`Beter een muis in de hand dan tien in de lucht`quote:
Onee, niet op deze manier. Begrijp haar maar ze vraagt zelf om commentaar door haar reactie hier.quote:
Eensch, we bespreken het.. en hopenlijk met een beetje respect.. maar ook cynisme. het blijft Fok.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onee, niet op deze manier. Begrijp haar maar ze vraagt zelf om commentaar door haar reactie hier.
Vanavond jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
Het gaat er nu al in 2 topics over ...
Daar is zequote:
Hoi!quote:
Maar wat is het probleem dan. Jullie willen beiden geen relatie, maar je geniet van z'n aanraking. Gewoon blijven genieten dan als je verder niets wil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik snap het allemaal hoor, maar zijn handen op mijn lichaam hoe kort en bondig en soms iets te spaarzaam zijn echt als de beste drug die ik ooit gehad heb. En dat maakt de hele situatie een beetje stom.
En gevonden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik was niet gevallen maar was op zoek naar de 195.000.000e post.
Hij zegt dat hij meer wil, ik wil meer. Maar ondanks alles komt het er niet van? En vooral dat laatste maakt me ondertussen zorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan. Jullie willen beiden geen relatie, maar je geniet van z'n aanraking. Gewoon blijven genieten dan als je verder niets wil.
Petziquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Petzi het volgende:
Hoi hoi, hopelijk iedereen hier in goede gezondheid.
Daar gaat mijn beeld... van Deez op haar knietjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Goffer, das lang geledenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Petzi het volgende:
Hoi hoi, hopelijk iedereen hier in goede gezondheid.
Ik was nog aan het zoeken en ondertussen had Danny hem zo tevoorschijn gehaald. Op naar de 196 miljoenstequote:
laat dat aan admins overquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Sorry voor de teleurstelling, je had dus liever dat ik op mijn bek was gegaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld... van Deez op haar knietjes
Op een zwoele manierquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling, je had dus liever dat ik op mijn bek was gegaan.
Let it gooo , let it goooquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
3/4 fles wijn tikt iets te hard aan. Zo wauw.
Wat je tikt is nog steeds te lezen, dus valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zitten we hier allemaalquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:25 schreef Petzi het volgende:
Ik bedenk ineens ook, zeker een half jaar of zo. tjee wat gaat de tijd snel als je in de aftakelingsfase zit
Het is meer: ik smeek er om... maar het gebeurt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:31 schreef Petzi het volgende:
Och jee, weer allerlei intriges omtrent ik wil eigenlijk wel, maar ook weer niet?
quote:
Dat speelde 6 maanden geleden ook al ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:31 schreef Petzi het volgende:
Och jee, weer allerlei intriges omtrent ik wil eigenlijk wel, maar ook weer niet?
Nou dan is het toedeledokie en weer verder toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat ik een uitnoding geef en iemand het niet accepteert verder.
Weet je.. vroeger sleepde je gewoon een derndl naar je grot... geen vragen.. geen gedoe...quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat speelde 6 maanden geleden ook al ja.
Nee, ik leef gewoon nog. Heb jij het al opgegeven ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij nog in de ontkenningsfase?
En je blijft maar uitnodigen en nog eens en nog eens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat ik een uitnoding geef en iemand het niet accepteert verder.
sleepte staat wat beter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. vroeger sleepde je gewoon een derndl naar je grot... geen vragen.. geen gedoe...
Mannen willen veroveren, ontdekken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je blijft maar uitnodigen en nog eens en nog eens.
Het hele leven is een hoax.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn er gelukkig nog ondanks de corona-hoax.
Tot over een half jaarquote:
Uhm zijn handenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je blijft maar uitnodigen en nog eens en nog eens.
En toen de korte pittige kapsels kwamen werd dat wat lastiger.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. vroeger sleepde je gewoon een derndl naar je grot... geen vragen.. geen gedoe...
Welnee, die willen het juist het meest!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen de korte pittige kapsels kwamen werd dat wat lastiger.
En voor morgen en overmorgen en de dag daarnaquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is allemaal om te janken zo ondertussenen ach ik weet het gewoon niet. En dan is daar mijn ignore fase die heel succesvol is en dan is hij daar weer met one simpel touch. En boem. Ik moet hem hebben. En het is allemaal egwoon om te
Einde verhaal. Ben er klaar mee voor vandaag.
Dan hou je wel een mooi restje foute wijn over voor de fruitvliegjes in de keukenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |