Dan gaat het goedkomenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool! Dan doe ik mee![]()
Hoe is het met je dateleven, nog verder gedate na de vorige keer?
Neh volgens mij is het al tijden geleden dat we sneeuw hadden in november, maar ik wil wel een beetje slag om de arm houden, anders valt het zo tegen als het niet doorgaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan gaat het goedkomenSneeuw in november..hebben we dat wel eens gehad eigenlijk? Laatste jaren niet dacht ik?
Dateleven gaat heel goed. Afgelopen woensdag de derde date alweer. Echt leuk. Wel heel erg wennen dat iemand aangeeft je erg leuk te vinden, is zo lang geleden allemaalMaar...so far so good
Wat leuk Prisha, gewoon van genietenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan gaat het goedkomenSneeuw in november..hebben we dat wel eens gehad eigenlijk? Laatste jaren niet dacht ik?
Dateleven gaat heel goed. Afgelopen woensdag de derde date alweer gehad..pas om 02:00 thuisWel heel erg wennen dat iemand aangeeft je erg leuk te vinden, is zo lang geleden allemaal
Maar...so far so good
Goedemorgen Dotquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Prisha, gewoon van genieten
Morguh Allemaal
Hey Deissy,quote:
Lekker, genieten maar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, lekker weekend! Met jou ook?
snap ik. Denk dat wind en slecht zicht een dingetje kan zijn maar met ons beider dansjes moet dat gewoon goedkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh volgens mij is het al tijden geleden dat we sneeuw hadden in november, maar ik wil wel een beetje slag om de arm houden, anders valt het zo tegen als het niet doorgaat.
goeie edit hequote:Derde date al, wat leuk PrishEn natuurlijk ben je leuk, maar het is wel heel leuk dat ook van hem te horen. Is dat diezelfde van die lekkere biertjes, maar mindere date?
Dat deed je een veelzeggende edit
Vervelend voor je, hoop dat je snel weer opknapt. Heb je al laten testen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, genieten maar.
HIer op zich ook alles goed, wat snotterig en keelpijn. Baal dan dat je weer binnen moet blijven.
Maar goed, zijn ergere dingen denk ik dan maar weer.
Nee, kijk het eerste even aan. Volgens mij gewoon een verkoudheidje.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend voor je, hoop dat je snel weer opknapt. Heb je al laten testen?
Wat fijn dat jullie zoveel raakvlakken hebben wat dat betreft en hij er begrip voor heeft dat je niet constant bij elkaar wil zijn, maar vooral af en toe leuke dingen wil doen samen en kijken welke kant dat op gaat. Lekker van genietenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
snap ik. Denk dat wind en slecht zicht een dingetje kan zijn maar met ons beider dansjes moet dat gewoon goedkomen.
[..]
goeie edit heNee dit was iemand anders, die mindere date was de eerste maar ook meteen de laatste, dat ging hem niet worden.
Deze kwam ik vlak daarna tegen. We hebben veel gemeen dus dat is sowieso leuk. Ook wel een introvert, wat ik wel fijn vind, dan begrijp je elkaar wat meer. Ik ben wel iemand die graag alleen is, en mijn alleen tijd nodig hebt. Niet iedereen begrijpt dat. Ben ook niet opzoek naar huisje boompje beestje. Gewoon iets leuks en we zien dan wel wat eruit groeit. Dat begrijpt ie wel dus dat is ook wel fijn, niet iedereen snapt dat. Ben toch al 4 jaar alleen en op zich heb ik het best lekker zo.
Houd maar goed in de gaten en anders toch maar zo'n wattenstaaf in je neus laten poerenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kijk het eerste even aan. Volgens mij gewoon een verkoudheidje.
Blijf wel ff binnen, niemand binnen laten en ik er niet uit.
hey Dot! Genieten heb ik wel patent op.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Prisha, gewoon van genieten
Morguh Allemaal
Zag gisteren op tv die deed het wattenstaafje amper in de neus. Een paar maanden geleden ging die bij mij er helemaal naar achteren in.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd maar goed in de gaten en anders toch maar zo'n wattenstaaf in je neus laten poeren
Ik heb die staaf er ook alleen nog maar heel diep in zien gaanquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren op tv die deed het wattenstaafje amper in de neus. Een paar maanden geleden ging die bij mij er helemaal naar achteren in.
ZOlang ik alleen maar wat snotterig ben en een beetje keelpijn heb laat ik ij niet testen
Ik werk niet, zeg mijn vrijwilligerswerk zover niet via teams wel even af en laat even iemand niemand binnen. Heet is druk met testen soms moet je twee weken wachten
Mooi zo patent op houden danquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey Dot! Genieten heb ik wel patent op.
Verkouden is niet fijn. Hopelijk is het niets ergers. Raar is dat. Half jaar geleden was een verkoudheidje gewoon een verkoudheidje. Tegenwoordig ga je er al meteen bij nadenken. Zo bizar.
Ja ik ook. Maar gisteren ging het over laten testen wat je zelf moet betalen en toen zag je echt dat staafje er maar een heel klein stukje ingaan. Of het dan goed is geen ideequote:Op zaterdag 12 september 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die staaf er ook alleen nog maar heel diep in zien gaan
Snap ik wel hoor, voorlopig even lekker binnen blijven.
Volgens mij is dat gratis hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar gisteren ging het over laten testen wat je zelf moet betalen en toen zag je echt dat staafje er maar een heel klein stukje ingaan. Of het dan goed is geen idee
Ja bij de ggd is het gratis. Maar als je snel wilt kan je het ook ergens anders laten doe. Dat kost dan 150 euro.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gratis hoor![]()
Je hoeft niet zelf te betalen voor een test die de GGD uitvoert.
De kosten worden gedekt door de overheid en eventueel je werkgever.
Als het niet gratis is gaan de meeste mensen zich al helemaal niet laten testen ... denk ik..
Helemaal niet als de uitslag afhankelijk van het moment van afname., dus dan blijf je bezig,
iedere week een nieuwe test![]()
Als je positief getest bent, neemt de GGD contact met je op om na te gaan met wie jij in contact bent geweest -
het zogenoemde bron- en contactonderzoek, nou die zijn dan ook niet blij met je
hmmmm misschien is dat weer veranderd dan....quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar gisteren ging het over laten testen wat je zelf moet betalen en toen zag je echt dat staafje er maar een heel klein stukje ingaan. Of het dan goed is geen idee
OHquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij de ggd is het gratis. Maar als je snel wilt kan je het ook ergens anders laten doe. Dat kost dan 150 euro.
ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Snap ik wel hoor, voorlopig even lekker binnen blijven.
Ja zal ik zelf niet laten doen. Maar stel je hebt een bedrijf te runnen en je moet bij de ggd 2 weken wachten dan snap ik wel dat je er voor kiest 150 euro te betalen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH150 euro nou dat schiet lekker op dan
150 euroquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij de ggd is het gratis. Maar als je snel wilt kan je het ook ergens anders laten doe. Dat kost dan 150 euro.
Wie is Dave?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doen![]()
Edit: ik doe het toch @:Dave
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst zietquote:
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst ziet
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doen![]()
Edit: ik doe het toch @:Dave
Eenschquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.
oh...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst ziet
Ik ben de beste fok forum user ooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.
uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh...
deze zeker?![]()
Kiek eens aan, aangenaam kennis te maken danquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben de beste fok forum user ooit
Jij bent een van de meest bijzondere die hier rondlooptquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben de beste fok forum user ooit
Is goed voor hemquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ... ik denk dat @:Dave nog ligt te pitten
Niet elke dag... of eigenlijk nacht moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is goed voor hem![]()
Hoe gaat het wandelen Fann? Elke avond weer stukje?
Gister was goed ja, niet te warm, niet te koud. 5 km is wel lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet elke dag... of eigenlijk nacht moet ik zeggen![]()
Maar gisteravond 5 kmwas best lekker weer ........
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gister was goed ja, niet te warm, niet te koud. 5 km is wel lekker
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Precies goed... we waren een tijdje gestopt... met die bloedhitte vooral en daarna ineens koud, regen
en ik snotterig en verkouden, toen Griek snotterig... maar nu weer begonnen... de eerste keren moet
je écht inhalen, dat gaat snel hoorje hele conditie is dan hélemaal weg, maar nu ging het goed
vannacht in ieder geval wél
Met die hitte was het echt niét te doen neequote:Op zaterdag 12 september 2020 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Precies goed... we waren een tijdje gestopt... met die bloedhitte vooral en daarna ineens koud, regen
en ik snotterig en verkouden, toen Griek snotterig... maar nu weer begonnen... de eerste keren moet
je écht inhalen, dat gaat snel hoorje hele conditie is dan hélemaal weg, maar nu ging het goed
vannacht in ieder geval wél
Ja écht hoor... dat gaat heel snel, die beenspieren slinken gewoon waar je bij staat... of ligtquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.
Dat gaat zó hardquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.
Ja het gaat sneller minder dan dat je het weer op moet gaan bouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat zó hardIk zou die Kili nu niet kunnen beklimmen
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat zó hardIk zou die Kili nu niet kunnen beklimmen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met die hitte was het echt niét te doen nee![]()
Gaat hard achteruit dan he met de conditie. Denk dat de herfst ideaal is voor lopen.
Goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |