SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef chufi het volgende:
Dat was de zon voor vandaag
Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Nehquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
Oh WIDM is weer begonnen ... iedereen gekluisterd
Max maakt nog een klein kansje morgen begrijp ikquote:
Hij zit er redelijk dicht op ...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Max maakt nog een klein kansje morgen begrijp ik
Als er voor betaald wordt wel ...quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Dat geld komt zó ook bij die nieuwe servers terecht.
Geen idee welke wijn zij had , maar haar vandaag niet hier gezienquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Is Ieniemienimuis alweer boven water?
Ik hoop dat ze niet zo'n koppijn heeft gehad als ik vanmorgen.
Wat een kutwijn zeg.
En het is nog niet eens Sinterklaas, volgens mij wordt dat dit jaar helemaal niet gevierd ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Dankzij een anonieme FOK!er hoor ik er nu ook bij. Bedankt!
Ik zag afgelopen week ook al kerstspullen bij de Action liggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef chufi het volgende:
Nou .. in de winkelschappen ligt er al vanalles om het wel te vieren
Ik kom bijna nooit in de Actionquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week ook al kerstspullen bij de Action liggen
Hier vieren we gewoon Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is nog niet eens Sinterklaas, volgens mij wordt dat dit jaar helemaal niet gevierd ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |