En hij heeft de aandacht lekker te pakken zoquote:Op maandag 7 september 2020 21:30 schreef leeell het volgende:
Is alweer opgelost, hij komt alweer terug.
gelukkig maar
Net als met de KOZP bijeenkomst vorig jaar in Den Haag. Was ook fake.quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar het hele verhaal... is het erg dat ik een publiciteitsstunt niet uitsluit?
Denk je nu echt dat Baudet geniet van zoiets?quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hij heeft de aandacht lekker te pakken zo
Dat zal het uiteindelijk vast niet zijn (een stunt), eerder een of andere mafkees buiten, maar heel verrassend zou het nou ook weer niet zijn nee. We weten allemaal dat de FvD niet echt zuivere koffie isquote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar het hele verhaal... is het erg dat ik een publiciteitsstunt niet uitsluit?
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Baudet geniet van zoiets?
Wilders ook uiterst tevreden dat hij dagelijks ieder moment beveiligd moet worden?quote:
Dit was gewoon een act.quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wilders ook uiterst tevreden dat hij dagelijks ieder moment beveiligd moet worden?
Ja, man. En de politiehelikopter speelt het spelletje van FvD lekker mee.quote:
Denk het niet. Volgens die tweets leek Baudet echt in paniek. Zoiets kan je volgens mij niet faken. (of in ieder geval niet goed. Volgens mij herkennen buitenstaanders echt wel wanneer het serious business is).quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me ook niet, maar ik ben altijd sceptisch als het over Baudet/FvD gaat.... zeker als het signaal vanuit de eigen veiligheidsdienst komt. Benieuwd naar de verklaring van de politiequote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Denk het niet. Volgens die tweets leek Baudet echt in paniek. Zoiets kan je volgens mij niet faken. (of in ieder geval niet goed. Volgens mij herkennen buitenstaanders echt wel wanneer het serious business is).
En hoe erg ik het natuurlijk niet hoop, we weten allemaal dat zulke dingen tegenwoordig te verwachten zijn. Al sinds Pim Fortuyn.
Nee, dat weten we allemaal helemaal niet. Dat is jouw mening. Genoeg mensen vinden D66 en GroenLinks geen zuivere koffie, ook maar bedreigen dan? Vind je geen zuivere koffie zijn echt een argument om iemand te bedreigen?quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal het uiteindelijk vast niet zijn (een stunt), eerder een of andere mafkees buiten, maar heel verrassend zou het nou ook weer niet zijn nee. We weten allemaal dat de FvD niet echt zuivere koffie is
Waar je dat vandaan haalt mag gerust een raadsel genoemd worden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, dat weten we allemaal helemaal niet. Dat is jouw mening. Genoeg mensen vinden D66 en GroenLinks geen zuivere koffie, ook maar bedreigen dan? Vind je geen zuivere koffie zijn echt een argument om iemand te bedreigen?
Vooralsnog alleen informatie over de dreiging uit eigen kring... politie zegt nog nietsquote:Terwijl er binnen in de zaal een filmpje werd afgespeeld werd Baudet weggetrokken, vermoedelijk door iemand van de beveiliging. Ook Hiddema werd opgeroepen om weg te gaan. ,,Er was informatie over een situatie die mogelijk bedreigend kon zijn voor Thierry Baudet en Theo Hiddema”, laat een woordvoerder van Forum aan deze site weten.
,,Daarom zijn ze op advies van onze beveiliging uit voorzorg uit de zaal vertrokken. Het publiek is op geen enkel moment in gevaar geweest. Wij zijn dankbaar voor ons uitstekende beveiligingsteam.” Volgens Dion Mebius, politiek verslaggever van De Volkskrant, vluchtte Baudet de zaal uit en riep daarbij ‘Theo!’. ,,Beveiliging was de hele avond al onrustig, ik stond ernaast”, twittert de journalist.
Voor Baudet wordt momenteel een vluchtroute uitgestippeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |