quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de shuld van de Rabobank?
man3, zet hem uit danquote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef chufi het volgende:
Man3 wat is dit nu weer ...
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele week vakantie gehad, dus ik denk van wel.quote:
Lekker doen dusquote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een hele week vakantie gehad, dus ik denk van wel.
soms welquote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je quote, zie je wel dat je het kan
Hij jou waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 13 september 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die vertrouwde ik voor geen cent
Ik blijf ze prachtig vinden. En het scheelt dat deze wel mensen gewend zijn. Zolang je maar niet overmoedig wordt. Die horens zijn grooooooootttquote:Op zondag 13 september 2020 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij jou waarschijnlijk ook nietMaar ze zijn kolossaal!
Zulke mooie imposante beesten, hier lopen ze ook in de duinen, maar bij die horens moet je uit de buurt blijven.quote:Op zondag 13 september 2020 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf ze prachtig vinden. En het scheelt dat deze wel mensen gewend zijn. Zolang je maar niet overmoedig wordt. Die horens zijn groooooooottt
Ik was het zowaar een keer met je eens btw.quote:Op zondag 13 september 2020 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
initieel om de gomo's te ontmoedigen
je staat in de ticker!quote:Op zondag 13 september 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was het zowaar een keer met je eens btw.
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btwquote:
tuurlijkquote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btw
eskimo's bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik had het over de sneeuwvolkjes btw
quote:
Dezequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voor
Ik mis stil !!!quote:
Gratis lunch neem ik aan.quote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef sacha het volgende:
morgen mijn schoonmoeder even de oven in duwen, daarna weer verder...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |