Neem wat vuurwerk mee.quote:
Surprise !!!! Hoef je je daar geen zorgen om te mskenquote:
Ik wil nog altijd eens voor een maand of drie een camper huren en dan lekker door Frankrijk trekken.quote:Op zondag 13 september 2020 20:27 schreef Soury het volgende:
Ok een midweekje weg in eigen land. November pas maar wel in Zandvoort
Zou ik ook niet aanraden.quote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens voor een maand of drie een camper huren en dan lekker door Frankrijk trekken.
Maar ja, daar is het nou niet echt lekker de tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Freek toch!![]()
[ afbeelding ]
Ik zat een jaar geleden op een vriend te wachten op de dam. Freek liep langs, wat een uitgemergeld lijk is die vent. Je zou hem haast een paar euro toestoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Echt hè.quote:Op zondag 13 september 2020 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat een jaar geleden op een vriend te wachten op de dam. Freek liep langs, wat een uitgemergeld lijk is die vent. Je zou hem haast een paar euro toestoppen
Ja maar ok die is ook wel op leeftijd inmiddels. Even loeren 1944 geborenquote:
quote:
Wat? die testquote:
Ik neem de linkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |