Ellende is dat he, ik moet nuchter laten prikken zijn de hele maand september 8 uur al volquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NeeIk moet bloed laten prikken voor mijn schildklierwaarden
![]()
En dat moet tegenwoordig allemaal op afspraak
O heb ik iets fout gedaanquote:
Echt??>quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he, ik moet nuchter laten prikken zijn de hele maand september 8 uur al vol
Trusten FANNquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dat gaan we doen.... maar eerst effe dutten...
staat ook een huppelkutjequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik iets fout gedaan
Ik ga ff kijken naar de vorige
Ja, ellende he puzz. Het wordt er allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt??>![]()
Ik hoef niet nuchter te prikken en goddank kon ik mijn afspraak zonder gedoe verzetten naar maandag
Maar dan moet ik natuurlijk wel koortsvrij zijn
Ja, zag het, we gaan het gewoon met het huppeltrutje doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staat ook een huppelkutje![]()
dus maakt niks uit...![]()
Truste you all
Weet ik veel... Ik kijk ook niet continuequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef mario390 het volgende:
@:chufi waarom kregen we uren niet
de meiden te zien??
Nee dat lijkt me heel vervelend .quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ellende he puzz. Het wordt er allemaal niet makkelijker op
Ik ging altijd prikken op een dag dat ik niet al te vroeg wakker was.
Stel ik maak een afspraak en kan pas om 8.30 en zit om 3 uur al op, nuchter blijven. Daar zit ik niet op te wachten
Helemaal niets dat je nu een afspraak moet maken
Hopelijk is je koorts snel over
Nee hee, ik dacht dat jullie wel een OP hadden heequote:
dan kom ik echt nooit meerquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee, ik dacht dat jullie wel een OP hadden hee
Had er eigenlijk niet eens op gelet Paulquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus een topic zonder OP is hip. Ik ga het voorstellen in DTSquote:
Soms zet iemand er well eens wat in dat op de TT slaat..quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |