Lekker dan. Wel fijn dat er wat voor je geregeld is.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had eerder terug kunnen zijn, maar kennelijk laten de abonnementsvoorwaarden van de NS het niet toe dat je tijdens de spits van vervoerder mag wisselen. Als je tijdens de spits in en uit checkt bij NS zelf, kun je gewoon gratis doorreizen, maar als je bij bv blauwnet incheckt, en over wil stappen op NS , dan wordt dat als nieuwe reis gezien ipv als overstap. Ik heb dus dik een half uur op Zwolle vast gezeten, tot de persvoorlichting een coulance ticket voor me geregeld had zodat ik alsnog in de spits terug kon naar huis.
Ja hier hou ik wel van. Als je wil Bedank maarquote:
heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier hou ik wel van. Als je wil Bedank maar
Las ik nou in de gauwigheid dat jij de volgende DTS'er was die een bezoekje van mij wilde?quote:
ik durf weerquote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie je gewoon lullen hoor paultje
ehm.. ik hoef de lul van @Paul niet te zien hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie je gewoon lullen hoor paultje
Je bent altijd welkom!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Las ik nou in de gauwigheid dat jij de volgende DTS'er was die een bezoekje van mij wilde?
DM je adres maarquote:
Dank je wel Bob schakelquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Deze week word lastig, maar ik DM je mijn adres wel. Zorg ik wel dat ik genoeg eten en drinken in huis hebquote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
DM je adres maarkom van de week wel effe langs
die is wel lastig zegtiequote:Op donderdag 10 september 2020 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Schakel wil je ook kashmir van led zeplin aan vragen. Ben benieuwd of hij dat ook kan.
Wordt sowieso volgende week, morgen haal ik m'n dochter op uit Rotterdam voor het weekendquote:Op donderdag 10 september 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze week word lastig, maar ik DM je mijn adres wel. Zorg ik wel dat ik genoeg eten en drinken in huis heb
Hey marioquote:
Mario de meeste zitten hierquote:
ik niet,wat is dat ?quote:
Tijd om pintos te scoren ..quote:
Is een fokker die Live speelt en zingtquote:
wij vinden dat leuk!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ? snap ik niet wat daar bezonders is
Ja was kei gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk etentje gehad kerel?
Veel plezier met je dochter komend weekend!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wordt sowieso volgende week, morgen haal ik m'n dochter op uit Rotterdam voor het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |