ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb die staaf er ook alleen nog maar heel diep in zien gaan
Snap ik wel hoor, voorlopig even lekker binnen blijven.
Ja zal ik zelf niet laten doen. Maar stel je hebt een bedrijf te runnen en je moet bij de ggd 2 weken wachten dan snap ik wel dat je er voor kiest 150 euro te betalen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH150 euro nou dat schiet lekker op dan
150 euroquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij de ggd is het gratis. Maar als je snel wilt kan je het ook ergens anders laten doe. Dat kost dan 150 euro.
Wie is Dave?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doen![]()
Edit: ik doe het toch @:Dave
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst zietquote:
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst ziet
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil een Dave mention doen maar ik ga het niet doen![]()
Edit: ik doe het toch @:Dave
Eenschquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.
oh...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een kei coole user in ESF waaraan je meteen moet denken als je suggestieve stukjes tekst ziet
Ik ben de beste fok forum user ooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Coole users zijn altijd leuk. Beter als zuigers en rellers.
uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh...
deze zeker?![]()
Ik heb die staaf er ook alleen nog maar heel diep in zien gaan
Kiek eens aan, aangenaam kennis te maken danquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben de beste fok forum user ooit
Jij bent een van de meest bijzondere die hier rondlooptquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben de beste fok forum user ooit
Is goed voor hemquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ... ik denk dat @:Dave nog ligt te pitten
Niet elke dag... of eigenlijk nacht moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is goed voor hem![]()
Hoe gaat het wandelen Fann? Elke avond weer stukje?
Gister was goed ja, niet te warm, niet te koud. 5 km is wel lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet elke dag... of eigenlijk nacht moet ik zeggen![]()
Maar gisteravond 5 kmwas best lekker weer ........
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gister was goed ja, niet te warm, niet te koud. 5 km is wel lekker
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Precies goed... we waren een tijdje gestopt... met die bloedhitte vooral en daarna ineens koud, regen
en ik snotterig en verkouden, toen Griek snotterig... maar nu weer begonnen... de eerste keren moet
je écht inhalen, dat gaat snel hoorje hele conditie is dan hélemaal weg, maar nu ging het goed
vannacht in ieder geval wél
Met die hitte was het echt niét te doen neequote:Op zaterdag 12 september 2020 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Precies goed... we waren een tijdje gestopt... met die bloedhitte vooral en daarna ineens koud, regen
en ik snotterig en verkouden, toen Griek snotterig... maar nu weer begonnen... de eerste keren moet
je écht inhalen, dat gaat snel hoorje hele conditie is dan hélemaal weg, maar nu ging het goed
vannacht in ieder geval wél
Ja écht hoor... dat gaat heel snel, die beenspieren slinken gewoon waar je bij staat... of ligtquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.
Dat gaat zó hardquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is balen he, als je iets aan het opbouwen bent en je moet er weer mee stoppen. Je moet dan steeds helemaal opnieuw beginnen.
Ja het gaat sneller minder dan dat je het weer op moet gaan bouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat zó hardIk zou die Kili nu niet kunnen beklimmen
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat zó hardIk zou die Kili nu niet kunnen beklimmen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met die hitte was het echt niét te doen nee![]()
Gaat hard achteruit dan he met de conditie. Denk dat de herfst ideaal is voor lopen.
Goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |