
@:chufi waarom kregen we uren niet
de meiden te zien??
Nee dat lijkt me heel vervelend .quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ellende he puzz. Het wordt er allemaal niet makkelijker op
Ik ging altijd prikken op een dag dat ik niet al te vroeg wakker was.
Stel ik maak een afspraak en kan pas om 8.30 en zit om 3 uur al op, nuchter blijven. Daar zit ik niet op te wachten
Helemaal niets dat je nu een afspraak moet maken
Hopelijk is je koorts snel over
Nee hee, ik dacht dat jullie wel een OP hadden heequote:
dan kom ik echt nooit meerquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee, ik dacht dat jullie wel een OP hadden hee
Had er eigenlijk niet eens op gelet Paulquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus een topic zonder OP is hip. Ik ga het voorstellen in DTSquote:
Soms zet iemand er well eens wat in dat op de TT slaat..quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil ook een ban is alweer een tijdje geleden
Ik ook niet, het zijn altijd die anderequote:Op zaterdag 12 september 2020 16:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in ruzie zoeken
En hier zijn bijna geeneens modsquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in ruzie zoeken
Ja baasquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
Ik ken het gevoel niet .. en dat hou ik ook maar zo
Jij bent ook een pussyquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
Ik ken het gevoel niet .. en dat hou ik ook maar zo
Ik hou wel van een relletje op zijn tijdquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil ook een ban is alweer een tijdje geleden
Dat spel maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:48 schreef chufi het volgende:
ja en nee.. Moet je om punten gaan zeuren in DTS
Ja echt hoor ..quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat spel maakt meer kapot dan je lief is.
Ik vermaak me er wel zo nu en dan.quote:
Ja ik ook wel af en toe..quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel zo nu en dan.
Hahahaquote:
Eensquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het wel krijgen
Op forums zoals dit een beetje gaan ruzie zoeken en trollen ik zie daar niet echt het nut van inquote:
Ruzie zoeken sowieso niet , maar als ik vind dat iets niet klopt dan zeg ik dat welquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op forums zoals dit een beetje gaan ruzie zoeken en trollen ik zie daar niet echt het nut van in
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperigquote:
ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken sowieso niet , maar als ik vind dat iets niet klopt dan zeg ik dat wel
Ah dat kan ook jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperig
Hou op zegquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperig
Ik ontken dat ook nietquote:
Ik nietquote:
Ik ga roken (koken) Hamquote:
Kut nummer doe dan dezequote:
quote:
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje op zijn tijd
Ik kan er geen woord aan toevoegen. Maar het is ook wel wat veranderd op fok. Bij de minste sneer heb je al een aantal TR's en een ban aan je broek. UTO was mijn record wel. Niemand kon wat tegengas dulden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.
Users als Scanman, Versabommie en Semtex hebben behoorlijk bijgedragen aan de bonte geschiedenis van FOK!.
En dan had je ook nog de rellers die uiterst subtiel te werk gingen, die een bommetje zo konden leggen dat niemand dat naar hen kon traceren maar die een uitslaande veenbrand konden veroorzaken die ineens in alle hevigheid oplaaide.![]()
Goeie ouwe tijd.
Met DGK was het ook al behoorlijk bal.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er geen woord aan toevoegen. Maar het is ook wel wat veranderd op fok. Bij de minste sneer heb je al een aantal TR's en een ban aan je broek. UTO was mijn record wel. Niemand kon wat tegengas dulden.
Ik kwam er pas in in DGK, broekie dat nowlife heb ik niet meegemaaktquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met DGK was het ook al behoorlijk bal.
Epic waren de loopgravenoorlogen tussen de fans van Huub en Brian. (Ik kotste trouwens op zowel Huub als Brian). Mensen gingen elkaar zelfs privé lastigvallen.![]()
En dan had je natuurlijk de eeuwige oorlog tussen de users van FOK! en Nowlive, die liep na DGK nog door tot The Bunker en kwam tot een climax ten tijde van Studio Vlemmix.
(Ik moet zeggen dat ik daar wel een aardig steentje aan heb bijgedragen.)
Ik was tijdens een RLS meestal op de hand van een speler die bij de rest van de posters tamelijk impopulair was, wat altijd leuke discussie opleverde. Zelfs ook anonieme doodsbedreigingen, maar daar heb ik altijd om gelachen .
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forumquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam er pas in in DGK, broekie dat nowlife heb ik niet meegemaakt
Ja daar hebben we de naweeën van. Ria en Karen die niks kunnen duldenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forum
ja toen kon datquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
De gouden kooi met 40+ sc users
Àh op die manier .... Hmm met cameras ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik bedoel wij allemaal in zon villa
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Àh op die manier .... Hmm met cameras ?
Ik heb iedereen binnen 5 minuten wegquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Àh op die manier .... Hmm met cameras ?
Maar dan win jequote:Op zaterdag 12 september 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb iedereen binnen 5 minuten weg
Ja, maar met VOL was er een warme "stedenband". Als FOK! weer eens plat lag, waren FOK!kers altijd meer dan welkom op VOL en vice versa. De leiding van VOL was trouwens geheel in handen van oud-FOK!kers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forum
Ik Googlede op DGK jacuzzi en kreegt X-hamster scenesquote:
En dan moet je bedenken dat de leukste filmpjes niet eens meer te zien zijn. In die tijd was YT nog niet de toonaangevende videohost en kon je maar filmpjes uploaden met een max. speeltijd van 7 minuten, later uitgebreid naar 10 minuten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
die youtube filmpjes van dgk zijn wel geniaal![]()
Daar heb jij 5 hele minuten voor nodig?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb iedereen binnen 5 minuten weg
Oh ja Bwenniebren... mooie compilaties waren datquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou graag nog een keer alle DGK-filmpjes van de ons helaas ontvallen Bwenniebren willen zien. Zij maakte hele liedjes die ze onder de beelden zetten. Hilarisch.
Een geweldig filmpje is trouwens nog wel terug te vinden op YT:
Ze kon ook mooi zingenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Bwenniebren... mooie compilaties waren dat
quote:
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voorquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.
Users als Scanman, Versabommie en Semtex hebben behoorlijk bijgedragen aan de bonte geschiedenis van FOK!.
En dan had je ook nog de rellers die uiterst subtiel te werk gingen, die een bommetje zo konden leggen dat niemand dat naar hen kon traceren maar die een uitslaande veenbrand konden veroorzaken die ineens in alle hevigheid oplaaide.![]()
Goeie ouwe tijd.
Ja opsodeflikkeren jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef chufi het volgende:
Dat was de zon voor vandaag
Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Nehquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
Oh WIDM is weer begonnen ... iedereen gekluisterd
Max maakt nog een klein kansje morgen begrijp ikquote:
Hij zit er redelijk dicht op ...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Max maakt nog een klein kansje morgen begrijp ik
Als er voor betaald wordt wel ...quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Dat geld komt zó ook bij die nieuwe servers terecht.
Geen idee welke wijn zij had , maar haar vandaag niet hier gezienquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Is Ieniemienimuis alweer boven water?
Ik hoop dat ze niet zo'n koppijn heeft gehad als ik vanmorgen.
Wat een kutwijn zeg.
En het is nog niet eens Sinterklaas, volgens mij wordt dat dit jaar helemaal niet gevierd ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Dankzij een anonieme FOK!er hoor ik er nu ook bij. Bedankt!
Ik zag afgelopen week ook al kerstspullen bij de Action liggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef chufi het volgende:
Nou .. in de winkelschappen ligt er al vanalles om het wel te vieren
Ik kom bijna nooit in de Actionquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week ook al kerstspullen bij de Action liggen
Hier vieren we gewoon Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is nog niet eens Sinterklaas, volgens mij wordt dat dit jaar helemaal niet gevierd ook
Ik wel, ik had een koekenpan, vuilzakken en nog een paar dingen nodig, niets mis mee van daar.quote:
Kerstdiner met mijn familie. Nog even kijken hoe we dat gaan vormgeven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er al iets voor de kerst gepland?
Ja wij ook. Sinterklaas vieren is gewoon iets wat we elk jaar doen met cadeaus en pepernoten. Die maatschappelijke discussie staat daar helemaal los van.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier vieren we gewoon Sinterklaas
Gezellig,quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kerstdiner met mijn familie. Nog even kijken hoe we dat gaan vormgeven.
Link naar het topic over dat debacle?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem wel een klein schattig boompje, zo'n grote boom doe ik niet meer na het debacle van een paar jaar geleden
40+ / [40+ SC #671] Knallen...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Link naar het topic over dat debacle?
Ook gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig,Dan ben ik niet de enige die al plannen heeft, waarschijnlijk kerstavond met mijn kinderen, dan is mijn zoon ook jarig en eerste kerstdag met mijn zussen en zwagers, vroege plannen dit jaar.
Wat ga jij doen?quote:
Waarschijnlijk ook nog wel wat autoracen te zien, maar dat mag jij bijhoudenquote:Op zondag 13 september 2020 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
o.a. ja drukke middag op de schermen vandaag
Ik ben voorlopig zelf op pad zoquote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En de Tireno en de Giro Rosa , dameshockey en nog wel wat meer
Goed om te horenquote:Op zondag 13 september 2020 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar net hoor.. prachtig weer en vrijwel geen wind gehad.
Was een topvakantie zo.
Ik ookquote:
Fijn hè?quote:Op zondag 13 september 2020 09:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ookzo ff een broodje eten
Vanmiddag eindelijk weer mijn kleindochter zien![]()
Ik zie haar een paar in de week ,maar met die koorts leek het me toch verstandiger om dat niet te doen.quote:Op zondag 13 september 2020 09:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Fijn hè?
Wel weer even wennen hoor.
Die van ons was afgelopen donderdag voor het eerst hier(hadden haar wel al twee maal gezien buiten de foto's) en komende woensdag zijn we weer even daar.
Is je koorts inmiddels al getemperd ?quote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar een paar in de week ,maar met die koorts leek het me toch verstandiger om dat niet te doen.
Het is zo'n mooi poppetje
Neequote:Op zondag 13 september 2020 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je koorts inmiddels al getemperd ?
quote:Op zondag 13 september 2020 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je koorts inmiddels al getemperd ?
Veel water drinken gekoeld blijven en extra vitaminesquote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het komt niet zomaar uit het niets ...
Denk dat Puzzie dat wel weetquote:Op zondag 13 september 2020 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Veel water drinken gekoeld blijven en extra vitamines
Weet ik veelquote:Op zondag 13 september 2020 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow , waar had je die koorts aan te danken?
Mazzelaar, paar keer in de weekquote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar een paar in de week ,maar met die koorts leek het me toch verstandiger om dat niet te doen.
Het is zo'n mooi poppetje
Leuk!!quote:Op zondag 13 september 2020 11:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mazzelaar, paar keer in de weekalleen jammer dat het nu door de koorts minder is. Nog ff en dan in ieder geval 1x per week oppassen.
Hoe is het verder met jou nu? Las het e.e.a..
Nooit gedronken .... Leek me viesquote:
Ben vergeten hoe het smaakte.quote:Op zondag 13 september 2020 13:33 schreef shiitake het volgende:
Is wel lekker hoor Crodino. Met ijsblokjes en tonic.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de shuld van de Rabobank?
man3, zet hem uit danquote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef chufi het volgende:
Man3 wat is dit nu weer ...
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele week vakantie gehad, dus ik denk van wel.quote:
Lekker doen dusquote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een hele week vakantie gehad, dus ik denk van wel.
soms welquote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je quote, zie je wel dat je het kan
Hij jou waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 13 september 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die vertrouwde ik voor geen cent
Ik blijf ze prachtig vinden. En het scheelt dat deze wel mensen gewend zijn. Zolang je maar niet overmoedig wordt. Die horens zijn grooooooootttquote:Op zondag 13 september 2020 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij jou waarschijnlijk ook nietMaar ze zijn kolossaal!
Zulke mooie imposante beesten, hier lopen ze ook in de duinen, maar bij die horens moet je uit de buurt blijven.quote:Op zondag 13 september 2020 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf ze prachtig vinden. En het scheelt dat deze wel mensen gewend zijn. Zolang je maar niet overmoedig wordt. Die horens zijn groooooooottt
Ik was het zowaar een keer met je eens btw.quote:Op zondag 13 september 2020 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
initieel om de gomo's te ontmoedigen
je staat in de ticker!quote:Op zondag 13 september 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was het zowaar een keer met je eens btw.
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btwquote:
tuurlijkquote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btw
eskimo's bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btw
quote:
Dezequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voor
Ik mis stil !!!quote:
Gratis lunch neem ik aan.quote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef sacha het volgende:
morgen mijn schoonmoeder even de oven in duwen, daarna weer verder...
[ afbeelding ]
Niet eens cakequote:
Neem wat vuurwerk mee.quote:
Surprise !!!! Hoef je je daar geen zorgen om te mskenquote:
Ik wil nog altijd eens voor een maand of drie een camper huren en dan lekker door Frankrijk trekken.quote:Op zondag 13 september 2020 20:27 schreef Soury het volgende:
Ok een midweekje weg in eigen land. November pas maar wel in Zandvoort
Zou ik ook niet aanraden.quote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens voor een maand of drie een camper huren en dan lekker door Frankrijk trekken.
Maar ja, daar is het nou niet echt lekker de tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Freek toch!![]()
[ afbeelding ]
Ik zat een jaar geleden op een vriend te wachten op de dam. Freek liep langs, wat een uitgemergeld lijk is die vent. Je zou hem haast een paar euro toestoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Echt hè.quote:Op zondag 13 september 2020 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat een jaar geleden op een vriend te wachten op de dam. Freek liep langs, wat een uitgemergeld lijk is die vent. Je zou hem haast een paar euro toestoppen
Ja maar ok die is ook wel op leeftijd inmiddels. Even loeren 1944 geborenquote:
quote:
Wat? die testquote:
Ik neem de linkerquote:
Oh is het een hond, nee laat maar danquote:
Oh ja dat is hilarischquote:
Is ie toch al?quote:Op zondag 13 september 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil niet woest aantrekkelijk zijn?
Dat is hij al.quote:Op zondag 13 september 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil niet woest aantrekkelijk zijn?
Dan had ik er nog ergens 'meer' tussen moeten zetten jaquote:
Ik heb het hele topic inderdaad terug gelezen, milde Mo ja, mooie herinneringen GDquote:Op zondag 13 september 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Godsamme, teruglezen is kut. Een topic vol Mo. En wat was hij mild.![]()
Ja.quote:Op zondag 13 september 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic inderdaad terug gelezen, milde Mo ja, mooie herinneringen GD
Dat feestje van zijn schoonzus, op precies die plek hebben wij na zijn crematie wat gedronken.quote:Op zondag 13 september 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic inderdaad terug gelezen, milde Mo ja, mooie herinneringen GD
Mo was een prima vent. We mochten elkaar in het begin niet zo. Maar dat werd beter. Ik hoop dat het goed met je gaatquote:Op zondag 13 september 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Godsamme, teruglezen is kut. Een topic vol Mo. En wat was hij mild.![]()
Zo komt alles weer een keer terug.quote:Op zondag 13 september 2020 21:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat feestje van zijn schoonzus, op precies die plek hebben wij na zijn crematie wat gedronken.
Was mn verjaardag topic zie ik nuquote:Op zondag 13 september 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat met ups en downs.quote:Op zondag 13 september 2020 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo was een prima vent. We mochten elkaar in het begin niet zo. Maar dat werd beter. Ik hoop dat het goed met je gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |