Volgens mij irriteert Max zich ook aan de onrealistische grootspraak van RBR.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En Marko maar roepen dat Max wereldkampioen kan worden door deze wijziging. Oude kletskoek kampioen dat het is.
Red Bull altijd met hun grote bek.
Dan moet de achterste goed in de spiegel kijken want de eersten zullen hem snel om de oren vliegen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Dat wordt bij die 2e Bahrain-race helemaal extreem met het zoeken van de tow dan
Voornamelijk Markoquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Red Bull altijd met hun grote bek.
https://www.gptoday.net/n(...)stappen-nog-in-leven
1 Newey met 1 tekentafel tegen een leger jonge engineers met supercomputers van Mercedes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je weet niet met welke vinding Newey komt. Die is weer 100% bezig met de F1 nu de werkzaamheden voor de Valkyrie zijn afgerond.
Precies. Omdat hij zich niet wil aanpassen aan de moderne techniek.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:56 schreef Fer het volgende:
[..]
1 Newey met 1 tekentafel tegen een leger jonge engineers met supercomputers van Mercedes.
Alsof Newey dat allemaal op papier uittekentquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:56 schreef Fer het volgende:
[..]
1 Newey met 1 tekentafel tegen een leger jonge engineers met supercomputers van Mercedes.
Uh, ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof Newey dat allemaal op papier uittekent
Ik zie hem morgen nog wel gewoon derde worden.quote:
Ja denk ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen nog wel gewoon derde worden.
Tenminste eens niet echter de Mercedessen, ik heb er wel zin in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |