Succes 😛quote:
Als goed is kom ik er ook in voorquote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 3 bekende namen in de chat
Ja de rest zit denk met eigen naam die wij niet kennen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 3 bekende namen in de chat
Wesley?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als goed is kom ik er ook in voor
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de rest zit denk met eigen naam die wij niet kennen.
Ben jij de BOBquote:
Kut muziek.quote:
Kan je ook niets aan doen 😘quote:
Wauw, nu pas. Weer een lange dagquote:
Mooi.quote:
And mequote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als goed is kom ik er ook in voor
Thnx voor het aanvragen.quote:
Yess yess beloofd is beloofd toch paulquote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef Paul het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net Jacq in de chat van The Bradge zag
Ben je er weer wegquote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yess yess beloofd is beloofd toch paul
Kom.zo terug momentjequote:
Yeahhhh daar komt die euhhhh ja hij gaat het doen.quote:
Had eerder terug kunnen zijn, maar kennelijk laten de abonnementsvoorwaarden van de NS het niet toe dat je tijdens de spits van vervoerder mag wisselen. Als je tijdens de spits in en uit checkt bij NS zelf, kun je gewoon gratis doorreizen, maar als je bij bv blauwnet incheckt, en over wil stappen op NS , dan wordt dat als nieuwe reis gezien ipv als overstap. Ik heb dus dik een half uur op Zwolle vast gezeten, tot de persvoorlichting een coulance ticket voor me geregeld had zodat ik alsnog in de spits terug kon naar huis.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, nu pas. Weer een lange dag
Lekker dan. Wel fijn dat er wat voor je geregeld is.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had eerder terug kunnen zijn, maar kennelijk laten de abonnementsvoorwaarden van de NS het niet toe dat je tijdens de spits van vervoerder mag wisselen. Als je tijdens de spits in en uit checkt bij NS zelf, kun je gewoon gratis doorreizen, maar als je bij bv blauwnet incheckt, en over wil stappen op NS , dan wordt dat als nieuwe reis gezien ipv als overstap. Ik heb dus dik een half uur op Zwolle vast gezeten, tot de persvoorlichting een coulance ticket voor me geregeld had zodat ik alsnog in de spits terug kon naar huis.
Ja hier hou ik wel van. Als je wil Bedank maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |