Misschien wil Sainz of Perez ze wel even eraf tetsenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tenminste eens niet echter de Mercedessen, ik heb er wel zin in.
Ze hebben er wel meer ervaring mee dan de meeste andere teamsquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:01 schreef Newone82 het volgende:
Kletskoek van Olav. Ferrari kan heel goed uit een diep dal klimmen. Ow ja?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:00 schreef Weltschmerz het volgende: Hamilton alweer bijna een tiende op de grote Bottas. Grandioos.
quote:
Deze baan is niet representatief...quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
Die ban heeft RB goed gedaan,ze staan nu een stuk dichter op Mercedes.
Nu gaat "t kampioenschap pas echt beginnen.......
Het is dan ook wel Bottas 3.0quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton alweer bijna een tiende op de grote Bottas. Grandioos.
Hoezo? Niemand heeft partymode meer. Mercedes heeft de meest betrouwbare motor, en dus de meeste ruimte voor "agressieve" motorstanden. Ik snap niet waar de gedachte vandaan kwam dat het verbieden van meerdere engine modes ook maar iets zou gaan veranderen aan de verhoudingen tussen de teams.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:59 schreef heywoodu het volgende: Geen party mode en alsnog alles aan puin rijden, indrukwekkend.
Ok Helmut M.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze baan is niet representatief...
Helmut M dacht dat ze nu echt konden vechten. Je zou verwachten dat die er verstand van hebben😂quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand heeft partymode meer. Mercedes heeft de meest betrouwbare motor, en dus de meeste ruimte voor "agressieve" motorstanden. Ik snap niet waar de gedachte vandaan kwam dat het verbieden van meerdere engine modes ook maar iets zou gaan veranderen aan de verhoudingen tussen de teams.
Kan een meer agressieve motorstand in de race niet voor problemen gaan zorgen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand heeft partymode meer. Mercedes heeft de meest betrouwbare motor, en dus de meeste ruimte voor "agressieve" motorstanden. Ik snap niet waar de gedachte vandaan kwam dat het verbieden van meerdere engine modes ook maar iets zou gaan veranderen aan de verhoudingen tussen de teams.
Je kan op basis van één weekend toch geen conclusies trekken? Helemaal niet omdat RBR enorm veel problemen heeft die niets met een party mode te maken hebben.quote:
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan een meer agressieve motorstand in de race niet voor problemen gaan zorgen?
Uiteraard alle andere teams gaan meteen op de fles wanneer ze in een diep dal zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben er wel meer ervaring mee dan de meeste andere teams
De race is morgen en niet vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:04 schreef Tinos85 het volgende:
Geen 7 podiums op rij voor Verstappen gok ik zomaar.
Natuurlijk wel. Op race pace rijdt Max iedereen* de moeder.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:04 schreef Tinos85 het volgende:
Geen 7 podiums op rij voor Verstappen gok ik zomaar.
Wel als de teamleiding van RB zegt dat ze er vanaf de party modus ban nu echt kunnen vechten....quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je kan op basis van één weekend toch geen conclusies trekken? Helemaal niet omdat RBR enorm veel problemen heeft die niets met een party mode te maken hebben.
Moet ie er wel nog voorbijquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Op race pace rijdt Max iedereen* de moeder.
*behalve Mercedes.
T lult maar wat elke week. Ik weet niet of ze echt zo denken, maar ik zou het wel tof vinden als Toto of Lewis gewoon een keer zouden zeggen, dat ze echt nul competitie hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:06 schreef Tinos85 het volgende:
How close it is between us all?
Hij bedoelt alleen Bottas toch?
Ligt aan welk compromis je hebt gesloten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan een meer agressieve motorstand in de race niet voor problemen gaan zorgen?
Ik las hambotquote:
Nee, engine modes zijn niet veranderd om dominantie tegen te gaan, maar om vals spelen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:05 schreef Newone82 het volgende:
Merc dominant. FIA: let's ban their FRICS system. -> no impact
Merc dominant. FIA: let's ban qualifying party mode -> no impact.
Ze zullen morgen wel uit moeten kijken voor de McLarensquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
T lult maar wat elke week. Ik weet niet of ze echt zo denken, maar ik zou het wel tof vinden als Toto of Lewis gewoon een keer zouden zeggen, dat ze echt nul competitie hebben.
Zeker.quote:
Fric had heel veel impact. Op het tweede team.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:05 schreef Newone82 het volgende:
Merc dominant. FIA: let's ban their FRICS system. -> no impact
Merc dominant. FIA: let's ban qualifying party mode -> no impact.
In de kwali soms wel, maar in de race komt ie vaak tekortquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Doornbos weer met zjin Hamilton promo, alsof Bottas niet regelmatig Hamilton klopt.
Eh neequote:Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Doornbos weer met zjin Hamilton promo, alsof Bottas niet regelmatig Hamilton klopt.
Ik las hambotquote:
Wel met nootjes en f1quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker.
Bier drinken bij mn broertje
Het is te hopen dat Bottas eens een "get in there" doet en hem lekker achterin de auto van Hamilton parkeert. Dan hebben we tenminste een race.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:13 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor het al en hoeft niet eens te kijken morgen; “GET IN THERE LEWIS!”
![]()
Geen nootjes helaasquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik las hambot
[..]
Wel met nootjes en f1
Het zit wel diep die haat he😂quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:13 schreef vosss het volgende:
GOAT LEGEND@!!
Flikker toch op, slecht 0,069 op een marginale flutcoureur als Bottas.
Niks legend en niks goat
Wat een idiote logica. Geen wonder dat reddit dit kan waarderen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:12 schreef Newone82 het volgende:
As soon as Marko said Max would be WDC due to party mode ban, I knew Max would start scraping with Mclaren and Racing Point.
Heel wat keren geliked op Reddit. Oude seniel dat het is.
Hij is helaas te laf. Bottas die Hamilton zou inhalen is eigenlijk al interessantquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Bottas eens een "get in there" doet en hem lekker achterin de auto van Hamilton parkeert. Dan hebben we tenminste een race.
Het zijn toch de feiten? Ze zijn deze kwali de vierde auto in rangorde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:16 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een idiote logica. Geen wonder dat reddit dit kan waarderen.
Als ie er maar niet achterin zit zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerste chicane zit-ie er gelijk voor.
Preciesquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:08 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, engine modes zijn niet veranderd om dominantie tegen te gaan, maar om vals spelen tegen te gaan.
In een goede auto is het verschil altijd kleiner dan in een slechte autoquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:13 schreef vosss het volgende:
GOAT LEGEND@!!
Flikker toch op, slecht 0,069 op een marginale flutcoureur als Bottas.
Niks legend en niks goat
Nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:21 schreef Newone82 het volgende:
The rest of the f1 teams: We want a party mode ban.
Merc: we'll just get more advantage if you do that
Rest of f1 teams: calling your bluff
Merc: ok, call.
Rest of f1 teams: "we fucked up"
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
We gaan de ban op de partymode tijdens de race terugzien. Neem aan dat er ook vaker een geplofte motor in beeld komt.
Oké bedankt Hans.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:21 schreef Newone82 het volgende:
Hij had het over de kwalficatie. Vorig seizoen evenveel poles, dit seizoen hem ook al een keer of drie verslagen dacht ik. Dan is het niet zo dat Bottas een bijzondere dag moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de kwali soms wel, maar in de race komt ie vaak tekort
Een paar keer maar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had het over de kwalficatie. Vorig seizoen evenveel poles, dit seizoen hem ook al een keer of drie verslagen dacht ik. Dan is het niet zo dat Bottas een bijzondere dag moeten hebben.
Doornbos is gewoon een shill.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:21 schreef Newone82 het volgende:
Vorige week was het een stuk kleiner toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:27 schreef Nattekat het volgende:
En het hele seizoen is het gat naar Mercedes nog niet zo klein geweest.
??quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:27 schreef Nattekat het volgende:
En het hele seizoen is het gat naar Mercedes nog niet zo klein geweest.
Het gat met de rest is ook helemaal niet groter in de Q. Het is alleen dat Verstappen een baggerweekend heeft tot dusver.quote:
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vorige week was het een stuk kleiner toch?
Die Red Bull ligt gewoon niet goed hier dit weekend.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gat met de rest is ook helemaal niet groter in de Q. Het is alleen dat Verstappen een baggerweekend heeft tot dusver.
Hamitlon is natuurlijk zijn hele carriere al iemand die nog geen 65% van zijn kwalificatieduels wint, niet bepaald het kenmerk van een grote met zulke teamgenoten. Bottas zit er itt de verwachtingen vooraf voor de invalkracht vrij dichtbij. Maar dan komt Mercedes marketing Doornbos bewerken om te zeggen dat Bottas zelfs op een superdag Hamilton niet kan verslaan.quote:
Dat laatste is een feit, die opmerking slaat alleen nog steeds nergens op. Op basis van die uitspraak van Helmut Marko konden we dus vaststellen dat RBR enorm veel problemen met de balans zou hebben waardoor ze vijfde staan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het zijn toch de feiten? Ze zijn deze kwali de vierde auto in rangorde.
Nee, vorig jaar was al helemaal een fiasco met Verstappen DNQ en Albon ook iets van 8e ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die Red Bull ligt gewoon niet goed hier dit weekend.
Blablablaquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamitlon is natuurlijk zijn hele carriere al iemand die nog geen 65% van zijn kwalificatieduels wint, niet bepaald het kenmerk van een grote met zulke teamgenoten. Bottas zit er itt de verwachtingen vooraf voor de invalkracht vrij dichtbij. Maar dan komt Mercedes marketing Doornbos bewerken om te zeggen dat Bottas zelfs op een superdag Hamilton niet kan verslaan.
Dat slaat gewoon nergens op, gewoon klinkklare onzin. Maar omdat het alwaar een paar kwallificaties geleden is dat Bottas Hamilton gewoon versloeg komt hij er bij het publiek met een niet functionerend geheugen en in het algemeen matig funcionerende hersenen mee weg.
Dus er is progressie in de ogen van newone. Vorig jaar was RedBull team nummer vijf en nu team nummer vierquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was al helemaal een fiasco met Verstappen DNQ en Albon ook iets van 8e ofzo.
Ham is toch ook gewoon de f1 koning? Heb nog nooit zon opperbaas gezien die zo dominant isquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamitlon is natuurlijk zijn hele carriere al iemand die nog geen 65% van zijn kwalificatieduels wint, niet bepaald het kenmerk van een grote met zulke teamgenoten. Bottas zit er itt de verwachtingen vooraf voor de invalkracht vrij dichtbij. Maar dan komt Mercedes marketing Doornbos bewerken om te zeggen dat Bottas zelfs op een superdag Hamilton niet kan verslaan.
Dat slaat gewoon nergens op, gewoon klinkklare onzin. Maar omdat het alwaar een paar kwallificaties geleden is dat Bottas Hamilton gewoon versloeg komt hij er bij het publiek met een niet functionerend geheugen en in het algemeen matig funcionerende hersenen mee weg.
Als Bottas zelfs op een superdag Hamilton nog niet kan kloppen zoals Doornbos beweert, wat waren die 7 keer dan voor dagen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:40 schreef potjecreme het volgende:
Kwalificatie duel 2019 Ham-Bot 14-7.
Mensen die beter kijken hebben nog nooit een auto gezien die zo dominant is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:39 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Ham is toch ook gewoon de f1 koning? Heb nog nooit zon opperbaas gezien die zo dominant is
Ik wel. Dat was een Duitser.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:39 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Ham is toch ook gewoon de f1 koning? Heb nog nooit zon opperbaas gezien die zo dominant is
Krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Mensen die beter kijken hebben nog nooit een auto gezien die zo dominant is.
Vorig jaar achteraan ivm motorwissel. Daarna parkeerde hij m achterin Perez volgens mij in bocht 1 dus kon gelijk naar binnen voor een nieuwe vleugel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was al helemaal een fiasco met Verstappen DNQ en Albon ook iets van 8e ofzo.
Je bedoelt dat je nog nooit zo'n dominante auto hebt gezien als de Mercedes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:39 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Ook achteraan omdat hij geen tijd neerzette in de Q. Volgens mij vanwege die rode vlag toen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vorig jaar achteraan ivm motorwissel. Daarna parkeerde hij m achterin Perez volgens mij in bocht 1 dus kon gelijk naar binnen voor een nieuwe vleugel.
Nee deed eerste gedeelte gewoon mee maar daarna niet omdat ie toch achteraan moest startenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook achteraan omdat hij geen tijd neerzette in de Q. Volgens mij vanwege die rode vlag toen?
nou dan hoeven we het nooit meer over coureurs te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog nooit zo'n dominante auto hebt gezien als de Mercedes.
Zet Gio en Stroll en die auto en Mercedes wordt nog WCC.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
nou dan hoeven we het nooit meer over coureurs te hebben
vind het flauw om alles over merc af te kraken omdat ze winnen maar de hollanders zijn redelijk slechte verliezers
Alsof er iemand WK wordt in de slechtste auto van het veld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
vind het flauw om alles over merc af te kraken omdat ze winnen maar de hollanders zijn redelijk slechte verliezers
Max weet Bottas toch nog aardig te verslaan. Dus zo zeker weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zet Gio en Stroll en die auto en Mercedes wordt nog WCC.
Wat heeft dat met Hollanders te maken? Uiteindelijk beoordeel je een coureur op hoe hij het doet ten opzichte van zijn teamgenoot en probeer je die teamgenoot op waarde te schatten. Bottas is degelijk maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Er is geen deel van de power weggenomen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef THEFXR het volgende:
Kan het zijn dat Honda zicht gaat terugtrekken? die hebben echt veel geld in de motor geduwd en nu ineens een deel van de power weggenomen.
Dan heb je een hoop gemist.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo mij eigen voornemen gehouden, geen kwalificatie gekeken en het is heerlijk.
Mercedes wint gewoon weer en er is niks veranderd.
Misschien voor de neutrale kijker dat het wat spannender kan worden voor p3, als Nederlander dan weer minder.
Dit. Red Bull Racing is gewoon geen absolute top en zal het ook niet meer worden de komende jaren. Hoogspraak, maar niks daar qua resultaten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er is geen deel van de power weggenomen?
Honda is gewoon een zwakke motor dat is de reden waarom ze zwak zijn. Ligt gewoon aan Honda zelf.
En RBR is nou ook niet bepaald goed dit jaar.
Vettel was in 2011 en 2013 dominanter dan Lewis tot nu toe is geweestquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:39 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop gemist.
Om P1 en 2 was erg spannend en je bent echt zo'n typische kijker sinds Max.
Je snapt totaal niet dat de F1 om meer gaat dan P1. En lekker boeiend voor de Nederlander?
Een F1 fan kijkt niet om het nationalisme maar om de F1.
Één keer kwalificatie. Dat is alles.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef bianconeri het volgende:
FIA lijkt zichzelf ook echt in de voet te schieten. Dat werd door de teams al voorspeld en kon iedereen ook wel al voorspellen. Maar het weghalen van de partymode is totaal niet goed.
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.
5e en 9e met 0,3s verschil is toch niet slecht? Max had ook nog een tow van Albon.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef bianconeri het volgende:
Dat Albon echt waardeloos is dat wisten we allemaal wel al, behalve Nattekat dan.
Die was ook weer echt prut in quali. Had zo 17e kunnen staan en gaat echt een prut race hebben.
Maar als je dit zo ziet dan zie je ook echt dat RBR sowieso gewoon niet goed is.
Honda is natuurlijk gewoon een zwakkere motor in verhouding, maar ook die auto is niet goed.
Blijkt duidelijk.
FIA lijkt zichzelf ook echt in de voet te schieten. Dat werd door de teams al voorspeld en kon iedereen ook wel al voorspellen. Maar het weghalen van de partymode is totaal niet goed.
Waarom zou je de kwalificaties schrappen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.
En de races ook. Mercedes heeft gewoon de snelste auto
Lol.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.
Vettel had ook Albon er uit kunnen knikkeren. Iedereen zat achter elkaar aan behalve Bottas dan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
5e en 9e met 0,3s verschil is toch niet slecht? Max had ook nog een tow van Albon.
Vettel op 17, dat is pas slecht.
https://www.motorsport.co(...)e-ban-monza/4869167/quote:Verstappen doubts party mode ban hurt Red Bull in qualifying
“No, honestly I don’t think we went backwards,” Verstappen said, referring to the lack of party mode.
“I think this is also a bit of a weird track to really see the full benefit or differences, because Monza, everybody is in the tow, some have a better tow than others.
“We have to wait a bit until we go to a normal track again. Nobody wants a tow and to drive in clear air. Too early to say anything about that.
“But I never expected it to be very different. Of course some other people were shooting some different words. It is what it is.
“As you can see, it didn’t really shake up anything, but I also didn’t expect that.”
Bottas had toch geen tow en Hamilton nauwelijks...quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen is het met een aantal fokkers oneens:
[..]
https://www.motorsport.co(...)e-ban-monza/4869167/
In de races kan er nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.
En de races ook. Mercedes heeft gewoon de snelste auto
Sowieso is na één kwalificatie al willen oordelen over het effect van een nieuwe regel volkomen voorbarig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat weet hij er nou van? De FOK!experts weten waar ze het over hebben. De party mode ban is overduidelijk ongunstig geweest voor RB en Albon is de slechtste coureur van het veld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Monza is niet echt de goede plek om als maatstaf te nemen voor een Red Bull.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog wel, maar niet meer als coureurs aan hun derde motor toe zijn. Dan moeten alle motoren van een leverancier in dezelfde stand rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In de races kan er nog van alles gebeuren.
Ik neem maar even aan dat de limitatie van party mode per auto opgaat, en in theorie de auto's van hetzelfde team kunnen afwijken.
Zeker als het over Monza gaat waar RB al jaren geen podiums heeft gescoord. 2015 de laatste keer volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is na één kwalificatie al willen oordelen over het effect van een nieuwe regel volkomen voorbarig.
België snelle bochten en Italië langzame chicanes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef beantherio het volgende:
Beroerde kwalificatie voor Renault. Vorig weekend P4 en P6 en dit weekend P7 en P12. Je zou zeggen dat dit circuit ze zou moeten liggen.
Of Renault is gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef beantherio het volgende:
Beroerde kwalificatie voor Renault. Vorig weekend P4 en P6 en dit weekend P7 en P12. Je zou zeggen dat dit circuit ze zou moeten liggen.
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)et-door-renault.html
Hopen dat het waar is
Gisteren werd hij nog de CEO van Alpine.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
Hopen dat het waar is
Abiteboul zou de baas van Alpine worden. En moet dat merk weer op de kaart zetten. Ze hebben nu maar één sportwagen, de A110 en dat moeten er meer worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
Hopen dat het waar is
Marko levert niks. Horner en Newey. Terechte vraag wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?
Dat combineert niet met teambaas van een F1 team zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gisteren werd hij nog de CEO van Alpine.
weet je nog die faal van Horner?, hij had zogenaamd een contract om merc motoren te krijgen, dus werd het contract met renault opgezegd, alleen is mercedes onder die deal uitgekomen, dus zaten ze virtueel zonder motoren, moesten ze toch weer met renault verder.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Marko levert niks. Horner en Newey. Terechte vraag wel.
Dat noem ik niet "aan de kant gezet worden door Renault".quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat combineert niet met teambaas van een F1 team zijn
Dat kan echt al 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:50 schreef vosss het volgende:
Ow tof. Je kan quotes groter maken door te slepen met je muis rechtonder in de hoek!
Sinds wanneer is dat?
#dtv
Mooi, kan ik wat nuttigs doen morgenmiddag.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op het digitale bord werd vandaag al een afbeelding getoond waarop stond dat Lewis Hamilton de race heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Dat het nog lang moge duren voordat dit het geval isquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op het digitale bord werd vandaag al een afbeelding getoond waarop stond dat Lewis Hamilton de race heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Precies. Falers;)quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?
Een uurtje of 20quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat het nog lang moge duren voordat dit het geval is
Ik dacht dat het spannend ging worden volgens Toto en Lewis want underdogs....quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog wel, maar niet meer als coureurs aan hun derde motor toe zijn. Dan moeten alle motoren van een leverancier in dezelfde stand rijden.
Dat het pas vanaf de derde motor geldt, komt omdat coureurs al een tweede motor gebruikt hebben, die ze al verschillend belast hebben met de verschillende engine mappings.
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.quote:
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemdquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.
Zonder safetycar.
https://www.gpblog.com/nl(...)keer-heen-komt-.html
Ah Verstappen is alweer gebombardeerd tot concurrent/bedreiging van Mercedes.
Waarschijnlijk ging dat zelfs Mercedes te verquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemd
Van AMuSquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?
Lijkt me nogal een grote afhankelijkheid.
quote:Ab dem dritten Motor im System müssen bei allen Motoren eines Herstellers die gleichen Modi gefahren werden.
Zo lees ik dat artikel niet. Hij wordt vervangen als teambaas (imho omdat hij de baas van Alpine wordt). Niet dat hij aan de kant gezet wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat noem ik niet "aan de kant gezet worden door Renault".
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Huilie Marko en Red Bull krijgen wat ze verdienen, een nog sterker Mercedes.
Be careful what you wish for RB
Van slag? Neh iedereen weet wel dat de Ziggo mensen clowns zijn van de F1 toch? Ook Norrisquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeftquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]alsof dat wat uitmaakt, hoe oud ben je 12? Grow up
Wat zou hij dan insinueren? Mis ik het punt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeft
Volgens mij niet. Nadat de FIA de beslissing had genomen zei RB er blij mee te zijn en te verwachten dat ze ervan konden profiteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]prima verder maar dat domme gelul van nu zijn ze echt boos bij Mercedes en gaan ze nog harder rijden geloven alleen kinderen
Dus Mercedes heeft nu een motor die hetzelfde is gebleven maar toch sneller is dan de motor mét partymode?!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?
dat is omdat ze goed zijn, niet omdat ze boos zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?
Met party mode was het verschil nog groter geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wapquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Wat zou hij dan insinueren? Mis ik het punt?
En ik kan het me niet voorstellen maar alle auto's van een motorleverancier rijden in dezelfde stand. Dus wordt de motor van Vettel teruggeschroefd vanwege de hitte, dan merkt Grosjean dat ook.quote:Op zondag 6 september 2020 00:14 schreef trein2000 het volgende:
Vraag twee is natuurlijk of de mercedesmotorem nu ook heel blijven. Immers, constant een hoger vermogen kan zorgen voor meer slijtage.
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef JosMert het volgende:
Mooicommentaar en zo terecht na het falen van Red Bull vandaag.
Marko is really a clown and Horner is just a puppet on his hands. I just hope tomorrow Mclaren, Racing Point and even Alpha Tauri trash Red Bull in the race.
dat RB geen podium gehaald heeft de afgelopen jaren in Monza is voor een groot deel ook te verklaren doordat ze hier vaak gridstrafs geïncasseerd hebben..quote:Op zondag 6 september 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.
En nogmaals, RB heeft niet om die afschaffing gevraagd, ze waren er wel blij mee en verwachten ervan te kunnen profiteren. Dat is iig vandaag niet gelukt.
RB heeft al sinds 2015 geen podium gehaald in Monza overigens, dat het circuit de auto niet ligt is wel duidelijk.
Je loopt een paar uur voorquote:
Dat ze dat maar eens roepen als ie naast een grindbak rijdt.quote:
Ingecalculeerd, juist omdat ze op deze baan weinig kans hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 07:42 schreef soepkoe het volgende:
[..]
dat RB geen podium gehaald heeft de afgelopen jaren in Monza is voor een groot deel ook te verklaren doordat ze hier vaak gridstrafs geïncasseerd hebben..
En maar vlak voor Bottas finishen. Wat een prestatie. BLM!!!quote:Op zondag 6 september 2020 08:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je loopt een paar uur voor
Zware omstandigheden en weer een wereldprestatie in de Mercedes.
Er valt een Mercedes uit vandaag.quote:Op zondag 6 september 2020 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verwacht dat de Mercedessen al snel weg zullen rijden van het veld. Verstappen eindigt uiteindelijk, na wat moeizame gevechten met de McLaren en Racing Point, gewoon weer op de derde plaats.
Dan kan Max mooi uitlopen op Bottas. Hoewel ik hem liever zie inlopen op Hamilton maar daarvan is al wel zeker dat hij kampioen wordt. Maar of Bottas tweede wordt durf ik niet zomaar te stellen vooralsnog.quote:Op zondag 6 september 2020 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Er valt een Mercedes uit vandaag.
Helaas is dat Bottas en mazzelt Lewis dus wederom.
Turkije wil zelfs 100.000 toeschouwers wat ik gister meekreeg.quote:Op zondag 6 september 2020 08:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
voor het eerst is er een klein publiek aanwezig tijdens de race. 250 medewerkers uit de zorg zijn door Ferrari uitgenodigd om plaats te nemen op de hoofdtribune.
volgende week zijn er 2880 toeschouwers aanwezig op het Mugello circuit. In Rusland verwacht men zelfs 30.000 toeschouwers.
Ik ook niet. En dat is eigenlijk een grof schandaal. Het is al bezopen dat Max momenteel 2de staat in het klassement. Bottas (en Mercedes) zouden zich daarvoor moeten schamen. En diep ook.quote:Op zondag 6 september 2020 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
Maar of Bottas tweede wordt durf ik niet zomaar te stellen vooralsnog.
Eigenlijk wel, anderzijds ben ik blij dat Mercedes niet eenzaam 1-2 bovenaan staat. En leuk dat de top 3 een keer (startopstelling) iets anders is.quote:Op zondag 6 september 2020 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat is eigenlijk een grof schandaal. Het is al bezopen dat Max momenteel 2de staat in het klassement. Bottas (en Mercedes) zouden zich daarvoor moeten schamen. En diep ook.
Hopelijk Bottas en Hamilton in de eerste bocht erafquote:Op zondag 6 september 2020 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, anderzijds ben ik blij dat Mercedes niet eenzaam 1-2 bovenaan staat. En leuk dat de top 3 een keer (startopstelling) iets anders is.
Ik denk zo wel 1 als 2 niet.quote:Op zondag 6 september 2020 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ik kan het me niet voorstellen maar alle auto's van een motorleverancier rijden in dezelfde stand. Dus wordt de motor van Vettel teruggeschroefd vanwege de hitte, dan merkt Grosjean dat ook.
We gaan veel meer opgeblazen motoren zien en vaker motorwissels.
Dat je ergens veel geld in stopt maakt je nog niet geen clown.quote:Op zondag 6 september 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.
En nogmaals, RB heeft niet om die afschaffing gevraagd, ze waren er wel blij mee en verwachten ervan te kunnen profiteren. Dat is iig vandaag niet gelukt.
RB heeft al sinds 2015 geen podium gehaald in Monza overigens, dat het circuit de auto niet ligt is wel duidelijk.
Alle motoren van één leverancier (in jou voorbeeld mercedes), moeten in dezelfde stand rijden. Dus ze kunnen niet het ene team voortrekken op een ander team (in jou voorbeeld mercedes vs wiliams).quote:Op zondag 6 september 2020 08:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want Mercedes en Williams hoeven niet in dezelfde stand te rijden? Ik heb echt nog nergens gelezen dat elk team met dezelfde motor in dezelfde motorstand moet rijden.
Ik denk dat we pas volgende races het effect ervan gaan zien. Monza geeft een vertekend beeld imo.quote:Op zondag 6 september 2020 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Terwijl eigenlijk iedereen, met bijna alle andere teams voorop, al riepen dat het afschaffen van de party mode niets gaat helpen en juist nadeliger gaat zijn.
Zeker voor een team als RB met een zwakke motor.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes is zo veel verder dan de rest. Bron:
https://www.autosport.com(...)n-contingency--wolff
Maar wel in het gelul van Mercedes trappen. In de eerste link zegt Toto dat ze er al op voorbereid waren om party mode niet meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Schei toch uit. Geloof je dat gelul van hem ook dat ie in de sloppenwijken opgegroeid is?quote:Op zondag 6 september 2020 09:05 schreef BroesWillems het volgende:
In de 2e link zegt Hamilton dat ze helemaal geen party mode hadden.
Wat was nu m'n eerste regel uit m'n bericht.quote:Op zondag 6 september 2020 09:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Schei toch uit. Geloof je dat gelul van hem ook dat ie in de sloppenwijken opgegroeid is?
Laat me niet lachen.
quote:Op zondag 6 september 2020 09:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat was nu m'n eerste regel uit m'n bericht.
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.quote:Op zondag 6 september 2020 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
Monza maakt de rijder ook amper het verschil zie je. Alle teamgenoten zitten binnen 1 a 2 tienden van elkaar, alleen Max en Perez staan 3 tienden los van resp. Albon en Stroll.
Als Max niet die halve sec extra kan pakken met zijn talent dan zie je dat de Red Bull gewoon matig is.
Wel bijzonder dat zo'n McLaren er dan tussen staat.quote:Op zondag 6 september 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.
Ik bedoel dus meer dat niet alleen hier maar ook andere circuits de RP, Renault en McLaren al beter waren of gelijk, maar dat er voldoende stuurwerk daar bij kwam kijken dat Max zich alsnog los weet te rijden van die groep terwijl Albon aantoonde dat de auto zelf maar matig is.quote:Op zondag 6 september 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 september 2020 09:38 schreef VacaLoca het volgende:
De verwachtingen dat RB in 2022 wel ff het beste van nieuwe regels gaat profiteren, kunnen ook wel omlaag denk ik.
Vanaf de derde motor toch pas?quote:Op zondag 6 september 2020 09:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle motoren van één leverancier (in jou voorbeeld mercedes), moeten in dezelfde stand rijden. Dus ze kunnen niet het ene team voortrekken op een ander team (in jou voorbeeld mercedes vs wiliams).
Aston Martin dan toch, denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik gok zomaar dat Ricciardo de beste keuze gemaakt heeft.
Lewis pakt dit jaar de titel, wellicht volgend jaar ook nog, want zelfde regels.
Dan heeft hij het record van Schumacher en hangt ie zn helm aan de wilgen.
Vervolgens stopt Mercedes als team en zetten ze vol in op McLaren als works team.
Ik denk dat in 2022 McLaren de beste papieren in huis heeft.
No further actionquote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef daNpy het volgende:
Geen straffen uitgedeeld voor het Ocon/ Raikonen/ Latifi gedoe gisteren?
Ze zijn de piepjes nog aan het plaatsen denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand het interview van ziggo met Max na de kwali? is volgens mij de enige die ontbreekt op de site van ziggosport
Het is toch gebeurd:quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
En ik geloof hier geen reet van.
Bizar zeg. Heel raar.quote:
Is het echt zo raar? Renault wil al sinds 2017 het Alpine-merk weer op de kaart zetten. Er is geen groter uithangbord voor een automerk dan de formule 1.quote:
Eerder dit jaar was er volgens verschillende auto websites nog sprake van dat de stekker uit Alpine getrokken zou worden. Dat klopt dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 6 september 2020 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het echt zo raar? Renault wil al sinds 2017 het Alpine-merk weer op de kaart zetten. Er is geen groter uithangbord voor een automerk dan de formule 1.
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.quote:Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eerder dit jaar was er volgens verschillende auto websites nog sprake van dat de stekker uit Alpine getrokken zou worden. Dat klopt dus blijkbaar niet.
Op zich wel interessant wat dat gaat brengen dan. Nieuwe modellen of dat alles wat nu als Renault Sport gebadged is simpelweg als Alpine in de markt gezet gaat worden. Zoals Cupra tegenwoordig een "automerk" is.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.
Ik hoop toch op een leuk gevecht voor plek 3quote:Op zondag 6 september 2020 10:26 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht een saaie optocht vanmiddag voor de F1, met 1-2 inhaalacties van Max.
Nou dat niet alleen.quote:Op zondag 6 september 2020 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer dat niet alleen hier maar ook andere circuits de RP, Renault en McLaren al beter waren of gelijk, maar dat er voldoende stuurwerk daar bij kwam kijken dat Max zich alsnog los weet te rijden van die groep terwijl Albon aantoonde dat de auto zelf maar matig is.
Blijf het vooralsnog een vreemde move vinden maar afwachten wat ze ermee gaan doen in de markt, AMG geeft het goede voorbeeld.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.
CDA denkwijze. Als je iets verbied bestaat het niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Franse kleuren.quote:
Dit is wat Abiteboul er zelf over zegtquote:Op zondag 6 september 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het vooralsnog een vreemde move vinden maar afwachten wat ze ermee gaan doen in de markt, AMG geeft het goede voorbeeld.
https://the-race.com/form(...)gets-alpine-rebrand/quote:“Right now that brand is one car, one model – A110. But we want to do more, and that needs an organisation, an engineering department, a product department, a sales, marketing and communications department.
“So that’s what I’d like to do, that’s what I’ve done for the team building an infrastructure and a platform. That’s what I’ll be doing on top [of the F1 organisation].
Max zei het dit weekend ook gewoon, dat die auto nou eenmaal niet zo snel is. Hij zegt wat wij met zijn allen al dachten, RB heeft een moeilijk af te stellen draak van een auto gebouwd en Max haalt er puur op talent meer uit dan erin zit.quote:Op zondag 6 september 2020 11:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen.
De andere merken zitten zeker wel rond de RBR. Ene circuit meer dan de ander.
Albon zit nog weer ver onder wat de RBR kan. Max haalt er meer uit, Albon veel minder.
Maar op dit circuit zie je idd dat RBR, ondanks wat Max er mee kan, echt veel minder is dan soms lijkt.
Een Seat / Cupra constructie voor Renault en Alpine zou me ook niks verbazen inderdaad. Een deel van de Renault Sport straat auto's wordt al geproduceerd in Dieppe, dus die zullen op termijn wel een Alpine badge krijgen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op zich wel interessant wat dat gaat brengen dan. Nieuwe modellen of dat alles wat nu als Renault Sport gebadged is simpelweg als Alpine in de markt gezet gaat worden. Zoals Cupra tegenwoordig een "automerk" is.
“Hallo beste kijkertjes van Ziggy Sport......”quote:Op zondag 6 september 2020 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol. Die voorbeschouwung
(Voor de Porsche supercup)
De hele benaming van partymode en partymode ban is al incorrect.quote:Op zondag 6 september 2020 11:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
CDA denkwijze. Als je iets verbied bestaat het niet meer
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nah. Als het Alpine noemen staan ze niet meer zo voor schut als ze door hun eigen klantenteams om de oren gereden worden. Oh wait.... dat doen ze welquote:
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.
Doet je net alsof iets exclusief is en troggelt weer een paar honderd per maand uit de zakken van de leaserijders.
Misschien heeft het ook met dealerschappen te maken.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.
Opzich is het een trend die in de jaren 90 al in de VS werd gedaan door de Japanners. Toyota>Lexus, Honda>Acura, Nissan>Infinity, Mazda had ook een ander merk maar is geloof ik niet doorgegaan.
Wow is je ex er met een citrofiel vandoor gegaanquote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.
Doet je net alsof iets exclusief is en troggelt weer een paar honderd per maand uit de zakken van de leaserijders.
Werkelijk heid;quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
- beide Mercedessen door de eerste chicane waarbij er contact is, lekke band, kapotte voorvleugel
- een enorm spannend gevecht om de overwinning
Jij denkt altijd dat ze crashen de Mercedessen. De waarheid is, is dat dit al 4 jaar niet meer is voorgekomen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
- beide Mercedessen door de eerste chicane waarbij er contact is, lekke band, kapotte voorvleugel
Heb je Nattekat weer met de hoop dat de Mercedesssen crashen......quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
Inderdaad, en het sluit ook aan op de voortdurende trend naar meer en meer segmentatie. Het is bizar hoeveel carrosserie varianten je tegenwoordig vindt bij bijv. Mercedes en BMW, waar je 20 jaar geleden slechts de keuze had uit een 3-, 5-, X5 en 7-serie is dat nu een veelvoud geworden.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.
Opzich is het een trend die in de jaren 90 al in de VS werd gedaan door de Japanners. Toyota>Lexus, Honda>Acura, Nissan>Infinity, Mazda had ook een ander merk maar is geloof ik niet doorgegaan.
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 13:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Heb je Nattekat weer met de hoop dat de Mercedesssen crashen......
Omdat Bottas in tegenstelling tot Rosberg een watje is. Zo wint hij nooit de titel.quote:Op zondag 6 september 2020 13:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat ze crashen de Mercedessen. De waarheid is, is dat dit al 4 jaar niet meer is voorgekomen.
Mercedes Droomklets GENOTquote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
Blauw filtertje ook nog eens.quote:Op zondag 6 september 2020 14:04 schreef danos het volgende:
Wat een duikbril heeft deze sjap weer op.
Als hij weer last heeft van zijn divagedrag als eerste rijder wel jaquote:
POLLquote:Op zondag 6 september 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.
Nee, ik vind het een beetje raar dat wat ooit een technologisch hoogstaand merk was, het nu moet hebben van slechte auto's met vreemde verzekerings of marketingdeals, en nog veel vreemdere pretenties.quote:Op zondag 6 september 2020 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wow is je ex er met een citrofiel vandoor gegaan
De F1 Café uitzendingen zonder Tom afgelopen weken waren een verademing.quote:
Ik haat die familie intens.quote:Op zondag 6 september 2020 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De F1 Café uitzendingen zonder Tom afgelopen weken waren een verademing.
Jammer dat ie er vrijdag weer zat.
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.quote:Op zondag 6 september 2020 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat de Mercedessen wegrijden, dat daar de focus op blijft liggen bij de regie, er een mooi gevecht komt om P3, dat als dat snel wordt gedaan en Max op 3 rijdt, het al wel klaar is voor de top 3. Mocht Max geen podium krijgen hoop ik dat Max Bottas wel voor blijft in het klassement, ze verschillen maar 3 punten en weet zo niet hoe de stand om plek 3 wordt bepaald want zowel Bottas als Max hebben een overwinning op hun naam.
En ditquote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.
Dat betwijfel ik nog. Geldt overigens voor beide beweringenquote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit.
quote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.
quote:
Ja, maar dat was echt op de Amerikaanse markt gericht, die merken bestaan (wellicht:bestonden) niet in Japan.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Weet jij nog wie tweede werd zonder te spieken in 2011 WK? Nou dan. Iedereen onthoudt de winnaar. Daar gaat het om. Zie commentaar Max gisteren bij Ziggo Sport na quali. Plek 2/3 boeit hem geen flikker. Echte winnaar.quote:
Neequote:Op zondag 6 september 2020 14:23 schreef opreis het volgende:
Hebben Bottas en Hamilton in 3,5 jaar eigenlijk wel eens een aanvaring op de baan gehad?
Hij is pas (echt) blij met plek 1, maar het boeit hem echt wel of hij tweede of derde wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Weet jij nog wie tweede werd zonder te spieken in 2011 WK? Nou dan. Iedereen onthoudt de winnaar. Daar gaat het om. Zie commentaar Max gisteren bij Ziggo Sport na quali. Plek 2/3 boeit hem geen flikker. Echte winnaar.
Jij vindt het belachelijk, ik vind die sportievere uitstraling mooi. Niet iedereen heeft knaken genoeg voor een 300-400 pk sterke auto.quote:Op zondag 6 september 2020 14:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, maar dat was echt op de Amerikaanse markt gericht, die merken bestaan (wellicht:bestonden) niet in Japan.
Wat ik trouwens ook belachelijk vind zijn nu R line, M Line, AMG line etc. van VW, BMW, en Mercedes. Voor wat extra centen krijg je vleugeltjes en een badge, zodat je kan pretenderen dat je een echte R, M of AMG hebt
Volgens mij hebben ze een keer wiel op wiel gehad.quote:Op zondag 6 september 2020 14:23 schreef opreis het volgende:
Hebben Bottas en Hamilton in 3,5 jaar eigenlijk wel eens een aanvaring op de baan gehad?
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steedsquote:Op zondag 6 september 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.
Daarna moest Bottas uit de voederbak van de honden van Hamilton eten.quote:Op zondag 6 september 2020 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een keer wiel op wiel gehad.
niet als het de achtervleugel isquote:Op zondag 6 september 2020 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steeds
Nee, Hamilton heeft de lekke band.quote:Op zondag 6 september 2020 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steeds
Plofmotor.quote:Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Hamilton heeft de lekke band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |