Nee deed eerste gedeelte gewoon mee maar daarna niet omdat ie toch achteraan moest startenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook achteraan omdat hij geen tijd neerzette in de Q. Volgens mij vanwege die rode vlag toen?
nou dan hoeven we het nooit meer over coureurs te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog nooit zo'n dominante auto hebt gezien als de Mercedes.
Zet Gio en Stroll en die auto en Mercedes wordt nog WCC.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
nou dan hoeven we het nooit meer over coureurs te hebben
vind het flauw om alles over merc af te kraken omdat ze winnen maar de hollanders zijn redelijk slechte verliezers
Alsof er iemand WK wordt in de slechtste auto van het veld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
vind het flauw om alles over merc af te kraken omdat ze winnen maar de hollanders zijn redelijk slechte verliezers
Max weet Bottas toch nog aardig te verslaan. Dus zo zeker weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zet Gio en Stroll en die auto en Mercedes wordt nog WCC.
Wat heeft dat met Hollanders te maken? Uiteindelijk beoordeel je een coureur op hoe hij het doet ten opzichte van zijn teamgenoot en probeer je die teamgenoot op waarde te schatten. Bottas is degelijk maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Er is geen deel van de power weggenomen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef THEFXR het volgende:
Kan het zijn dat Honda zicht gaat terugtrekken? die hebben echt veel geld in de motor geduwd en nu ineens een deel van de power weggenomen.
Dan heb je een hoop gemist.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo mij eigen voornemen gehouden, geen kwalificatie gekeken en het is heerlijk.
Mercedes wint gewoon weer en er is niks veranderd.
Misschien voor de neutrale kijker dat het wat spannender kan worden voor p3, als Nederlander dan weer minder.
Dit. Red Bull Racing is gewoon geen absolute top en zal het ook niet meer worden de komende jaren. Hoogspraak, maar niks daar qua resultaten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er is geen deel van de power weggenomen?
Honda is gewoon een zwakke motor dat is de reden waarom ze zwak zijn. Ligt gewoon aan Honda zelf.
En RBR is nou ook niet bepaald goed dit jaar.
Vettel was in 2011 en 2013 dominanter dan Lewis tot nu toe is geweestquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:39 schreef ewafawaka het volgende:
[..]
Ham is toch ook gewoon de f1 koning? Heb nog nooit zon opperbaas gezien die zo dominant is
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop gemist.
Om P1 en 2 was erg spannend en je bent echt zo'n typische kijker sinds Max.
Je snapt totaal niet dat de F1 om meer gaat dan P1. En lekker boeiend voor de Nederlander?
Een F1 fan kijkt niet om het nationalisme maar om de F1.
Één keer kwalificatie. Dat is alles.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef bianconeri het volgende:
FIA lijkt zichzelf ook echt in de voet te schieten. Dat werd door de teams al voorspeld en kon iedereen ook wel al voorspellen. Maar het weghalen van de partymode is totaal niet goed.
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.
5e en 9e met 0,3s verschil is toch niet slecht? Max had ook nog een tow van Albon.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef bianconeri het volgende:
Dat Albon echt waardeloos is dat wisten we allemaal wel al, behalve Nattekat dan.
Die was ook weer echt prut in quali. Had zo 17e kunnen staan en gaat echt een prut race hebben.
Maar als je dit zo ziet dan zie je ook echt dat RBR sowieso gewoon niet goed is.
Honda is natuurlijk gewoon een zwakkere motor in verhouding, maar ook die auto is niet goed.
Blijkt duidelijk.
FIA lijkt zichzelf ook echt in de voet te schieten. Dat werd door de teams al voorspeld en kon iedereen ook wel al voorspellen. Maar het weghalen van de partymode is totaal niet goed.
Waarom zou je de kwalificaties schrappen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.
En de races ook. Mercedes heeft gewoon de snelste auto
Lol.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ok dankjewel voor deze psychische analyse over mezelf op basis van 3 zinnen.
Vettel had ook Albon er uit kunnen knikkeren. Iedereen zat achter elkaar aan behalve Bottas dan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
5e en 9e met 0,3s verschil is toch niet slecht? Max had ook nog een tow van Albon.
Vettel op 17, dat is pas slecht.
https://www.motorsport.co(...)e-ban-monza/4869167/quote:Verstappen doubts party mode ban hurt Red Bull in qualifying
“No, honestly I don’t think we went backwards,” Verstappen said, referring to the lack of party mode.
“I think this is also a bit of a weird track to really see the full benefit or differences, because Monza, everybody is in the tow, some have a better tow than others.
“We have to wait a bit until we go to a normal track again. Nobody wants a tow and to drive in clear air. Too early to say anything about that.
“But I never expected it to be very different. Of course some other people were shooting some different words. It is what it is.
“As you can see, it didn’t really shake up anything, but I also didn’t expect that.”
Bottas had toch geen tow en Hamilton nauwelijks...quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen is het met een aantal fokkers oneens:
[..]
https://www.motorsport.co(...)e-ban-monza/4869167/
In de races kan er nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan, vrees ik, de rest van het jaar alle kwalificaties schrappen.
En de races ook. Mercedes heeft gewoon de snelste auto
Sowieso is na één kwalificatie al willen oordelen over het effect van een nieuwe regel volkomen voorbarig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat weet hij er nou van? De FOK!experts weten waar ze het over hebben. De party mode ban is overduidelijk ongunstig geweest voor RB en Albon is de slechtste coureur van het veld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Monza is niet echt de goede plek om als maatstaf te nemen voor een Red Bull.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog wel, maar niet meer als coureurs aan hun derde motor toe zijn. Dan moeten alle motoren van een leverancier in dezelfde stand rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In de races kan er nog van alles gebeuren.
Ik neem maar even aan dat de limitatie van party mode per auto opgaat, en in theorie de auto's van hetzelfde team kunnen afwijken.
Zeker als het over Monza gaat waar RB al jaren geen podiums heeft gescoord. 2015 de laatste keer volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is na één kwalificatie al willen oordelen over het effect van een nieuwe regel volkomen voorbarig.
België snelle bochten en Italië langzame chicanes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef beantherio het volgende:
Beroerde kwalificatie voor Renault. Vorig weekend P4 en P6 en dit weekend P7 en P12. Je zou zeggen dat dit circuit ze zou moeten liggen.
Of Renault is gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef beantherio het volgende:
Beroerde kwalificatie voor Renault. Vorig weekend P4 en P6 en dit weekend P7 en P12. Je zou zeggen dat dit circuit ze zou moeten liggen.
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)et-door-renault.html
Hopen dat het waar is
Gisteren werd hij nog de CEO van Alpine.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
Hopen dat het waar is
Abiteboul zou de baas van Alpine worden. En moet dat merk weer op de kaart zetten. Ze hebben nu maar één sportwagen, de A110 en dat moeten er meer worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:41 schreef vosss het volgende:
Hopen dat het waar is
Marko levert niks. Horner en Newey. Terechte vraag wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?
Dat combineert niet met teambaas van een F1 team zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gisteren werd hij nog de CEO van Alpine.
weet je nog die faal van Horner?, hij had zogenaamd een contract om merc motoren te krijgen, dus werd het contract met renault opgezegd, alleen is mercedes onder die deal uitgekomen, dus zaten ze virtueel zonder motoren, moesten ze toch weer met renault verder.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Marko levert niks. Horner en Newey. Terechte vraag wel.
Dat noem ik niet "aan de kant gezet worden door Renault".quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat combineert niet met teambaas van een F1 team zijn
Dat kan echt al 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:50 schreef vosss het volgende:
Ow tof. Je kan quotes groter maken door te slepen met je muis rechtonder in de hoek!
Sinds wanneer is dat?
#dtv
Mooi, kan ik wat nuttigs doen morgenmiddag.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op het digitale bord werd vandaag al een afbeelding getoond waarop stond dat Lewis Hamilton de race heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Dat het nog lang moge duren voordat dit het geval isquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op het digitale bord werd vandaag al een afbeelding getoond waarop stond dat Lewis Hamilton de race heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Precies. Falers;)quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Horner en Marko falen al jaren om een champ car af te leveren, wanneer gaan die eens weg?
Een uurtje of 20quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat het nog lang moge duren voordat dit het geval is
Ik dacht dat het spannend ging worden volgens Toto en Lewis want underdogs....quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog wel, maar niet meer als coureurs aan hun derde motor toe zijn. Dan moeten alle motoren van een leverancier in dezelfde stand rijden.
Dat het pas vanaf de derde motor geldt, komt omdat coureurs al een tweede motor gebruikt hebben, die ze al verschillend belast hebben met de verschillende engine mappings.
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.quote:
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemdquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.
Zonder safetycar.
https://www.gpblog.com/nl(...)keer-heen-komt-.html
Ah Verstappen is alweer gebombardeerd tot concurrent/bedreiging van Mercedes.
Waarschijnlijk ging dat zelfs Mercedes te verquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemd
Van AMuSquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?
Lijkt me nogal een grote afhankelijkheid.
quote:Ab dem dritten Motor im System müssen bei allen Motoren eines Herstellers die gleichen Modi gefahren werden.
Zo lees ik dat artikel niet. Hij wordt vervangen als teambaas (imho omdat hij de baas van Alpine wordt). Niet dat hij aan de kant gezet wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat noem ik niet "aan de kant gezet worden door Renault".
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Huilie Marko en Red Bull krijgen wat ze verdienen, een nog sterker Mercedes.
Be careful what you wish for RB
Van slag? Neh iedereen weet wel dat de Ziggo mensen clowns zijn van de F1 toch? Ook Norrisquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeftquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]alsof dat wat uitmaakt, hoe oud ben je 12? Grow up
Wat zou hij dan insinueren? Mis ik het punt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeft
Volgens mij niet. Nadat de FIA de beslissing had genomen zei RB er blij mee te zijn en te verwachten dat ze ervan konden profiteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]prima verder maar dat domme gelul van nu zijn ze echt boos bij Mercedes en gaan ze nog harder rijden geloven alleen kinderen
Dus Mercedes heeft nu een motor die hetzelfde is gebleven maar toch sneller is dan de motor mét partymode?!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?
dat is omdat ze goed zijn, niet omdat ze boos zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?
Met party mode was het verschil nog groter geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wapquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Wat zou hij dan insinueren? Mis ik het punt?
En ik kan het me niet voorstellen maar alle auto's van een motorleverancier rijden in dezelfde stand. Dus wordt de motor van Vettel teruggeschroefd vanwege de hitte, dan merkt Grosjean dat ook.quote:Op zondag 6 september 2020 00:14 schreef trein2000 het volgende:
Vraag twee is natuurlijk of de mercedesmotorem nu ook heel blijven. Immers, constant een hoger vermogen kan zorgen voor meer slijtage.
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef JosMert het volgende:
Mooicommentaar en zo terecht na het falen van Red Bull vandaag.
Marko is really a clown and Horner is just a puppet on his hands. I just hope tomorrow Mclaren, Racing Point and even Alpha Tauri trash Red Bull in the race.
dat RB geen podium gehaald heeft de afgelopen jaren in Monza is voor een groot deel ook te verklaren doordat ze hier vaak gridstrafs geïncasseerd hebben..quote:Op zondag 6 september 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.
En nogmaals, RB heeft niet om die afschaffing gevraagd, ze waren er wel blij mee en verwachten ervan te kunnen profiteren. Dat is iig vandaag niet gelukt.
RB heeft al sinds 2015 geen podium gehaald in Monza overigens, dat het circuit de auto niet ligt is wel duidelijk.
Je loopt een paar uur voorquote:
Dat ze dat maar eens roepen als ie naast een grindbak rijdt.quote:
Ingecalculeerd, juist omdat ze op deze baan weinig kans hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 07:42 schreef soepkoe het volgende:
[..]
dat RB geen podium gehaald heeft de afgelopen jaren in Monza is voor een groot deel ook te verklaren doordat ze hier vaak gridstrafs geïncasseerd hebben..
En maar vlak voor Bottas finishen. Wat een prestatie. BLM!!!quote:Op zondag 6 september 2020 08:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je loopt een paar uur voor
Zware omstandigheden en weer een wereldprestatie in de Mercedes.
Er valt een Mercedes uit vandaag.quote:Op zondag 6 september 2020 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verwacht dat de Mercedessen al snel weg zullen rijden van het veld. Verstappen eindigt uiteindelijk, na wat moeizame gevechten met de McLaren en Racing Point, gewoon weer op de derde plaats.
Dan kan Max mooi uitlopen op Bottas. Hoewel ik hem liever zie inlopen op Hamilton maar daarvan is al wel zeker dat hij kampioen wordt. Maar of Bottas tweede wordt durf ik niet zomaar te stellen vooralsnog.quote:Op zondag 6 september 2020 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Er valt een Mercedes uit vandaag.
Helaas is dat Bottas en mazzelt Lewis dus wederom.
Turkije wil zelfs 100.000 toeschouwers wat ik gister meekreeg.quote:Op zondag 6 september 2020 08:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
voor het eerst is er een klein publiek aanwezig tijdens de race. 250 medewerkers uit de zorg zijn door Ferrari uitgenodigd om plaats te nemen op de hoofdtribune.
volgende week zijn er 2880 toeschouwers aanwezig op het Mugello circuit. In Rusland verwacht men zelfs 30.000 toeschouwers.
Ik ook niet. En dat is eigenlijk een grof schandaal. Het is al bezopen dat Max momenteel 2de staat in het klassement. Bottas (en Mercedes) zouden zich daarvoor moeten schamen. En diep ook.quote:Op zondag 6 september 2020 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
Maar of Bottas tweede wordt durf ik niet zomaar te stellen vooralsnog.
Eigenlijk wel, anderzijds ben ik blij dat Mercedes niet eenzaam 1-2 bovenaan staat. En leuk dat de top 3 een keer (startopstelling) iets anders is.quote:Op zondag 6 september 2020 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat is eigenlijk een grof schandaal. Het is al bezopen dat Max momenteel 2de staat in het klassement. Bottas (en Mercedes) zouden zich daarvoor moeten schamen. En diep ook.
Hopelijk Bottas en Hamilton in de eerste bocht erafquote:Op zondag 6 september 2020 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, anderzijds ben ik blij dat Mercedes niet eenzaam 1-2 bovenaan staat. En leuk dat de top 3 een keer (startopstelling) iets anders is.
Ik denk zo wel 1 als 2 niet.quote:Op zondag 6 september 2020 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ik kan het me niet voorstellen maar alle auto's van een motorleverancier rijden in dezelfde stand. Dus wordt de motor van Vettel teruggeschroefd vanwege de hitte, dan merkt Grosjean dat ook.
We gaan veel meer opgeblazen motoren zien en vaker motorwissels.
Dat je ergens veel geld in stopt maakt je nog niet geen clown.quote:Op zondag 6 september 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een enorme flauwekul. En als was Marko een clown, hij is wel de clown van de man die ieder jaar een fortuin in F1 stopt, als Red Bull wegloopt zijn er 2 van de 10 teams gewoon om zeep.
En nogmaals, RB heeft niet om die afschaffing gevraagd, ze waren er wel blij mee en verwachten ervan te kunnen profiteren. Dat is iig vandaag niet gelukt.
RB heeft al sinds 2015 geen podium gehaald in Monza overigens, dat het circuit de auto niet ligt is wel duidelijk.
Alle motoren van één leverancier (in jou voorbeeld mercedes), moeten in dezelfde stand rijden. Dus ze kunnen niet het ene team voortrekken op een ander team (in jou voorbeeld mercedes vs wiliams).quote:Op zondag 6 september 2020 08:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want Mercedes en Williams hoeven niet in dezelfde stand te rijden? Ik heb echt nog nergens gelezen dat elk team met dezelfde motor in dezelfde motorstand moet rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |