Mannen zijn jagers, ienie moet doen alsof ze een konijntje is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannen willen veroveren, ontdekken.
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, die willen het juist het meest!
Als je het niet kunt grijpen, kun je ze altijd nog haken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo makkelijk te slepen.
Nee bedankt, ik kan een staart tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je het niet kunt grijpen, kun je ze altijd nog haken!
Verder nog vragen?
Dacht even dat ik de Kerstboom al zag staan... klinkt voor mij wel OK hoor ..quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Nog steeds met Pachelbel bezig. Zat ruimte voor verbetering, i know, maar ik ga wel vooruit.
Ik heb niet voor niets mijn haar langer laten groeienquote:
Oehhh.. dat maakt je dubbel geschikt!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik kan een staart tegenwoordig
Het wordt beterquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Nog steeds met Pachelbel bezig. Zat ruimte voor verbetering, i know, maar ik ga wel vooruit.
Dan is 2 staarten dus niet nodigquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oehhh.. dat maakt je dubbel geschikt!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef tonja het volgende:
Overdaad schaad niet.quote:
Yep die heb ik gezien, paar weken/maanden? terug toen ik zo'n beetje net met Pachelbel begonnen was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt beter![]()
Heb je mijn versie gezien?
Kan altijd handig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets mijn haar langer laten groeien
I like the way you think!quote:
Berry Good wellquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dronker hoe meer ik naar engels ga oevrschakelen
Lkker wel
Ik ben er ook een paar maanden mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die heb ik gezien, paar weken/maanden? terug toen ik zo'n beetje net met Pachelbel begonnen was.
Als je zoals Kree gaat typen wordt het zorgwekkend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dronker hoe meer ik naar engels ga oevrschakelen
Lkker wel
Excusesquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je zoals Kree gaat typen wordt het zorgwekkend.
Dat geloof ik ja. Uit je hoofd leren is ook a bitch omdat het allemaal zo op elkaar lijkt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook een paar maanden mee bezig geweest.
Welnee, denk dat als je je aanbied.. die studenten er geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis die studentenfeestjes wel, maarja nu ben ik te oud.
Hahaquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, denk dat als je je aanbied.. die studenten er geen probleem mee hebben
Hmm geen uitzending van Feuten vanavond op 3quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, denk dat als je je aanbied.. die studenten er geen probleem mee hebben
quote:
Laat 'm de wip krijgen zeg.Prop een beetje trots in je lijf. Je gaat jezelf toch niet aanbieden?quote:
Ienie is nog niet op leeftijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Laat 'm de wip krijgen zeg.Prop een beetje trots in je lijf. Je gaat jezelf toch niet aanbieden?
Hey! Laat die vrouwen nou in die waan!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Laat 'm de wip krijgen zeg.Prop een beetje trots in je lijf. Je gaat jezelf toch niet aanbieden?
Lijkt me meer iets van zelfrespect. Inieminie zegt al veel. Noem jezelf Bertha de Bulldog of zoquote:
Aanbieding met gratis rookworstquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey! Laat die vrouwen nou in die waan!
Uiteindelijk is het een keuze...quote:
Hoe gaat het met tekenen of lukt dat niet meer de laatste tijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets van zelfrespect. Inieminie zegt al veel. Noem jezelf Bertha de Bulldog of zo
Hoi Chufi, ik maak tegenwoordig zelf miniaturen en verkoop die.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met tekenen of lukt dat niet meer de laatste tijd
Op dit moment maak ik zelf veel miniaturen Chuff, die ik verkoop. En dat gaat heel goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met tekenen of lukt dat niet meer de laatste tijd
OK wat voor miniaturen vraag ik me dan af.. Volgende keer dan maar.. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Chufi, ik maak tegenwoordig zelf miniaturen en verkoop die.
[..]
Op dit moment maak ik zelf veel miniaturen Chuff, die ik verkoop. En dat gaat heel goed.
Ik ga mijn bed opzoeken en wens jou en iedereen hier een hele fijne nachtrust.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Chufi, ik maak tegenwoordig zelf miniaturen en verkoop die.
[..]
Op dit moment maak ik zelf veel miniaturen Chuff, die ik verkoop. En dat gaat heel goed.
Ik ga mijn bed opzoeken en wens jou en iedereen hier een hele fijne nachtrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |