quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Het is gewoon weer zomer![]()
Hoe zou het met ienie's hoofd zijn?
ik werd ook wakker toen ie klaar wasquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:44 schreef mario390 het volgende:
bij 3te satz 3:4 ben ik weggenickt,
maar het was de laatste satz
Die zal er vast nog aan zittenquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Het is gewoon weer zomer![]()
Hoe zou het met ienie's hoofd zijn?
Die ken je toch allemaal alquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:11 schreef mario390 het volgende:
nee ik kijk mtv
duitsland jarencharts
1991 - 1993
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lang weekend...maandag en dinsdag vrij genomen
Dat is best wel kort 2 urenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze spelen elke jaar uit 50 2 uren
Dus eigenlijk gewoon vakantie! Lekkah!quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lang weekend...maandag en dinsdag vrij genomen
oehhh wanneer??quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon vakantie! Lekkah!![]()
We hebben een vliegdatum, onder voorbehoud van het weer natuurlijk, want bij regen, sneeuw en storm gaat het niet door.
6/7 november, we gaan naar Texel en blijven daar een nachtje slapen, heel decadent. Maar lijkt me fantastisch boven de kustlijn en de eilanden te vliegen.quote:
ohhhhh gaaf Dees...jeeminee echt spannend ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
6/7 november, we gaan naar Texel en blijven daar een nachtje slapen, heel decadent. Maar lijkt me fantastisch boven de kustlijn en de eilanden te vliegen.
En doodeng
Ja echt zo gaaf hč, ik verheug me er nu al op en natuurlijk ga ik foto's maken, het wordt echt zo'n once in a lifetime gebeurtenis, die moet op Instaquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhhhh gaaf Dees...jeeminee echt spannend ook![]()
Wat een belevenis zal dat zijn. Enne...pics or it didn;t happen
tof!!! Ik ga echt een mooi weer dans voor je doen...dit moet doorgang vinden zo coolquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt zo gaaf hč, ik verheug me er nu al op en natuurlijk ga ik foto's maken, het wordt echt zo'n once in a lifetime gebeurtenis, die moet op Insta
Geen ideequote:Op zaterdag 12 september 2020 10:55 schreef mario390 het volgende:
platz 16 1992
the netherlands with
??
Cool! Dan doe ik meequote:Op zaterdag 12 september 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
tof!!! Ik ga echt een mooi weer dans voor je doen...dit moet doorgang vinden zo cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |