en soms een dip... tenminste daar heb ik wel last van... dan denk ik, krijg het schijt met dat lopenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Kan dit niet dan lukt vast wat anders denk ik dan. Maar soms.................. heel even............. en dan weer verder
Darom zei ik ok maar soms...............quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en soms een dip... tenminste daar heb ik wel last van... dan denk ik, krijg het schijt met dat lopen![]()
Maar als je het niet doet krijg je last van je benen enzo, dus toch maar weer lopen en dan is het toch wel
weet lekker ... meestal dan
en het hoeft ook niet élke dag.... als ik de badkamer heb schoongemaakt, het hele huis heb gedweild etc. etc.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook al loop je maar een rondje rond het blok allemaal prima maar niet opgeven
Nou kijk eens aan, heb ook respect voor jou hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit veel op mijn dak en ben bezig met de tuin en ben vooral positief
Wat ik vaak doe is dan hier in huis, de tuin in het huis in de tuin in het huis in de tuin inquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook al loop je maar een rondje rond het blok allemaal prima maar niet opgeven
Je hoofd een beetje rust gevenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan, heb ook respect voor jou hoor
Nouquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Darom zei ik ok maar soms...............
Ja je doet het voor je zelf. Jij bent ook een echte doorzetten hoor heb respect voor jou
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben de beste fok forum user ooit
Ja zeker, we zijn en blijven mens Fann mogen af en toe best ffkes balen. Maar moeten er niet in blijven hangen, en dat doen wij ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noujij zit ook in het zelfde schuitje dus dat geldt ook voor jou ook dat respect...
en die dip herken je ook wel, dus ... we gaan gewoon door![]()
doe ik soms met een pammetjequote:Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hoofd een beetje rust geven
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, we zijn en blijven mens Fann mogen af en toe best ffkes balen. Maar moeten er niet in blijven hangen, en dat doen wij ook niet
Je blijft in beweging, dat is het belangrijkst. Je lost het toch goed op zo. Kleine stapjes vooruit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik vaak doe is dan hier in huis, de tuin in het huis in de tuin in het huis in de tuin inof als het tegent, van de achterkamer naar de keuken, de gang in de voorkamer in naar de achterkamer en zo een paar keer. ALs je zou kijken best lach wekkend
Beter zal het nooit worden, maar wel dat in stand houden wat nog wel kanquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je blijft in beweging, dat is het belangrijkst. Je lost het toch goed op zo. Kleine stapjes vooruit.
Weet je wat?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zal het nooit worden, maar wel dat in stand houden wat nog wel kan
help zoeken de fazenda streamquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:02 schreef chufi het volgende:
Zo de laatste training zit er weer op Max achter Bottas en voor Hamilton ... Ben benieuwd wat de kwalificatie gaat brengen..
Is ook voor je armenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zal het nooit worden, maar wel dat in stand houden wat nog wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |