SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ja, laten we ons daar eens druk om makenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog zedelijk betast
Deze lijers namen de pot mee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Zedelijk betasten is toch niet zo erg? Da's een schouderklopje of zo.
Onzedelijk bedoelde ik natuurlijk, maar ik wilde weer te snel typenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Zedelijk betasten is toch niet zo erg? Da's een schouderklopje of zo.
Die is weggewaaid, net als @Arizona's stoeltjequote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik mis bij jouw naam trouwens wel een streepje op de í Jobi
maar waar is Francis gebleven?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben dit stormseizoen tot 1 september, storm Gerda niet gehaald, dit zijn de nieuwe namen.
Weggewaaidquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
[/quote]quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben dit stormseizoen tot 1 september, storm Gerda niet gehaald, dit zijn de nieuwe namen.
Net zoals slengebheng hier zo heet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:45 schreef molloot200 het volgende:
Heet storm Evert nu ook Evert in andere landen?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
He is dit weer een nieuwe bijnaam voor mijquote:
Nee, voor die storm.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He is dit weer een nieuwe bijnaam voor mij
Aoibhin is eigenlijk ook Welsh voor Jan Veen hè?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap niet hoe Saidhbhín uitgesproken kan worden als Sigh-veen
Ik was blij dat ik gisteren thuis was om spul van mijn nieuwe werkgever in ontvangst te nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:01 schreef Dave het volgende:
Paniek! "We verwachten tussen 11.20 en 12.20 bij je te zijn" veranderd ineens in "We verwachten tussen 11.00 en 11.30 bij je te zijn".
Gelukkig ben ik thuis.
Gun rights matterquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef Dave het volgende:
Trump neemt het op voor de blanke schutter bij de BLM protesten/rellen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Aoibhin is eigenlijk ook Welsh voor Jan Veen hè?
Oeiiiquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:01 schreef Dave het volgende:
Paniek! "We verwachten tussen 11.20 en 12.20 bij je te zijn" verandert ineens in "We verwachten tussen 11.00 en 11.30 bij je te zijn".
Gelukkig ben ik thuis.
Dus rest van de dag relaxen en straks de Tour kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb af wat ik af wilde hebben vandaag
Ik had nog een andere klus staan, maar daar moet ik totaal geen onderbrekingen bij hebben, en dat is een illusie omdat mijn collega vrij onverwacht vrij is en ik dus alleen de vraagbaak voor andere collega's ben. Dus die klus gaat naar vrijdag
Nou ja, ik moet dus wel bereikbaar zijn en misschien heb ik straks nog wel inspiratie voor een andere klus die ook nog ligt, waar ik me iets minder hard voor hoef te focussen. Maar ik vier het nu met een tostiquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus rest van de dag relaxen en straks de Tour kijken.
Zoals Youp al zei: Als je echt belangrijk bent, dan moet je juist niet bereikbaar zijn. Verbeterpuntje hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:20 schreef Arizona het volgende:
Nou ja, ik moet dus wel bereikbaar zijn
Ik heb net wel de telefoon niet opgenomen toen een collega beldequote:Op dinsdag 1 september 2020 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Youp al zei: Als je echt belangrijk bent, dan moet je juist niet bereikbaar zijn. Verbeterpuntje hoor
Misschien belde ie over de status van zijn/haar melding.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net wel de telefoon niet opgenomen toen een collega belde![]()
(ik was net lekker bezig, ik dacht, als het belangrijk is belt hij wel terug of maakt hij, zoals het hoort, gewoon een melding aan in het ticketsysteem)
Een statusupdate vragen kan ook via het ticketsysteemquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien belde ie over de status van zijn/haar melding.
Sowieso al irritant om zoiets tussendoor te krijgen als je er net zo lekker in zitquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een statusupdate vragen kan ook via het ticketsysteem![]()
(En dit is zo iemand die altijd belt, "ff snel tussendoor" een "vraagje" wil stellen waar je vervolgens ik weet niet hoeveel tijd aan kwijt bent.)
Terugbellen een optie?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben gebeld door het dierenasiel, maar ik hoorde telefoon niet overgaan.
Heb ik gedaan, maar ik kreeg voicemail. Dus vanaf 1 uur weer even bellen.quote:
Dat is ook niet handig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik kreeg voicemail. Dus vanaf 1 uur weer even bellen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:58 schreef H_T het volgende:
En @:koffieleuk kan ook wel spioneren, maar die moeten we niet verliezen!
Nee maar alsnogquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik merk er nog niet veel van hoor
Jaquote:
Niet? Al die blauwen hier, en jij merkt niks.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik merk er nog niet veel van hoor
Ben vooral benieuwd of Junior Eurovision doorgaat. Dat zal hints geven over hoe een ESC in mei er eventueel uit zou kúnnen zien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee maar alsnog
Ook nog goeiemorgen trouwens!
quote:
Had je trouwens het nieuws gezien over de jury voor de NL finale ?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso is het voorlopige JESC lijstje nog heel karig (maar echt heel karig).
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Georgië
4. Kazachstan
5. Malta
6. Nederland
7. Oekraïne
8. Polen
9. Rusland
10. Servië
11. Spanje
12. Wit-Rusland
Waarvan die laatste nog wel af zal vallen in de huidige toestand.
Nee, nog niet?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je trouwens het nieuws gezien over de jury voor de NL finale ?
Dat blauw matcht wel goed met je usernamequote:
It was ment to be.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat blauw matcht wel goed met je username
quote:
Dat is wel een goeie inderdaad!quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of Junior Eurovision doorgaat. Dat zal hints geven over hoe een ESC in mei er eventueel uit zou kúnnen zien.
Sjaanblauwe!quote:
Ben ook wel benieuwd naar de resultaten van dat experiment in Duitsland laatst.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of Junior Eurovision doorgaat. Dat zal hints geven over hoe een ESC in mei er eventueel uit zou kúnnen zien.
Gaat het gewoon door? Zonder publiek in Polen? Zou wel zonde zijn als ze allemaal geld gepompt hebben in het podium etc.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso is het voorlopige JESC lijstje nog heel karig (maar echt heel karig).
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Georgië
4. Kazachstan
5. Malta
6. Nederland
7. Oekraïne
8. Polen
9. Rusland
10. Servië
11. Spanje
12. Wit-Rusland
Waarvan die laatste nog wel af zal vallen in de huidige toestand.
Bedankt voor het compliment, maar ik zou er echt de tijd niet voor hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
@:Sableheart zou ook nog kunnen als we het over toffe trouwe posters hebben die niet echt actief zijn in de SC, maar wel in de rest van ESF
Je hebt je wandeling van vandaag weer gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Arizona het volgende:
Zo, pauze. Ik heb me even verplaatst van mijn bureaustoel naar de bank 5 meter verderop
Zeg dat welquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt je wandeling van vandaag weer gehad.
Heel goed, nou ben je al een stukje belangrijkerquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net wel de telefoon niet opgenomen toen een collega belde![]()
(ik was net lekker bezig, ik dacht, als het belangrijk is belt hij wel terug of maakt hij, zoals het hoort, gewoon een melding aan in het ticketsysteem)
Hij heeft ook nog niet weer gebeld of een melding ingestuurd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed, nou ben je al een stukje belangrijker
Oei, nou wordt je wel snel overbodig, hou wel de balans in de gaten hè!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet weer gebeld of een melding ingestuurd.
Oftewel, ik heb hem zelfredzaamheid bijgebrachtWat een waardevolle collega ben ik toch
Wie zegt dat ik die niet bij me heb?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij durft! Hier zomaar binnen komen lopen zonder taser!
Nou ik zie maar één bobbel in je broek.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die niet bij me heb?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie maar één bobbel in je broek.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, nou wordt je wel snel overbodig, hou wel de balans in de gaten hè!
Dat nou net jij daar op let.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, zó blijf je waardevol!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]Dat is ook weer niet de bedoeling! Ik ga gauw iets om zeep helpen zodat ze mij gaan bellen en ik het als held van de dag weer fix!
Vier sterretjes, één bobbel.quote:
Jij weet helemaal niks van m'n broek.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Etterbakquote:
Ik ging er gemakshalve van uit dat je er in elk geval eentje aanhebt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van m'n broek.
Hadden ze nou echt hém gevraagd om het mod-bekendmakingstopic in de gaten te houden?quote:
Ik kan het me amper voorstellen. Strani vindt het heel eng buiten de SCquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hadden ze nou echt hém gevraagd om het mod-bekendmakingstopic in de gaten te houden?
Fok!en met broek aanquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve van uit dat je er in elk geval eentje aanhebt.
Ik kan op bepaalde momenten zéér voorkomend en betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hadden ze nou echt hém gevraagd om het mod-bekendmakingstopic in de gaten te houden?
Ik las dat de Poolse omroep nog groen licht moet krijgen van de EBU.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat het gewoon door? Zonder publiek in Polen? Zou wel zonde zijn als ze allemaal geld gepompt hebben in het podium etc.
Die kanten hou je goed verborgen!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan op bepaalde momenten zéér voorkomend en betrouwbaar zijn.
Ja, Strani de Stille. Je kunt de anderen wel om de tuin leiden maar dat lukt je niet bij Jobi en mij!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan op bepaalde momenten zéér voorkomend en betrouwbaar zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kanten hou je goed verborgen!
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, Strani de Stille. Je kunt de anderen wel om de tuin leiden maar dat lukt je niet bij Jobi en mij!
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:35 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nou nou, wat een negatieve groepsprocessen hier.
Denk niet blauw, denk niet zwart, denk niet blauw-zwaaaaart,quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:35 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nou nou, wat een negatieve groepsprocessen hier.
Deze maand kom je gewoon weer op nummer 2 neem ik aan toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]![]()
Die bijnaam bevalt me wel, en is na mijn vijfde plek ook een stuk terechter dan dat 'ie in voorgaande maanden zou zijn geweest
Even een centraal kringgesprek!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
We hebben een stukje teambuilding nodig!
We zullen zien!! In principe vond ik niet eens dat ik echt weinig gepost had de afgelopen maand dus het kan ook zijn dat ik weer wat lager uitkom. Maar misschien ook niet!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze maand kom je gewoon weer op nummer 2 neem ik aan toch?
Nee, ik heb gewoon veel te veel gepost, dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen zien!! In principe vond ik niet eens dat ik echt weinig gepost had de afgelopen maand dus het kan ook zijn dat ik weer wat lager uitkom. Maar misschien ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |