Ja ik ook wel af en toe..quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel zo nu en dan.
Hahahaquote:
Eensquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je kan het wel krijgen
Op forums zoals dit een beetje gaan ruzie zoeken en trollen ik zie daar niet echt het nut van inquote:
Ruzie zoeken sowieso niet , maar als ik vind dat iets niet klopt dan zeg ik dat welquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op forums zoals dit een beetje gaan ruzie zoeken en trollen ik zie daar niet echt het nut van in
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperigquote:
ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken sowieso niet , maar als ik vind dat iets niet klopt dan zeg ik dat wel
Ah dat kan ook jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperig
Hou op zegquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Je bent soms wel wat dwars en meeloperig
Ik ontken dat ook nietquote:
Ik nietquote:
Ik ga roken (koken) Hamquote:
Kut nummer doe dan dezequote:
quote:
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje op zijn tijd
Ik kan er geen woord aan toevoegen. Maar het is ook wel wat veranderd op fok. Bij de minste sneer heb je al een aantal TR's en een ban aan je broek. UTO was mijn record wel. Niemand kon wat tegengas dulden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.
Users als Scanman, Versabommie en Semtex hebben behoorlijk bijgedragen aan de bonte geschiedenis van FOK!.
En dan had je ook nog de rellers die uiterst subtiel te werk gingen, die een bommetje zo konden leggen dat niemand dat naar hen kon traceren maar die een uitslaande veenbrand konden veroorzaken die ineens in alle hevigheid oplaaide.![]()
Goeie ouwe tijd.
Met DGK was het ook al behoorlijk bal.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er geen woord aan toevoegen. Maar het is ook wel wat veranderd op fok. Bij de minste sneer heb je al een aantal TR's en een ban aan je broek. UTO was mijn record wel. Niemand kon wat tegengas dulden.
Ik kwam er pas in in DGK, broekie dat nowlife heb ik niet meegemaaktquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met DGK was het ook al behoorlijk bal.
Epic waren de loopgravenoorlogen tussen de fans van Huub en Brian. (Ik kotste trouwens op zowel Huub als Brian). Mensen gingen elkaar zelfs privé lastigvallen.![]()
En dan had je natuurlijk de eeuwige oorlog tussen de users van FOK! en Nowlive, die liep na DGK nog door tot The Bunker en kwam tot een climax ten tijde van Studio Vlemmix.
(Ik moet zeggen dat ik daar wel een aardig steentje aan heb bijgedragen.)
Ik was tijdens een RLS meestal op de hand van een speler die bij de rest van de posters tamelijk impopulair was, wat altijd leuke discussie opleverde. Zelfs ook anonieme doodsbedreigingen, maar daar heb ik altijd om gelachen .
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forumquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam er pas in in DGK, broekie dat nowlife heb ik niet meegemaakt
Ja daar hebben we de naweeën van. Ria en Karen die niks kunnen duldenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forum
ja toen kon datquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
De gouden kooi met 40+ sc users
Āh op die manier .... Hmm met cameras ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik bedoel wij allemaal in zon villa
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Āh op die manier .... Hmm met cameras ?
Ik heb iedereen binnen 5 minuten wegquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Āh op die manier .... Hmm met cameras ?
Maar dan win jequote:Op zaterdag 12 september 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb iedereen binnen 5 minuten weg
Ja, maar met VOL was er een warme "stedenband". Als FOK! weer eens plat lag, waren FOK!kers altijd meer dan welkom op VOL en vice versa. De leiding van VOL was trouwens geheel in handen van oud-FOK!kers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam toen ook pas en heb dat Nowlife wel meegemaakt en je had ook nog Vol-forum
Ik Googlede op DGK jacuzzi en kreegt X-hamster scenesquote:
En dan moet je bedenken dat de leukste filmpjes niet eens meer te zien zijn. In die tijd was YT nog niet de toonaangevende videohost en kon je maar filmpjes uploaden met een max. speeltijd van 7 minuten, later uitgebreid naar 10 minuten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
die youtube filmpjes van dgk zijn wel geniaal![]()
Daar heb jij 5 hele minuten voor nodig?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb iedereen binnen 5 minuten weg
Oh ja Bwenniebren... mooie compilaties waren datquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou graag nog een keer alle DGK-filmpjes van de ons helaas ontvallen Bwenniebren willen zien. Zij maakte hele liedjes die ze onder de beelden zetten. Hilarisch.
Een geweldig filmpje is trouwens nog wel terug te vinden op YT:
Ze kon ook mooi zingenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Bwenniebren... mooie compilaties waren dat
quote:
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voorquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echte mooie rellen -en dan bedoel ik niet een ordinair en alledaags bakkeleipartijtje - komen op FOK! eigenlijk niet of nauwelijks meer voor. De echte master-rellers zijn ook bijna allemaal weg of hebben hun wilde haren verloren.
Users als Scanman, Versabommie en Semtex hebben behoorlijk bijgedragen aan de bonte geschiedenis van FOK!.
En dan had je ook nog de rellers die uiterst subtiel te werk gingen, die een bommetje zo konden leggen dat niemand dat naar hen kon traceren maar die een uitslaande veenbrand konden veroorzaken die ineens in alle hevigheid oplaaide.![]()
Goeie ouwe tijd.
Ja opsodeflikkeren jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
internet is ingewikkeld geworden, de sneeuwvlokjes roeleren, ik pas er voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |