En hij heeft de aandacht lekker te pakken zoquote:Op maandag 7 september 2020 21:30 schreef leeell het volgende:
Is alweer opgelost, hij komt alweer terug.
gelukkig maar
Net als met de KOZP bijeenkomst vorig jaar in Den Haag. Was ook fake.quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar het hele verhaal... is het erg dat ik een publiciteitsstunt niet uitsluit?
Denk je nu echt dat Baudet geniet van zoiets?quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hij heeft de aandacht lekker te pakken zo
Dat zal het uiteindelijk vast niet zijn (een stunt), eerder een of andere mafkees buiten, maar heel verrassend zou het nou ook weer niet zijn nee. We weten allemaal dat de FvD niet echt zuivere koffie isquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar het hele verhaal... is het erg dat ik een publiciteitsstunt niet uitsluit?
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Baudet geniet van zoiets?
Wilders ook uiterst tevreden dat hij dagelijks ieder moment beveiligd moet worden?quote:
Dit was gewoon een act.quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wilders ook uiterst tevreden dat hij dagelijks ieder moment beveiligd moet worden?
Ja, man. En de politiehelikopter speelt het spelletje van FvD lekker mee.quote:
Denk het niet. Volgens die tweets leek Baudet echt in paniek. Zoiets kan je volgens mij niet faken. (of in ieder geval niet goed. Volgens mij herkennen buitenstaanders echt wel wanneer het serious business is).quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me ook niet, maar ik ben altijd sceptisch als het over Baudet/FvD gaat.... zeker als het signaal vanuit de eigen veiligheidsdienst komt. Benieuwd naar de verklaring van de politiequote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Denk het niet. Volgens die tweets leek Baudet echt in paniek. Zoiets kan je volgens mij niet faken. (of in ieder geval niet goed. Volgens mij herkennen buitenstaanders echt wel wanneer het serious business is).
En hoe erg ik het natuurlijk niet hoop, we weten allemaal dat zulke dingen tegenwoordig te verwachten zijn. Al sinds Pim Fortuyn.
Nee, dat weten we allemaal helemaal niet. Dat is jouw mening. Genoeg mensen vinden D66 en GroenLinks geen zuivere koffie, ook maar bedreigen dan? Vind je geen zuivere koffie zijn echt een argument om iemand te bedreigen?quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal het uiteindelijk vast niet zijn (een stunt), eerder een of andere mafkees buiten, maar heel verrassend zou het nou ook weer niet zijn nee. We weten allemaal dat de FvD niet echt zuivere koffie is
Waar je dat vandaan haalt mag gerust een raadsel genoemd worden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, dat weten we allemaal helemaal niet. Dat is jouw mening. Genoeg mensen vinden D66 en GroenLinks geen zuivere koffie, ook maar bedreigen dan? Vind je geen zuivere koffie zijn echt een argument om iemand te bedreigen?
Vooralsnog alleen informatie over de dreiging uit eigen kring... politie zegt nog nietsquote:Terwijl er binnen in de zaal een filmpje werd afgespeeld werd Baudet weggetrokken, vermoedelijk door iemand van de beveiliging. Ook Hiddema werd opgeroepen om weg te gaan. ,,Er was informatie over een situatie die mogelijk bedreigend kon zijn voor Thierry Baudet en Theo Hiddema”, laat een woordvoerder van Forum aan deze site weten.
,,Daarom zijn ze op advies van onze beveiliging uit voorzorg uit de zaal vertrokken. Het publiek is op geen enkel moment in gevaar geweest. Wij zijn dankbaar voor ons uitstekende beveiligingsteam.” Volgens Dion Mebius, politiek verslaggever van De Volkskrant, vluchtte Baudet de zaal uit en riep daarbij ‘Theo!’. ,,Beveiliging was de hele avond al onrustig, ik stond ernaast”, twittert de journalist.
Voor Baudet wordt momenteel een vluchtroute uitgestippeld.
Vluchtroute, lockdown. Wat een sensatie journalistiek. Het is al jammerlijk genoeg dat er veiligheidsissues richting politici zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef TheVulture het volgende:
AD:
[..]
Vooralsnog alleen informatie over de dreiging uit eigen kring... politie zegt nog niets
quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan hier geen links rechts discussie voeren.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan hier geen links rechts discussie voeren.
Hiddema wel? Die moest toch voor de 2e keer weg?quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:
De slag om Arnhem was gister op tv
Ninja editquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hiddema wel? Die moest toch voor de 2e keer weg?
Aangezien het om FvD gaat was er ook minimaal 1 mafkees binnen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal het uiteindelijk vast niet zijn (een stunt), eerder een of andere mafkees buiten, maar heel verrassend zou het nou ook weer niet zijn nee. We weten allemaal dat de FvD niet echt zuivere koffie is
Klinkt vrij dramatisch.quote:
Ja maar geen huizenquote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
Nog dramatischer is dat er elk jaar een stad als Leiden bij komt!
Nou ja, de laatste keer dat de FvD-beveiligers ingrepen was het om een volkomen vreedzame mafkees die hun flyers als oud-papier in wou zamelen met geweld tegen de grond te werken.quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Nikonlover het volgende:
Niet zo gek dat ze zeggen dat de zaal niet in gevaar is. Anders zou er paniek uitbreken
Thierry en Hiddema moeten niet voor niks weg
Ben je aan het lijden?quote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
Nog dramatischer is dat er elk jaar een stad als Leiden bij komt!
En wat heeft dat met dit incident te maken?quote:Op maandag 7 september 2020 22:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste keer dat de FvD-beveiligers ingrepen was het om een volkomen vreedzame mafkees die hun flyers als oud-papier in wou zamelen met geweld tegen de grond te werken.
Dus laten we rustig de verklaring van de autoriteiten afwachten.
Volgens de politie was die wel voor niets. Ofwel er lijkt zich wel een patroon af te tekenen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit incident te maken?
Die grote politieinzet is er niet voor niets hoor.
Zouden ze zelf de politie hebben gebeld over de verdachte situatie?quote:
Nee, het was Henk Otten die roet in het eten wilde gooienquote:Op maandag 7 september 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden ze zelf de politie hebben gebeld over de verdachte situatie?
quote:Op maandag 7 september 2020 22:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens de politie was die wel voor niets. Ofwel er lijkt zich wel een patroon af te tekenen.
Dus? Heb je al bewijs dat dit een aandachtshow van Baudet was?quote:
je dramashow viel mee dat is een feit iig.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus? Heb je al bewijs dat dit een aandachtshow van Baudet was?
Goed punt. En ook heel goed dat de politie hier wel massaal voor in actie komt. Want als er wel wat aan de hand is, kan je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook typerend voor de enge club die FvD is dat je meteen sceptisch bent bij dit soort berichten... bij elke andere partij (ook de PVV) zou je dit soort berichten meteen voor waarheid aannemen.
uiteindelijk dus wel. Maar daar zijn ze voorquote:Op maandag 7 september 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die grote politieinzet is er niet voor niets hoor.
Er bleek volgens de politie niets aan de hand, dus blijkbaar sloeg de FvD-beveiliging wederom door. Als twee keer vlak achter elkaar geen patroon is, wanneer is het dat voor jou dan wel?quote:Op maandag 7 september 2020 22:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op zo'n achterlijke user
Waarom mag je feiten niet benoemen?quote:Op maandag 7 september 2020 22:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
@:straatcommando Dit soort reacties lijkt mij niet de bedoeling.
Twee keer is geen patroon. En waar haal jij het vandaan dat de FvD-beveiliging de politie heeft gebeld?quote:Op maandag 7 september 2020 22:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Er bleek volgens de politie niets aan de hand, dus blijkbaar sloeg de FvD-beveiliging wederom door. Als twee keer vlak achter elkaar geen patroon is, wanneer is het dat voor jou dan wel?
Waarom? Je bent lid van een partij omdat je het met ze eens bent toch?quote:Op maandag 7 september 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankzij figuren als jou zit ik er weer aan te denken lid te worden van de FvD
Wanneer is er voor jou dan wel sprake van een patroon?quote:Op maandag 7 september 2020 22:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Twee keer is geen patroon. En waar haal jij het vandaan dat de FvD-beveiliging de politie heeft gebeld?
Ik denk niet eens dat ze het in scène hebben gezet hoor. Ik denk wel dat de FvD-beveiliging niet overdreven competent is.quote:Op maandag 7 september 2020 22:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
Waarom? Je bent lid van een partij omdat je het met ze eens bent toch?
Maar nu wil je lid worden omdat iemand anders denkt dat ze zoiets in scène hebben gezet.
Goede reden.
1 keer is dat een incident. 2 keer in een korte tijd is dat toevallig. Bij 3 keer is het een patroon en bij 4 keer is het ronduit verdachtquote:Op maandag 7 september 2020 22:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wanneer is er voor jou dan wel sprake van een patroon?
Kom eens met het bewijs dat het bij de FvD-beveiliging vandaan komtquote:Op maandag 7 september 2020 22:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ze het in scène hebben gezet hoor. Ik denk wel dat de FvD-beveiliging niet overdreven competent is.
Het is geen (niet alleen) fvd-beveiliging, lijkt hetquote:Op maandag 7 september 2020 22:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ze het in scène hebben gezet hoor. Ik denk wel dat de FvD-beveiliging niet overdreven competent is.
Oh ja, die spelen liever zelf knokploeg dan de politie te bellen. Goed punt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kom eens met het bewijs dat het bij de FvD-beveiliging vandaan komt
Dan zitten we nu in de fase toeval. Ben benieuwd of die lang blijft staan.quote:Op maandag 7 september 2020 22:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1 keer is dat een incident. 2 keer in een korte tijd is dat toevallig. Bij 3 keer is het een patroon en bij 4 keer is het ronduit verdacht
'Maar het hàd waar kunnen zijn'.quote:Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn. Geweld tegen politici is altijd fout.
Maar het is toch veelzeggend dat je bij deze partij meteen sceptisch wordt en “reclamestuntje” denkt.
Inderdaad. Dus de politie moet gewoon stevig uitrukken.quote:Op maandag 7 september 2020 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
'Maar het hàd waar kunnen zijn'.
Dat hebben we met de heer Fortuyn wel gezien destijds, want wie zag dat aankomen...quote:Op maandag 7 september 2020 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
'Maar het hàd waar kunnen zijn'.
Bedreigingen en intimidaties zijn ook ernstig. Niets om weg te lachen, wat mij betreft.quote:Op maandag 7 september 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hebben we met de heer Fortuyn wel gezien destijds, want wie zag dat aankomen...
Op geen enkel moment is het publiek in gevaar geweest. Zou het? Of is het publiek niet zo belangrijk bij FvD?quote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef TheVulture het volgende:
,,Daarom zijn ze op advies van onze beveiliging uit voorzorg uit de zaal vertrokken. Het publiek is op geen enkel moment in gevaar geweest. Wij zijn dankbaar voor ons uitstekende beveiligingsteam.”
Maar Baudet/FvD is toch een bedreiging voor de democratie en wil ons de mond snoeren volgens links? Dat lees je immers regelmatig in de linksgeoriënteerde media. Het heeft in ieder geval wel succes, het is alweer zo ver dat Baudet net als Wilders dagelijks beveiligd moet worden.quote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Iets zegt me dat ze dit tot aan de verkiezingen uit gaan melken, "bedreiging vd democratie" en "links wil ons de mond snoeren" en dat soort praat.
Leg eens uit wat je hiermee bedoelt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 01:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie het kabinets kartel er wel voor aan zie Pim Fortyn
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je hiermee bedoelt?
Ja ik ben een complot gekkie en hoor in een gesticht zo nu kan je weer lekker weer verderquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het lijkt op complotdenken maar wat je precies bedoelt ontgaat me nog wat.
en voor de buhne is Baudet zich "kapot geschrokken". De arme martelaar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:17 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoor nu een item op radio 1 hierover. Is baudet nou toch nog wel teruggekomen?
En het bleek loos alarm te zijn. Ze hadden signalen gekregen dat drie mensen onrust wilden zaaien, maar dat bleek toch niet het geval (of in ieder geval niet richting fvd).
Ach, ik denk dat ik ook wit zou wegtrekken als ik net aan een moord ben ontsnapt zoals het op dat moment leek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
en voor de buhne is Baudet zich "kapot geschrokken". De arme martelaar.
Damned if you do and damned if you don't.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
en voor de buhne is Baudet zich "kapot geschrokken". De arme martelaar.
Waar doel je op? Doe eens wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gespuis dat hier doorgaans liefde en tolerantie predikt gooit hun principes snel overboord als het over hun vijand Baudet/FvD gaat lees ik.
Hoe halen ze het in hun hoofd!quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gespuis dat hier doorgaans liefde en tolerantie predikt
Nou dat je suggereert dat de regeringspartijen Baudet graag zouden zien worden omgelegd, ook al zeg je het niet letterlijk, neigt in inderdaad naar complotwappieïsmequote:Op dinsdag 8 september 2020 07:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik ben een complot gekkie en hoor in een gesticht zo nu kan je weer lekker weer verder
Nou nou, het is me wat hoor, met al die moordcomplotten jegens Baudet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik ook wit zou wegtrekken als ik net aan een moord ben ontsnapt zoals het op dat moment leek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |