Kerstdiner met mijn familie. Nog even kijken hoe we dat gaan vormgeven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er al iets voor de kerst gepland?
Ja wij ook. Sinterklaas vieren is gewoon iets wat we elk jaar doen met cadeaus en pepernoten. Die maatschappelijke discussie staat daar helemaal los van.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier vieren we gewoon Sinterklaas
Gezellig,quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kerstdiner met mijn familie. Nog even kijken hoe we dat gaan vormgeven.
Link naar het topic over dat debacle?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem wel een klein schattig boompje, zo'n grote boom doe ik niet meer na het debacle van een paar jaar geleden
40+ / [40+ SC #671] Knallen...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Link naar het topic over dat debacle?
Ook gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig,Dan ben ik niet de enige die al plannen heeft, waarschijnlijk kerstavond met mijn kinderen, dan is mijn zoon ook jarig en eerste kerstdag met mijn zussen en zwagers, vroege plannen dit jaar.
Wat ga jij doen?quote:
Waarschijnlijk ook nog wel wat autoracen te zien, maar dat mag jij bijhoudenquote:Op zondag 13 september 2020 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
o.a. ja drukke middag op de schermen vandaag
Ik ben voorlopig zelf op pad zoquote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En de Tireno en de Giro Rosa , dameshockey en nog wel wat meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |