chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Oh en die zaten in die kelder opgesloten?? Wat moet die ouwe taart van 77 met een heel orkest van mannen in de kelder? Dat is veel te veel van het goedequote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef mario390 het volgende:
het is en man
dat andere is de kunstnaam
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
🥳🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kwam me weer op het juiste moment binnen @RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij gebrek aan muziekjes ben ik maar op een ander kanaal gaan neuzen.
Heeft deze kleine nog spannende avonturen beleefd, ToT?![]()
![]()
💪💪💪Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach ja soms zit het meequote:Op donderdag 10 september 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Kwam me weer op het juiste moment binnen @:Rob![]()
![]()
😁😎Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Das waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig hier met mijn kinderen. Zo fijn heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb jij ook zo de pest aan die reclames.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
netflix nooit reclameFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zet altijd het geluid uit..quote:Op donderdag 10 september 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook zo de pest aan die reclames.
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart is![]()
![]()
De raad laat ons mooi wachtenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:43 schreef jerney het volgende:
Bij gebrek aan muziekjes ben ik maar op een ander kanaal gaan neuzen.
Heeft deze kleine nog spannende avonturen beleefd, ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netflix, beste flixquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
netflix nooit reclame
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit..
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ook datquote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangen![]()
![]()
wat praat je nur vor en onzin man man je heeft 00 gesnaptquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh en die zaten in die kelder opgesloten?? Wat moet die ouwe taart van 77 met een heel orkest van mannen in de kelder? Dat is veel te veel van het goede![]()
Herkenbaar. Ik kijk ze ook nooit. Zouden er nu echt mensen zijn die door die reclame dingen gaan kopenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit..
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Prec ditquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kijk niet zo heel veel tv meestal netflix of videolandquote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het niet, maar zij betalen wel de programma's voor het grootste deel (bij de commerciëlen)quote:Op donderdag 10 september 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kijk ze ook nooit. Zouden er nu echt mensen zijn die door die reclame dingen gaan kopen
Dus noodzakelijk kwaad..![]()
lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
hij is niet meer conchita hij is tom
[ afbeelding ]
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bijna onherkenbaarquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Christus zeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Het is Tom, dat zegt hij toch netquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
FoutjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou ja zeg....ik weet heus wel dat Conchita eigenlijk gewoon een man in een jurk is. Maar ik heb hem niet in mijn kelder opgesloten hoor en ik ben ook geen 77!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je nur vor en onzin man man je heeft 00 gesnapt
Denk wel eens wat minder reclame en producten goedkoper maken zou dat niet beter verkopenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar zij betalen wel de programma's voor het grootste deel (bij de commerciëlen)
Dus noodzakelijk kwaad..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeg beter niks,je verdraaid alle dingenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg....ik weet heus wel dat Conchita eigenlijk gewoon een man in een jurk is. Maar ik heb hem niet in mijn kelder opgesloten hoor en ik ben ook geen 77!![]()
Preciesquote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk wel eens wat minder reclame en producten goedkoper maken zou dat niet beter verkopen![]()
Euhhhh DeBraad bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja slapeloze nachten voor de boegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die reclames schijnen nogal wat te kosten ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga er toch niet op in.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef mario390 het volgende:
@:chufi doe haar erklären wat ik bedoel
Nee skattie denk het ook niet. Denk dat hij van zijn kaas zit te genieten 🤣quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben bang dat die niet meer live gaat![]()
zit al een uur te refreshenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg beter niks,je verdraaid alle dingen![]()
Ik zit je maar te stangen
Vergaderd?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef mario390 het volgende:
@:chufi doe haar erklären wat ik bedoel![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh DeBraad bedoelde ik natuurlijk.Misschien is hij in slaap gevallen
![]()
![]()
Poppie tochquote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben bang dat die niet meer live gaat![]()
zit al een uur te refreshen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee skattie denk het ook niet. Denk dat hij van zijn kaas zit te genieten 🤣![]()
![]()
Nee. kwam wat tussen!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:57 schreef jerney het volgende:
[..]Misschien is hij in slaap gevallen
![]()
Waar?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hey DeBraadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goffer.quote:
Stief kwartiertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als een kinderboek.quote:
Zoeken we zelf op?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:01 schreef jerney het volgende:
Is Paultje er om de link te dumpen?![]()
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/videosquote:Op donderdag 10 september 2020 21:01 schreef jerney het volgende:
Is Paultje er om de link te dumpen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 september 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/videos![]()
![]()
Geloof dat dit hem is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar mijn bed staat 🙂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moon.prinsesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul had hem in de OP gezet maar is er weer uitgehaald zag ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsie heb jij de link danquote:Op donderdag 10 september 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is zijn vlog channel dottieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk Schakel weet allesquote:![]()
![]()
Heb al weer mute. Zo niet mijn smaak ditquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga hem even op tv zettenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al weer mute. Zo niet mijn smaak dit![]()
![]()
Succes 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EchooooooooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als goed is kom ik er ook in voorquote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 3 bekende namen in de chat![]()
Ja de rest zit denk met eigen naam die wij niet kennen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 3 bekende namen in de chatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wesley?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als goed is kom ik er ook in voor![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de rest zit denk met eigen naam die wij niet kennen.![]()
![]()
Ben jij de BOBquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut muziek.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EchooooooooooooooooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VervormerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schakel vraag je voor mij even hotel,california aan. Of kashmirWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben veilig thuis hoor ...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kan je ook niets aan doen 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, nu pas. Weer een lange dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
And mequote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als goed is kom ik er ook in voorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik zou toch zweren dat ik net Jacq in de chat van The Bradge zagWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Thnx voor het aanvragen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yess yess beloofd is beloofd toch paulquote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef Paul het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net Jacq in de chat van The Bradge zagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Ben je er weer wegquote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yess yess beloofd is beloofd toch paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kom.zo terug momentjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yeahhhh daar komt die euhhhh ja hij gaat het doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had eerder terug kunnen zijn, maar kennelijk laten de abonnementsvoorwaarden van de NS het niet toe dat je tijdens de spits van vervoerder mag wisselen. Als je tijdens de spits in en uit checkt bij NS zelf, kun je gewoon gratis doorreizen, maar als je bij bv blauwnet incheckt, en over wil stappen op NS , dan wordt dat als nieuwe reis gezien ipv als overstap. Ik heb dus dik een half uur op Zwolle vast gezeten, tot de persvoorlichting een coulance ticket voor me geregeld had zodat ik alsnog in de spits terug kon naar huis.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, nu pas. Weer een lange dagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dank je wel @DeBraadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
woeiFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker dan. Wel fijn dat er wat voor je geregeld is.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had eerder terug kunnen zijn, maar kennelijk laten de abonnementsvoorwaarden van de NS het niet toe dat je tijdens de spits van vervoerder mag wisselen. Als je tijdens de spits in en uit checkt bij NS zelf, kun je gewoon gratis doorreizen, maar als je bij bv blauwnet incheckt, en over wil stappen op NS , dan wordt dat als nieuwe reis gezien ipv als overstap. Ik heb dus dik een half uur op Zwolle vast gezeten, tot de persvoorlichting een coulance ticket voor me geregeld had zodat ik alsnog in de spits terug kon naar huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier hou ik wel van. Als je wil Bedank maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier hou ik wel van. Als je wil Bedank maar![]()
Las ik nou in de gauwigheid dat jij de volgende DTS'er was die een bezoekje van mij wilde?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Paul
![]()
ik durf weerquote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie je gewoon lullen hoor paultjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ehm.. ik hoef de lul van @Paul niet te zien hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie je gewoon lullen hoor paultje
Je bent altijd welkom!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Las ik nou in de gauwigheid dat jij de volgende DTS'er was die een bezoekje van mij wilde?![]()
DM je adres maarquote:kom van de week wel effe langs
Dank je wel Bob schakelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 568 / 2494
2. Jacquelinehasselbaink / 263 / 2978
3. mario390 / 235 / 1038
4. Superbadeendje / 212 / 1605
5. Dotteke / 209 / 2272
6. Ferrous / 207 / 800
7. kree / 198 / 897
8. Maanvis / 187 / 559
9. jerney / 175 / 1853
10. Mrsloveable / 169 / 1417
11. devzero / 162 / 661
12. ToT / 153 / 2389
13. aloa / 145 / 1851
14. DerRabbit / 122 / 444
15. Schakeltopia / 104 / 1859
16. Rob / 97 / 521
17. engine / 89 / 220
18. Jippie / 88 / 1175
19. Flory / 88 / 239
20. murp / 75 / 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Schakel wil je ook kashmir van led zeplin aan vragen. Ben benieuwd of hij dat ook kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze week word lastig, maar ik DM je mijn adres wel. Zorg ik wel dat ik genoeg eten en drinken in huis hebquote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
DM je adres maarkom van de week wel effe langs
die is wel lastig zegtiequote:Op donderdag 10 september 2020 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Schakel wil je ook kashmir van led zeplin aan vragen. Ben benieuwd of hij dat ook kan.
Hij kan het ook nog jemig wat een kanjerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt sowieso volgende week, morgen haal ik m'n dochter op uit Rotterdam voor het weekendquote:Op donderdag 10 september 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze week word lastig, maar ik DM je mijn adres wel. Zorg ik wel dat ik genoeg eten en drinken in huis heb
Hey marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario de meeste zitten hierquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik niet,wat is dat ?quote:![]()
Tijd om pintos te scoren ..quote:![]()
Paul
![]()
Is een fokker die Live speelt en zingtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wij vinden dat leuk!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ? snap ik niet wat daar bezonders isIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ja was kei gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk etentje gehad kerel?
Zonder wrijving geen glans![]()
Veel plezier met je dochter komend weekend!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wordt sowieso volgende week, morgen haal ik m'n dochter op uit Rotterdam voor het weekend
Ja behoorlijk. Tent zat gewoon volquote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man!![]()
was het druk of viel dat mee?
Hey Aloaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
`Nu mannen dubbelfinale met Nederlanderquote:Op donderdag 10 september 2020 21:43 schreef mario390 het volgende:
straks van pretty woman film
the story, nu de film![]()
wooow! dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Tent zat gewoon vol![]()
moest je ook naw enzo achterlaten of?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
naw?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wooow! dat had ik niet verwacht![]()
moest je ook naw enzo achterlaten of?![]()
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moest je ook naw enzo achterlaten of?dat verbaasde mij nog het meest. Haha
Ergens is het altijd zonsondergang en zonsopgang en middag etenquote:
Ja hoor, daaro ook?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
oooh ?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Needat verbaasde mij nog het meest. Haha
vandaar dat het zo druk was
Alsoquote:Denk hetquote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh ?vandaar dat het zo druk was
MMeestal ,reserveer je is het al bekend.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moest je ook naw enzo achterlaten of?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
M
[..]
Meestal ,reserveer je is het al bekend.![]()
Nee we hadden niet gereserveerd. Er waren zelfs een hoop mensen die pech hadden en geen plek meer konden krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
Leveren dit soort punten extra punten op in het klassement?quote:
Deze trend sta ik helemaal achterquote:
Kan niet vlug genoeg gaanquote:Op donderdag 10 september 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze trend sta ik helemaal achter![]()
![]()
Dat is niet wat zij zei vanmiddagquote:
Lolquote:Op donderdag 10 september 2020 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet wat zij zei vanmiddag![]()
Zij zei dat het niet hard genoeg kon gaanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:00 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is het echt een zachtaardig joch die Bradschatje is het
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
prima gozer!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:00 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is het echt een zachtaardig joch die Brad
minpuntje is wel dat hij Waterloo Sunset niet kentquote:![]()
Ik ben ontdaan!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je was meteen wegquote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
minpuntje is wel dat hij Waterloo Sunset niet kent![]()
Ik ben ontdaan!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zit volgens mij geen kwaad in.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:00 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is het echt een zachtaardig joch die BradWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2020 22:00 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is het echt een zachtaardig joch die Brad
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
maar wel leuk dat je er even was!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
minpuntje is wel dat hij Waterloo Sunset niet kent![]()
Ik ben ontdaan!
Hey JanCees. Je bent er weerquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef JanCees het volgende:
Hallo vrienden en @:superwormjim en @:paulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga slapen mensen,. @ToT morgen .Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Jan ceesquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef JanCees het volgende:
Hallo vrienden en @:superwormjim en @:paulFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Slaap, lekker tot morgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Welja, doet het leuk hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Jippie het volgende:
Zou hem zo inhuren voor een klein feestje![]()
Ik verwacht een uitnodigingquote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Jippie het volgende:
Zou hem zo inhuren voor een klein feestje
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
kut paul ik vergeef je dit nooit he dikke sukkelquote:![]()
Ja, duurde het lang?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Wat heb ik te maken met je banquote:Op donderdag 10 september 2020 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
kut paul ik vergeef je dit nooit he dikke sukkelWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:15 schreef Jippie het volgende:
is ook mooi, nu een ander nummer wat ik niet ken
Maar hij speelt goed onvoorstelbaar wat hij allemaal kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is mijn smaak ook niet, maar ik kan er wel van genieten als iemand er zoveel plezier in heeftquote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.
Maar hij speelt goed onvoorstelbaar wat hij allemaal kan![]()
Niet allesquote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.
Maar hij speelt goed onvoorstelbaar wat hij allemaal kan
Ach, je bent ze door gekomen. 🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Haha ik ging jullie alleen quoten.quote:
Maar ik moet zeggen hee, ban was wel wat overdreven hee.
De gifjes waren wel lagge heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: