hmmmm.... ik zie nog een andere... gratis verzending, gratis retour en 30 dagen bedenktijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien woensdag ff in de Lidl zelf kijken
IK heb er zo een ergens op zolder staan. Is niet geschikt voor mij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook voor je armen![]()
Ik denk dat ik zoiets ga bestellen, even googelen wat voor soorten er zijn... en de prijzen..![]()
deze is niet duur....
https://stoelfiets.winkel(...)goods/pedaaltrainer/
kan je gewoon doorfokken
Ik heb hem nét besteldquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er zo een ergens op zolder staan. Is niet geschikt voor mij.
Verrot lijfquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem nét besteldmaar waarom is ie niet geschikt voor jou?
Tja... daar kunnen we niets veranderen... helaas... roeien riemen met je hebt zeggen ze altijdquote:
MIsschien is bij mij het ene rotter en bij jou het anderequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan niet rotter dan die van mij bijnajawel dat kan wel dus ...
Ja we gaan maar niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien is bij mij het ene rotter en bij jou het andere
Nee vergelijken heeft geen zin, maakt niet uit wat iemand ook heeft het is voor die persoon altijd 'erg'quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja we gaan maar niet te vergelijkendat heeft geen zin... maar wel jammer dat je niet met zo'n
ding kan gebruiken... hoewel.... ik weet niet of het niet eens of het wel goed is voor mijmaar
ik denk het wél.. ik zou niet weten waarom nietbeenspieren trainen, en onderwijl You toepje
kieken dacht ik![]()
als het niks is kan ie retour.. dar scheelt
Ik heb deze besteldquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er zo een ergens op zolder staan. Is niet geschikt voor mij.
Dat roeien gaat prima, Maar ik moet maandag bloed laten prikken en ik heb nog steeds koorts.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja... daar kunnen we niets veranderen... helaas... roeien riemen met je hebt zeggen ze altijd
daarom!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vergelijken heeft geen zin, maakt niet uit wat iemand ook heeft het is voor die persoon altijd 'erg'
Ja gewoon proberen lukt het niet dan terug
En wat is mooier dan bewegen en toch een YT kijken
Oh... ja dan valt er weinig roeien jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat roeien gaat prima, Maar ik moet maandag bloed laten prikken en ik heb nog steeds koorts.
Heb mijn afspraak van van de week al moeten verzetten naar a.s maandag , dus ik moet voor die tijd toch wel koortsvrij zijn
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... ja dan valt er weinig roeien ja![]()
Moet je getest worden op Corona dan?
Netjes toch. Ik heb hem gewoon op de grond gehad, geen matje er onder hoor. Probeer het eerst uit zonder matje, mocht het bevallen kan je altijd nog het matje gaan gebruiken. Lukt het niet kan je hem ook terug sturenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld
https://www.bol.com/nl/p/(...)08093611&language=nl
én zo'n mat... die zal je wel niet meer kunnen terugstruren, maar jah..![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.16.ProductImage
oh.... ja alles op afspraak.. nou ik ook klotequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NeeIk moet bloed laten prikken voor mijn schildklierwaarden
![]()
En dat moet nu allemaal op afspraak
Echt hequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... ja alles op afspraak.. nou ik ook klote
Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef Dotteke het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |