SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ja, laten we ons daar eens druk om makenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog zedelijk betast
Deze lijers namen de pot mee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Zedelijk betasten is toch niet zo erg? Da's een schouderklopje of zo.
Onzedelijk bedoelde ik natuurlijk, maar ik wilde weer te snel typenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Zedelijk betasten is toch niet zo erg? Da's een schouderklopje of zo.
Die is weggewaaid, net als @Arizona's stoeltjequote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik mis bij jouw naam trouwens wel een streepje op de í Jobi
maar waar is Francis gebleven?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben dit stormseizoen tot 1 september, storm Gerda niet gehaald, dit zijn de nieuwe namen.
Weggewaaidquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
[/quote]quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben dit stormseizoen tot 1 september, storm Gerda niet gehaald, dit zijn de nieuwe namen.
Net zoals slengebheng hier zo heet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:45 schreef molloot200 het volgende:
Heet storm Evert nu ook Evert in andere landen?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
He is dit weer een nieuwe bijnaam voor mijquote:
Nee, voor die storm.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He is dit weer een nieuwe bijnaam voor mij
Aoibhin is eigenlijk ook Welsh voor Jan Veen hè?quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap niet hoe Saidhbhín uitgesproken kan worden als Sigh-veen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |