abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195011735
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @Lonaa @D_A @Tijger_m

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 26-09-2020 13:05:00 ]
blablablabla
pi_195012222
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Elan het volgende:

[..]

De voorbeelden van nieuwsberichten over studentikoze feestjes waar men het niet zo nauw neemt met de regels en waar vervolgens mensen besmet raken zijn schering en inslag. Er komt nota bene een speciale campagne gericht op het gedrag van jongeren. Vervolgens begin jij er over dat ouderen zich heus ook niet allemaal aan de regels houden.

Dat zal maar je komt desgevraagd niet met bewijzen voor die claim, niet met cijfers en niet met nieuwsberichten waaruit dat zou blijken. Met dat soort onderbuikgevoelens kan ik gewoon niks.
Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal. Denk je echt dat er geen jongeren zijn die de regels wél respecteren en zich er aan houden?

En je blijft ook beweren dat alle ouderen enorm braaf zijn. Dus ik heb me helemaal ingebeeld dat er een oudere vrouw in mijn nek stond te hijgen bij de supermarkt vanmiddag. Niet de eerste keer. Of ouderen die gewoon bij je in de lift stappen; ook al is er te weinig ruimte. Er zijn ook absoluut geen ouderen geweest die toen het niet mocht er wel op uit gingen met de trein. Die artikelen/berichten waren toentertijd natuurlijk allemaal fake news. En ouderen blijven ook braaf thuis zonder in contact te komen met kleinkinderen. Geen enkele bejaarde die de regels heeft overtreden.

Ik beweer nergens dat het de schuld is van alle ouderen. De meeste ouderen houden zich gewoon aan de regels. En veel jongeren ook. En ja, een grote groep jongeren vinden de regels inderdaad minder belangrijk, maar dat ontken ik nergens.

Jij komt overigens ook niet met een bron die bewijst wat jij claimt. Dat is dus net zo goed onderbuik. Maar dat is vast anders. Als we uit moeten gaan van jouw bron (vooral jongeren worden besmet - dus alle jongeren houden zich niet aan de maatregelen) dan kunnen we straks - als ouderen weer meer besmet raken - dus vaststellen dat ouderen zich massaal niet aan de regels houden. Ga ik onthouden.

Soms is het al genoeg om gewoon je ogen te openen en vijf minuutjes rond te kijken in een winkelcentrum. Om te zien dat er in elke leeftijdscategorie mensen zijn die schijt hebben aan de regels. Ik snap het niet zo dat je alles op de jongeren aan het schuiven bent. Maar ik heb het al zo vaak uitgelegd, weet niet waarom ik er mijn tijd nog aan verspil. Jammer dat je die onzin mag blijven posten, maar dat is niet aan mij. Duidelijk dat je aan het trollen bent voor mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2020 22:49:22 ]
pi_195013458
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal.
Quote aub?
blablablabla
pi_195013828
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Quote aub?
Uhm, de hele discussie vanavond wellicht. Waarin ik telkens pleit dat je niet kan zeggen dat alle jongeren de regels negeren en alle ouderen braaf zijn. Waar jij elke keer tegen in ging. Lees het nog maar eens na, volgens mij begreep je me echt totaal niet.

Ja, jongeren zorgen momenteel voor de meeste besmettingen. Ontken ik nergens.

Nee, dat betekent niet dat er geen ouderen zijn die de regels overtreden. Ze zijn er. Zo zijn er ook jongeren die de regels wel serieus nemen. Nuance. Ontbrak bij jou nogal.

Kijk alleen al maar naar een publiek persoon als Grappenhaus. Niet bepaald een jonkie toch? Heeft toch echt de regels overtreden. Maar hij is waarschijnlijk de enige oudere die niet braaf was natuurlijk ;)

Duidelijker kan ik het niet verwoorden.

Begon met deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Nederlanders zijn juist een uiterst volgzaam volkje. Overgrote meerderheid doet keurig alles wat Rutte zegt. Alleen de jongeren zijn (soms) wat obstinaat, maar dat beeld zie je overal ter wereld.
Waarop ik in ging met de boodschap dat ik het raar vond dat je het over enkel jongeren had. Berichten erna bleef je ontkennen dat er ook mensen in andere leeftijdsgroepen zijn die soms de regels negeerden. Je zei dat mn bron vast m’n dikke duim was. Zet je al meteen een goede toon neer ook.

Later verdraaide je m’n woorden ook nog even.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niemand de schuld :?
Je ziet echter aan de cijfers dat met name jongeren besmet raken op dit moment, ouderen amper. Dus jouw verhaaltje over rebelse ouderen die massaal de coronaregels aan hun laars zouden lappen is compleet uit de lucht gegrepen.
Dat massaal maakte jij er van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Uit geen enkele relevante statistiek blijkt dat ouderen zich niet aan de coronaregels zouden houden.
En ook hier ontken je dat er ouderen zijn die de regels overtreden.

Maar doe vooral alsof je niks raar hebt gezegd en ik het me allemaal inbeeld. :W

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 00:58:57 ]
pi_195015707
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195015738

[ Bericht 100% gewijzigd door theunderdog op 12-09-2020 12:45:45 ]
pi_195016158
-het is klaar hier-

[ Bericht 98% gewijzigd door capricia op 12-09-2020 10:44:10 ]
blablablabla
pi_195016879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 08:32 schreef capricia het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
Prima.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 10:18:43 ]
pi_195017284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 08:36 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/wierdduk/status/1304539529009934341

Terechte observatie van Wierd Duk. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat vitamine D tekort de kans op overlijden door Covid verhoogd. Maar ik heb nog nooit een expert erover gehoord in een praatprogramma.
Denk dat je in het verkeerde topic post.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195018864
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk dat je in het verkeerde topic post.
Uh? hoezo dan?
pi_195018943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh? hoezo dan?
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195018955
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
Oh, oeps. Je hebt gelijk.
pi_195022686
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
pi_195022830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef THEFXR het volgende:
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
Goede vraag. :D

Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.

Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195022895
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Goede vraag. :D

Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.

Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
ok, dan is dat iig helder
pi_195023194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ok, dan is dat iig helder
Ook als het nieuws is kun je natuurlijk je eigen visie op dat nieuws toevoegen maar inderdaad, het was voornamelijk gericht op de linkdumps die eigenlijk geen nieuws bevatten.
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:03:15 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195029768
- Post was al verwijderd, niet nodig om hier te herhalen -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:35 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195029787
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:06 ]
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:04:23 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195029795
- Reactie op gemodde post -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:55 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:26:11 #20
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195030250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dat is dus verklikken.

Ik vraag me inmiddels af of de totale paniek gegrond is (aantal doden/ziekenhuisopnames t.o.v. het aantal besmettingen) dus ik vind het wat overdreven.
Hoe zou jij het dan vinden als een asociale feestganger een van je ouders aansteekt, die vervolgens in het ziekenhuis belandt?

We hebben allemaal een verantwoordelijkheid he. Het is ook prima mogelijk om een bescheiden feestje/happening te geven waarbij de regels wel gerespecteerd worden.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:29:38 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195030320
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?

Schoonmaakslotje?
pi_195030763
quote:
84s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?

Schoonmaakslotje?
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:54:27 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195030772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
:)

Thnx! :)
pi_195035840
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?

Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.

Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
blablablabla
pi_195036173
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:

Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.

Wat je doet is tyfus dom.
Vind jouw bijdragen als mensen special snowflakes noemen ook niet heel gezellig, Elan. Nu klink je toch echt zelf een beetje als een snowfleekje. :D
Dus hou op met het aansmeren van een ban want je krijgt gewoon een reactie op je eigen posts.
Go hard or go home
pi_195036246
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:

Eens.
pi_195036354
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat je doet is tyfus dom.

Bedankt voor het nogmaals bevestigen van mijn punt.
blablablabla
pi_195036986
Dank voor de FB.
Dat gescheld op elkaar moet echt afgelopen zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195048461
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
pi_195048540
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
Ja, en ik adviseer je met klem om iets meer respect jegens anderen aan de dag te leggen.
zie email 27 oktober
pi_195077408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een uit de lucht gegrepen voorspelling. Tenzij we vanwege blijvende tekorten en aanhoudend oplopende besmettingsgevallen straks weer op het punt komen waarbij we kwetsbare ouderen voorrang moeten gaan geven op de testen en jonge mensen maar niet meer testen.
@Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:03:14 ]
pi_195077625
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind :P
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
pi_195077736
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195077761
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
Ah, thanks ^O^
pi_195077770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
Hij beweerde dat ouderen primair door hun eigen slechte gedrag besmet raakten, standaard riedeltje als ergens de studenten weer negatief ter sprake komen.
blablablabla
pi_195136123
quote:
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195163033
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195163239
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Nee.
zie email 27 oktober
pi_195163263
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee.
Oh. Ik had hem al aangepast. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195163365
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh. Ik had hem al aangepast. _O-
Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195163469
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Korfbal?
Bitterbal? :+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195182227
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195185038
quote:
5s.gif Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195186333
blablablabla
pi_195187053
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 19:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
Dat was toch helemaal niet op de man :D. Kom op zeg.
In Southern Sun
pi_195187737
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"

Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195187833
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
zie email 27 oktober
pi_195188467
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef capricia het volgende:

[..]

"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"

Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
En hij mij voor dom omdat ik die passagier ben die volgens hem nog niet door heeft dat het schip zinkt. Zo kan ik het ook.

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
Die wil ik dan wel zien want dat is pertinent niet waar.
In Southern Sun
pi_195200827
Een paar dagen geleden is er al een modbreak geweest over de wildgroei aan geïsoleerde tweets zonder context. Wellicht kan een moderator dit weer eens onder de aandacht brengen, omdat er momenteel een exponentiële groei aan het plaatsvinden is. En je kunt beter nu ingrijpen dan dat we straks hele topics vol tweets hebben en we een aantal tweets moeten overplaatsen naar Twitter.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195200859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Een paar dagen geleden is er al een modbreak geweest over de wildgroei aan geïsoleerde tweets zonder context. Wellicht kan een moderator dit weer eens onder de aandacht brengen, omdat er momenteel een exponentiële groei aan het plaatsvinden is. En je kunt beter nu ingrijpen dan dat we straks hele topics vol tweets hebben en we een aantal tweets moeten overplaatsen naar Twitter.
Eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 september 2020 @ 17:17:58 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195202221
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens.
Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.
pi_195207205
Kifesh jullie gooien me reacties weg vieze overheid pijpende kk racisten
pi_195207232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:16 schreef Nerdslayer het volgende:
Kifesh jullie gooien me reacties weg vieze overheid pijpende kk racisten
Dank je voor deze opbouwende kritiek.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195207345
oepsie verkeerde topic :)
pi_195207386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.
Nee. Dat is discussie materiaal. Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Als er enkel een dump is van tweets etc, dan vind ik dat niet goed genoeg. Maar een andere visie die ook door de user onderbouwd wordt, is gewoon welkom.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195207397
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:23 schreef quirina het volgende:
oepsie verkeerde topic :)
Ik ga even omschakelen. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195210260
Excuus, per ongeluk TR gedaan ipv quote.
Tis al laat :@
pi_195210264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Afgevinkt ^O^
zie email 27 oktober
pi_195215061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Wij beraden ons op stappen.
pi_195247223
COR / Corona is minder gevaarlijk dan we eerst dachten. Maatregelen onzinnig

Deze moderator noemt een bepaald onderwerp, wanneer iemand een belangrijke discussie aan wil slingeren; 'propaganda'
Zelf ziet hij mijn inziens totaal niet in dat hij diegene is die zijn eigen propaganda verspreidt (ik vind namelijk dat zijn posts puur gebaseerd zijn op propaganda.)

Als we een individuele mening van een persoon bepalend laten zijn over wat wel of geen propaganda is zijn we hier denk ik snel uitgepraat.
pi_195247280
Als we naar de maatstaf van deze moderator gaan handelen laten we dit hele subforum dan ook bij de naam noemen en het veranderen van 'corona' naar 'WHO en overheidspropaganda'
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:06 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_195247331

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @capricia @trein2000 @Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Hoezo propaganda FvD? Het zijn openbare 2e kamer beelden en openbare vragen...
pi_195247352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Dit slotje snap ik ook niet.

Ik was al bezig met in mijn hoofd een reactie te tikken hoe achterlijk Baudet in deze is, maar dat kon dus niet.
pi_195247472
Ik snap het slotje ook niet. Zijn er post weggehaald?
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:57:18 #66
65846 Bocaj
47th President.
pi_195247487
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap het slotje ook niet. Zijn er post weggehaald?
Volgens mij niet... stond er nog maar net...
pi_195247507
Sowieso erg vreemd om in COR te verwijzen naar het centrale FVD topic dat volgens mij POL staat.
pi_195251614
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.

Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.

Walgelijk dit.
  zaterdag 26 september 2020 @ 10:14:27 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195263393
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:39:35 #70
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269216
Moet dat nou weer @Tijger_m ?
Het is dat ik hier niet wil gaan schelden maar een pakkenkoek ben je toch zeker wel! :Y
pi_195269266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
pi_195269341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Moet dat nou weer @:Tijger_m ?
Het is dat ik hier niet wil gaan schelden maar een pakkenkoek ben je toch zeker wel! :Y
Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:48:31 #73
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.
Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje... :')
Ik ken Nikon al langer als vandaag hoor! Die ligt daar echt niet wakker van....
pi_195269434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje... :')
Ik ken Nikon al langer als vandaag hoor! Die ligt daar echt niet wakker van....
Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:52:35 #75
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269450
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.
Oké baas!
pi_195269576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.

Als je een filmpje van de vragen zonder edits post vanuit de 2e Kamer of via het kanaal van de 2e Kamer is er niks aan de hand. Blijft nog de vraag of dit een COR of een POL topic is maar dat terzijde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 16:59:29 ]
pi_195269621
quote:

[..]

Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.

Als je het daar niet mee eens bent, kun je beter een FA inschakelen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269625
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.

Als je een filmpje van de vragen zonder edits post vanuit de 2e Kamer of via het kanaal van de 2e Kamer is er niks aan de hand. Blijft nog de vraag of dit een COR of een POL topic is maar dat terzijde.
Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
pi_195269641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.

Als je het daar niet mee eens bent, kun je beter een FA inschakelen.
Waar heb jij het nou weer allemaal over?

Ik vraag gewoon waarom er nog geen reactie op een klacht van iemand anders is.
pi_195269681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer allemaal over?

Ik vraag gewoon waarom er nog geen reactie op een klacht van iemand anders is.
Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5

En die geef ik je.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269691
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5

En die geef ik je.
Reageer dan op die post?
pi_195269712
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Reageer dan op die post?
Dat was mijn antwoord.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269722
quote:

[..]

Het laatste. Niks mis met een keer erkennen dat je fout zit
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:04:40 #84
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is nogal een beschuldiging!
pi_195269734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
pi_195269744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is nogal een beschuldiging!
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:06:32 ]
pi_195269775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
:?

Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:08:02 ]
pi_195269789
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat was mijn antwoord.
Nou, ik denk dat de andere user die dit ter sprake bracht je antwoord zal waarderen. Ofzo.
pi_195269819
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:?

Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.
Ik waardeer je objectieve input.
pi_195269903
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.

Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.

Walgelijk dit.
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.

Als hetzelfde gepost word met openbaar, ongewijzigd, beeldmateriaal is er geen probleem. Daar zit geen enkele politieke voorkeur achter alleen een voorkeur voor correcte informatie en dat is in ieders belang ongeachte zijn of haar politieke voorkeur.

Lang verhaal kort, het is het tegenovergestelde van wat jij denkt. Ik ben neutraal in dit verhaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:17:35 ]
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:42:44 #91
65846 Bocaj
47th President.
pi_195270344
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.
Godsammekraken... Nu moet Bocaj toch ff door het stof... :')
Baudet heeft daar inderdaad lopen knippen! Wat een stouterd! :(
pi_195270643
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.
pi_195270752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.

Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.

Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.

Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.

PS:
quote:
Propaganda is het proberen te beïnvloeden van andermans opinie. Propaganda heeft als doel mensen over te halen. Het woord is afkomstig uit het Latijn en betekent 'uitbreiden' of 'voortplanten'. Van oorsprong betekent propaganda dan ook het verspreiden van een bepaalde boodschap.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 18:14:29 ]
pi_195270846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.

Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.

Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.

PS:
[..]

Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.

Edit: iedereen heeft daarentegen volgens mij natuurlijk wel gewoon het recht om iets propaganda te vinden. Maar om topics te sluiten die een ander geluid dan het reguliere laten horen omdat dit propaganda zou moeten zijn gaat mij te ver en doet volgens mij de discussie(s) ook geen goed.
pi_195270890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.

Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 18:24:10 ]
pi_195270966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.

Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.
Ik sta volledig achter dat een ieder vrij moet zijn om bepaalde bijdragen te leveren aan deze discussies zodat we het onderwerp van meerdere kanten kunnen belichten zonder dat daar een moderator voor bepaald of iets wel of niet toelaatbaar is.

Dat is mijn mening en ik lees zeker wel, misschien lees ik niet volledig naar jouw wensen van hoe ik jouw inziens hoor te lezen; maar ik lees wel.
En zolang ik mij kan uiten zal ik dat doen.
Niet om mijn mening hier aan anderen op te dringen maar om een objectief onderzoek te doen naar deze materie.
pi_195271000
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic

Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.

Een beetje de charme van een openbaar forum.
pi_195271083
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic

Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.

Een beetje de charme van een openbaar forum.
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
zie email 27 oktober
pi_195272018
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
Het gaat om deze filmpjes:

Hier zou dan ik geknipt zijn. Geloof ik best maar doet dat af aan het punt dat meneer Baudet wil maken?
In principe is zowat elk filmpje een knap in elkaar geknipt stukje videowerk.
Je kunt wanneer je een link tegenkomt waarin volgens jouw de wasrheid letterlijk verknipt naar voren komt dit toch ook benoemen in plaats van het topic maar te sluiten?

Als ik die 2 filmpjes zie; zie ik inderdaad niet het geknip waar Tijger_M op doelt.
Dat er in geknipt is geloof ik graag.
Dat erin geknipt is om een bepaalde stelling kracht bij te zetten geloof ik ook graag.

Mocht het dan zo zijn dat er inderdaad geknipt is veronderstel ok dat het te maken heeft met dat Rutte niet direct op de vraag van Baudet antwoordt maar dat hier wel lijkt te doen;
Ook al mocht deze creativiteit zo zijn toegepast wil ik graag onderkennen dat het niets anders is dan Rutte zijn eigen woorden die ze hier laten zien... Dat het niet helemaal fair is om op deze manier te knippen ben ik het wel mee eens.

Maar zelf weet ik dus niet of dit is gebeurt daarvoor hebben we het authentieke beeldmateriaal nodig van dit debat.

Dat je tegenwoordig een bepaalde richting op wordt gestuurd middels media, politiek en wat al niet dmv doelbewuste manipulatie is haast geen ontkomen aan.
Mocht er hier zo hard op zogenaamde doelbewuste manipulatie worden opgetreden wil ik de heren en dames moderators veel succes wensen bij het tegengaan van alles wat in deze definiëring van propaganda kan worden vastgesteld mbt. het coronavirus te verwijderen en niet meer door te laten op het forum hier.

En ik wil jullie graag adviseren om het blikveld wat betreft propaganda enigzins te verruimen.
pi_195284817
Sorry, maar dit kan toch echt niet in de hoofdthread? Waarom wordt dit toegestaan, voor je het weet heb je een hele reeks aandachtzoekers die komen posten over hoe ze boven de wc hingen en bijna moesten braken, en dan dat advies :') :

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:23 schreef Faerlina91 het volgende:
ik heb deze maandag rijles gehad en die rijschool heeft een paar keer leerlingen laten uitstappen die verkouden waren en verder doe ik werk waar ik binnen de 1.5m met mensen in contact ben en zij waren ook al wat snotterig dus ik weet niet wat en hoe ik iets heb opgelopen.

bedankt voor jullie reacties ik zal dan morgen wel testen inderdaad. Ik voel mij nog niet heel fit. Ik heb 2 dagen niet veel gegeten eigenlijk sinds vandaag heb ik wel weer trek in iets en gaat er wel wat in.

P.S. ik heb een vraag weet iemand misschien hoe dit kwam?
Donderdag heb ik nog gewerkt en ik begon de dag met keelpijn. Toen tijdens het werk rond het begin van de middag begon mijn lichaam pijn te doen en voelde alles vermoeid/zwaar aan...

toen rond een uur of 6 thuis begon ik wat misselijk te worden en ik haastte mij naar de wc. Ik ging op de grond boven de WC hangen en ik maakte een kokhals reflex maar heb niet overgegeven verder. Toen ik zo'n kokhals reflex maakte kreeg ik een flinke steek in mijn borstkas waarna mijn armen/handen 5 minuten lang verdoofd voelde en tintelden. Mijn moeder schrok ervan en ik zelf eigenlijk ook best wel.
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 12:19 schreef maily het volgende:

Beterschap in ieder geval. Iemand die een pannetje kippensoep voor je kan maken?
Mijn (verwijderde) post hieromtrent was volkomen terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')