Mannen zijn jagers, ienie moet doen alsof ze een konijntje is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannen willen veroveren, ontdekken.
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, die willen het juist het meest!
Als je het niet kunt grijpen, kun je ze altijd nog haken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.
Nee bedankt, ik kan een staart tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je het niet kunt grijpen, kun je ze altijd nog haken!
Verder nog vragen?
Dacht even dat ik de Kerstboom al zag staan... klinkt voor mij wel OK hoor ..quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Nog steeds met Pachelbel bezig. Zat ruimte voor verbetering, i know, maar ik ga wel vooruit.
Ik heb niet voor niets mijn haar langer laten groeienquote:
Oehhh.. dat maakt je dubbel geschikt!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik kan een staart tegenwoordig
Het wordt beterquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Nog steeds met Pachelbel bezig. Zat ruimte voor verbetering, i know, maar ik ga wel vooruit.
Dan is 2 staarten dus niet nodigquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oehhh.. dat maakt je dubbel geschikt!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Overdaad schaad niet.quote:
Yep die heb ik gezien, paar weken/maanden? terug toen ik zo'n beetje net met Pachelbel begonnen was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt beter![]()
Heb je mijn versie gezien?
Kan altijd handig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets mijn haar langer laten groeien
I like the way you think!quote:
Berry Good wellquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dronker hoe meer ik naar engels ga oevrschakelen
Lkker wel
Ik ben er ook een paar maanden mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die heb ik gezien, paar weken/maanden? terug toen ik zo'n beetje net met Pachelbel begonnen was.
Als je zoals Kree gaat typen wordt het zorgwekkend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dronker hoe meer ik naar engels ga oevrschakelen
Lkker wel
Excusesquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je zoals Kree gaat typen wordt het zorgwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |