Prec ditquote:
Kijk niet zo heel veel tv meestal netflix of videolandquote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat zappen en vergeet waar je naar zat te kijken omdat je op een ander kanaal blijft hangen
Ik weet het niet, maar zij betalen wel de programma's voor het grootste deel (bij de commerciëlen)quote:Op donderdag 10 september 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kijk ze ook nooit. Zouden er nu echt mensen zijn die door die reclame dingen gaan kopen
lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
hij is niet meer conchita hij is tom
[ afbeelding ]
Bijna onherkenbaarquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Christus zeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is Tom, dat zegt hij toch netquote:
Nou ja zeg....ik weet heus wel dat Conchita eigenlijk gewoon een man in een jurk is. Maar ik heb hem niet in mijn kelder opgesloten hoor en ik ben ook geen 77!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je nur vor en onzin man man je heeft 00 gesnapt
Denk wel eens wat minder reclame en producten goedkoper maken zou dat niet beter verkopenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar zij betalen wel de programma's voor het grootste deel (bij de commerciëlen)
Dus noodzakelijk kwaad..
quote:
zeg beter niks,je verdraaid alle dingenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg....ik weet heus wel dat Conchita eigenlijk gewoon een man in een jurk is. Maar ik heb hem niet in mijn kelder opgesloten hoor en ik ben ook geen 77!
Preciesquote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk wel eens wat minder reclame en producten goedkoper maken zou dat niet beter verkopen
Euhhhh DeBraad bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja slapeloze nachten voor de boeg
Die reclames schijnen nogal wat te kosten ook.quote:
Ga er toch niet op in.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef mario390 het volgende:
@:chufi doe haar erklären wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |