chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Oh en die zaten in die kelder opgesloten?? Wat moet die ouwe taart van 77 met een heel orkest van mannen in de kelder? Dat is veel te veel van het goedequote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef mario390 het volgende:
het is en man
dat andere is de kunstnaam
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
🥳🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kwam me weer op het juiste moment binnen @RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij gebrek aan muziekjes ben ik maar op een ander kanaal gaan neuzen.
Heeft deze kleine nog spannende avonturen beleefd, ToT?![]()
![]()
💪💪💪Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach ja soms zit het meequote:Op donderdag 10 september 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Kwam me weer op het juiste moment binnen @:Rob![]()
![]()
😁😎Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Das waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig hier met mijn kinderen. Zo fijn heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb jij ook zo de pest aan die reclames.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
netflix nooit reclameFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zet altijd het geluid uit..quote:Op donderdag 10 september 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook zo de pest aan die reclames.
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart is![]()
![]()
De raad laat ons mooi wachtenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:43 schreef jerney het volgende:
Bij gebrek aan muziekjes ben ik maar op een ander kanaal gaan neuzen.
Heeft deze kleine nog spannende avonturen beleefd, ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netflix, beste flixquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
netflix nooit reclame
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit..
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ook datquote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangen![]()
![]()
wat praat je nur vor en onzin man man je heeft 00 gesnaptquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh en die zaten in die kelder opgesloten?? Wat moet die ouwe taart van 77 met een heel orkest van mannen in de kelder? Dat is veel te veel van het goede![]()
Herkenbaar. Ik kijk ze ook nooit. Zouden er nu echt mensen zijn die door die reclame dingen gaan kopenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit..
Om vervolgens niet door te hebben dat het programma/film weer gestart isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |