maar wel leuk dat je er even was!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
minpuntje is wel dat hij Waterloo Sunset niet kent![]()
Ik ben ontdaan!
Hey JanCees. Je bent er weerquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef JanCees het volgende:
Hallo vrienden en @:superwormjim en @:paul
Hey Jan ceesquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef JanCees het volgende:
Hallo vrienden en @:superwormjim en @:paul
Slaap, lekker tot morgenquote:
Welja, doet het leuk hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Jippie het volgende:
Zou hem zo inhuren voor een klein feestje
Ik verwacht een uitnodigingquote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Jippie het volgende:
Zou hem zo inhuren voor een klein feestje
kut paul ik vergeef je dit nooit he dikke sukkelquote:
Ja, duurde het lang?quote:
Wat heb ik te maken met je banquote:Op donderdag 10 september 2020 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
kut paul ik vergeef je dit nooit he dikke sukkel
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:15 schreef Jippie het volgende:
is ook mooi, nu een ander nummer wat ik niet ken
Het is mijn smaak ook niet, maar ik kan er wel van genieten als iemand er zoveel plezier in heeftquote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.
Maar hij speelt goed onvoorstelbaar wat hij allemaal kan
Niet allesquote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het goed, speelt alles maar toch is het niet mijn ding. Hou niet zo van het geluid wat er uit komt.
Maar hij speelt goed onvoorstelbaar wat hij allemaal kan
Ach, je bent ze door gekomen. 🙃quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |