Ja zie hetquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
thiem spelt nog niet
zverev is in 4te satz
Tegen wie wil je dat Dominic gaat spelen ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
thiem spelt nog niet
zverev is in 4te satz
Maar Medvedev is fout bezig ..quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:14 schreef mario390 het volgende:
dat gaan we zien,leicht werd niet ook
niet vannacht
Geen idee... Hij is weggelopen van de baanquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
hij vangt al an te spinnen
ik weet niet waarom
Waar ? op de tribune?quote:Op zaterdag 12 september 2020 02:42 schreef mario390 het volgende:
ik dacht de met de cap
is david guetta![]()
Ok .. ik ga dit niet uitkijken denk ik Mario.. kan lang gaan durenquote:Op zaterdag 12 september 2020 02:44 schreef mario390 het volgende:
[..]maar is de coach van medvedev
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hou je wel een mooi restje foute wijn over voor de fruitvliegjes in de keuken
Volgens mij wil je gewoon aandacht en loopt iedereen te fucken of bentquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dronker hoe meer ik naar engels ga oevrschakelen
Lkker wel
Je bent goed bezig ieni, ik en mijn volgeling @MCH zien je behoefte aan inkeer en volgen je graag bij het zetten van de eerste stapjes op een heilzaam pad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is allemaal om te janken zo ondertussenen ach ik weet het gewoon niet. En dan is daar mijn ignore fase die heel succesvol is en dan is hij daar weer met one simpel touch. En boem. Ik moet hem hebben. En het is allemaal egwoon om te
Einde verhaal. Ben er klaar mee voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |