Ik dacht dat het spannend ging worden volgens Toto en Lewis want underdogs....quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op het digitale bord werd vandaag al een afbeelding getoond waarop stond dat Lewis Hamilton de race heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog wel, maar niet meer als coureurs aan hun derde motor toe zijn. Dan moeten alle motoren van een leverancier in dezelfde stand rijden.
Dat het pas vanaf de derde motor geldt, komt omdat coureurs al een tweede motor gebruikt hebben, die ze al verschillend belast hebben met de verschillende engine mappings.
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.quote:
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemdquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
70/80 minuten, dan is het wel weer voorbij.
Zonder safetycar.
https://www.gpblog.com/nl(...)keer-heen-komt-.html
Ah Verstappen is alweer gebombardeerd tot concurrent/bedreiging van Mercedes.
Waarschijnlijk ging dat zelfs Mercedes te verquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Valt mee dat hij niet de favoriet wordt genoemd
Van AMuSquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alle motoren van een leverancier zelfs? Dus McLaren kan geen andere mode kiezen dan Renault?
Lijkt me nogal een grote afhankelijkheid.
quote:Ab dem dritten Motor im System müssen bei allen Motoren eines Herstellers die gleichen Modi gefahren werden.
Zo lees ik dat artikel niet. Hij wordt vervangen als teambaas (imho omdat hij de baas van Alpine wordt). Niet dat hij aan de kant gezet wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat noem ik niet "aan de kant gezet worden door Renault".
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Huilie Marko en Red Bull krijgen wat ze verdienen, een nog sterker Mercedes.
Be careful what you wish for RB
Van slag? Neh iedereen weet wel dat de Ziggo mensen clowns zijn van de F1 toch? Ook Norrisquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeftquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]alsof dat wat uitmaakt, hoe oud ben je 12? Grow up
Wat zou hij dan insinueren? Mis ik het punt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik had het in de uitzending gezien. Rob en Robert die hadden ook zoiets van dit kan niet.
Weet niet wat Jack nou precies wil maar wil hij alweer een schandaal creeren?
Je ziet Norris ook gewoon de hele tijd Jack aan staren van: Ben jij wel helemaal goed?
Als het grappig was dan ging Norris wel helemaal stuk. Maar zelfs Norris is van slag.
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Red Bull heeft helemaal niet gevraagd om party mode uit te bannen, volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Andere kant, het is wel goed om in dit topic ook een account te hebben die een hekel aan RedBull heeft
Volgens mij niet. Nadat de FIA de beslissing had genomen zei RB er blij mee te zijn en te verwachten dat ze ervan konden profiteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zeker wel. De grootste voorstander van het afschaffen van de party modus. Humor en smullen.
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]prima verder maar dat domme gelul van nu zijn ze echt boos bij Mercedes en gaan ze nog harder rijden geloven alleen kinderen
Dus Mercedes heeft nu een motor die hetzelfde is gebleven maar toch sneller is dan de motor mét partymode?!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ook als Mercedes de rest van het seizoen een 1/2 blijft scoren en de afstand met Red Bull groter is geworden na vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |