abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2020 @ 20:18:44 #211
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194852317
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zie geen comments, ik neem aan dat die onderaan zouden staan?
Yep, al de code om ze op te roepen lijkt aanwezig te zijn in de page source, maar wordt dus niet uitgevoerd voor EU bezoekers. Je kan ze hier lezen: https://disqus.com/home/d(...)_to_77_percent_poll/
(voor andere hill artikels: https://disqus.com/home/forum/thehill-v4/ )
are we infinite or am I alone
pi_194852358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Yep, al de code om ze op te roepen lijkt aanwezig te zijn in de page source, maar wordt dus niet uitgevoerd voor EU bezoekers. Je kan ze hier lezen: https://disqus.com/home/d(...)_to_77_percent_poll/
(voor andere hill artikels: https://disqus.com/home/forum/thehill-v4/ )
Kan te maken hebben met spam, DDoS of de EU privacy wetgeving.
pi_194852900
Trump's poging stemmen te winnen door de focus op de rellen te leggen hebben vooralsnog geen effect.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194853008
De moderators bij de debatten zijn bekend:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194853756
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:53 schreef Kijkertje het volgende:
De moderators bij de debatten zijn bekend:

[ twitter ]
Wallace ken ik en lijkt een goede keuze maar die andere twee ken ik niet. Na even wat gelezen te hebben lijken mij dit niet de moderatoren die de Trump campagne graag zou zien, eigenlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 21:29:26 ]
pi_194854048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wallace ken ik en lijkt een goede keuze maar die andere twee ken ik niet. Na even wat gelezen te hebben lijken mij dit niet de moderatoren die de Trump campagne graag zou zien, eigenlijk.
Hullie van de campaign zijn dan toch akkoord gegaan.
pi_194854077
Dit is ook wel een mooi verhaal, het is een wel een bloemlezing van talent om Trump.

quote:
The scandals surrounding Trump are beginning to overlap in strange ways

President Trump’s proclamation that he’d surround himself “only with the best” people has been undermined again and again as his presidency has progressed. That’s thanks to a progression of campaign and administration officials who have been accused and convicted of crimes, turned against him, or some combination of the two.

And increasingly, these proven and alleged scandals are running together in rather remarkable ways.

Back in early 2017, a since-deleted news release from the Republican National Committee under Trump detailed its fundraising team: finance chairman Steve Wynn and deputy finance chairmen Michael Cohen, Louis DeJoy and Elliott Broidy. All four of them have now run into very big, and very public, problems.

Wynn resigned amid accusations of sexual misconduct (while denying the claims) in early 2018, and Cohen has pleaded guilty to multiple crimes while flipping on Trump and implicating him in a campaign-finance scheme involving payments to women who accused Trump of affairs. DeJoy has in recent weeks been at the center of a controversy over his actions as the new head of the U.S. Postal Service. And now, we learned Tuesday, federal prosecutors are preparing to charge Broidy, and the two sides could reach a plea deal.

https://www.washingtonpos(...)verlap-strange-ways/
pi_194854100
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hullie van de campaign zijn dan toch akkoord gegaan.
Ja, en we weten ook waarom, Trump gokt dat hij in een debat Biden aan kan. Ik denk dat hij zichzelf flink overschat maar ook dat is normaal bij Trump.
pi_194854155
Ik ben benieuwd wanneer Trey Gowdy & Co helemaal outraged zullen zijn hierover. Her emaaaaaaaaaaaails!

quote:
Melania Trump regularly used a private Trump Organization email account, an email from a MelaniaTrump.com domain, iMessage and the encrypted messaging app Signal while in the White House, according to her former senior adviser and close friend Stephanie Winston Wolkoff, who says she corresponded multiple times a day with the first lady. “Melania and I both didn’t use White House emails,” says Winston Wolkoff, in an interview with The Washington Post, upon the publication of her tell-all memoir, “Melania and Me: The Rise and Fall of My Friendship with the First Lady.”

The Post has viewed messages dated after the inauguration that appear to be from private email and messaging accounts used by Melania Trump. The messages contained discussions of government hires and contracts (including Winston Wolkoff’s), detailed schedules for the president and first lady during the Israeli and Japanese state visits, strategic partnerships for the first lady’s Be Best initiative, the logistics of the Easter egg roll, and finances for the presidential inauguration, key parts of which Winston Wolkoff, an experienced New York City events producer, planned.

https://www.washingtonpos(...)43d03bc29_story.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 21:44:03 ]
  woensdag 2 september 2020 @ 21:48:47 #220
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_194854275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
Biden spreekt met de pers op CNN.
Beantwoordt vragen zonder stotteren, heel helder en verstandig.
Ook ff gekeken en het was een verademing..helder, doordacht en gewoon ook erg netjes.
Nu je dit van Biden hebt gezien valt de incoherentie, achterdocht en de agressie jegens journalisten bij de huidige president helemaal op. Wat een verschil...
pi_194854388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:48 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ook ff gekeken en het was een verademing..helder, doordacht en gewoon ook erg netjes.
Nu je dit van Biden hebt gezien valt de incoherentie, achterdocht en de agressie jegens journalisten bij de huidige president helemaal op. Wat een verschil...
Dat is een beeld wat de Biden campagne moet benadrukken, denk ik.
  woensdag 2 september 2020 @ 22:00:58 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194854665
Weer een dag waarop Trump niets goed heeft gedaan. Ik hoop dat hij binnenkort eens iets goeds doet.

Net kwam ik het volgende citaat uit dit artikel tegen dat ik interessant vind en dat me deed denken aan dit topic (en vele andere op FOK!, evenals de Frontpage):
quote:
The Harvard psychologist Steven Pinker put it this way, “People are embraced or condemned according to their beliefs, so one function of the mind may be to hold beliefs that bring the belief-holder the greatest number of allies, protectors, or disciples, rather than beliefs that are most likely to be true.”
Ik ben benieuwd of mensen hier dit herkennen. Als het offtopic is, hoor ik het graag, maar ik vind het zelf wel relevant.

Overigens heb ik zelf met veel van dit soort onderwerpen niet echt een uitgesproken mening, omdat ik het ingewikkelde zaken vind. Ik zou werkelijk niet kunnen bedenken hoe veel eer Trump zou moeten krijgen van een economie die goed draait onder zijn presidentschap of hoe veel kritiek terecht is wanneer het niet goed loopt. En ik heb ook geen idee hoe veel coronadoden er waren geweest als de aanpak goed was geweest.

Zelf probeer ik oprecht te begrijpen hoe dingen zitten, waardoor ik soms ook van mening verander. Zo heb ik mijn mening over de klimaatdiscussie bijgesteld (ben niet meer sceptisch op het punt van de opwarming van de aarde die door de mens veroorzaakt is).

Ik ben geen Trump-adept maar ik vind dat hij goede dingen heeft gedaan, al word ik daarop van repliek gediend op een manier waartegen ik me niet goed kan verweren, omdat ik het niet goed kan beoordelen. Wat ik alleen wel belangrijk vind, is dat er in elk geval een poging wordt gedaan om objectief en fair naar dingen te kijken en dat mis ik hier nog weleens. Ik krijg de indruk dat veel mensen in dit topic het heerlijk vinden om Trump de hele dag af te zeiken om alles wat hij doet en denken dat ze geweldig zijn, in elk geval in vergelijking met Trump.

[ Bericht 19% gewijzigd door Federer-fan op 02-09-2020 22:09:39 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194855723
Wat zijn dan goede dingen die hij zou hebben gedaan die je niet goed kunt beoordelen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 2 september 2020 @ 22:42:39 #224
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194855992
Politici kunnen geluk of pech hebben met wat ze tegen komen. Trump had in het begin geluk met de economische wind mee. En pech met Corona. Maar of er echt veel minder doden waren gevallen met een andere president?

Je kan politici ook beoordelen of ze zo nu en dan een beetje de waarheid spreken, een beetje verbindend optreden of enige empathie kunnen tonen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194856185
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef Hyperdude het volgende:
Politici kunnen geluk of pech hebben met wat ze tegen komen. Trump had in het begin geluk met de economische wind mee. En pech met Corona. Maar of er echt veel minder doden waren gevallen met een andere president?

Je kan politici ook beoordelen of ze zo nu en dan een beetje de waarheid spreken, een beetje verbindend optreden of enige empathie kunnen tonen.
Nou ja, ik denk wel dat de VS veel meer tijd en ruimte had om de boel goed onder controle te houden. Dan helpt zo'n president als Trump in ieder geval niet.

En ik denk ook echt wel dat onder Trump maatregelen zijn genomen die de economie verder gestimuleerd hebben. De vraag is alleen ten koste van wat? De staatsschuld is alleen maar verder opgelopen, regelgeving ter bescherming van consument en leefomgeving is afgebroken en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 september 2020 @ 22:59:12 #226
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_194856404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:49 schreef Monolith het volgende:
En ik denk ook echt wel dat onder Trump maatregelen zijn genomen die de economie verder gestimuleerd hebben. De vraag is alleen ten koste van wat? De staatsschuld is alleen maar verder opgelopen, regelgeving ter bescherming van consument en leefomgeving is afgebroken en ga zo maar door.
De economie stimuleren door rücksichtlos geld te lenen is niet zo moeilijk nee.
pi_194856801
Promises made, promises kept!

twitter
pi_194857013
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een dag waarop Trump niets goed heeft gedaan. Ik hoop dat hij binnenkort eens iets goeds doet.

Net kwam ik het volgende citaat uit dit artikel tegen dat ik interessant vind en dat me deed denken aan dit topic (en vele andere op FOK!, evenals de Frontpage):
[..]

Ik ben benieuwd of mensen hier dit herkennen. Als het offtopic is, hoor ik het graag, maar ik vind het zelf wel relevant.

Overigens heb ik zelf met veel van dit soort onderwerpen niet echt een uitgesproken mening, omdat ik het ingewikkelde zaken vind. Ik zou werkelijk niet kunnen bedenken hoe veel eer Trump zou moeten krijgen van een economie die goed draait onder zijn presidentschap of hoe veel kritiek terecht is wanneer het niet goed loopt. En ik heb ook geen idee hoe veel coronadoden er waren geweest als de aanpak goed was geweest.

Zelf probeer ik oprecht te begrijpen hoe dingen zitten, waardoor ik soms ook van mening verander. Zo heb ik mijn mening over de klimaatdiscussie bijgesteld (ben niet meer sceptisch op het punt van de opwarming van de aarde die door de mens veroorzaakt is).

Ik ben geen Trump-adept maar ik vind dat hij goede dingen heeft gedaan, al word ik daarop van repliek gediend op een manier waartegen ik me niet goed kan verweren, omdat ik het niet goed kan beoordelen. Wat ik alleen wel belangrijk vind, is dat er in elk geval een poging wordt gedaan om objectief en fair naar dingen te kijken en dat mis ik hier nog weleens. Ik krijg de indruk dat veel mensen in dit topic het heerlijk vinden om Trump de hele dag af te zeiken om alles wat hij doet en denken dat ze geweldig zijn, in elk geval in vergelijking met Trump.
Heh, ik kan natuurlijk ook vragen waarom feiten jouw mening niet veranderen. ;)

Maar ok, prima, mag ik dan vragen tegen welke posts je bezwaar hebt en welke feitelijk onjuist zijn over Trump. Want als je stelt dat mensen alleen lopen af te zeiken dan neem ik aan dat ze niet de waarheid over Trump weergeven. Toch?

En fair...tja. Hoe benader je iemand die 20.000 leugens en onwaarheden uitspreekt als President? Hoe benader je iemand die anderen de maat neemt en zelf geen thuis geeft, die zegt "I'm not responsible", een man die dochters en schoonzoons belangrijke zaken laat runnen die daar geen enkele ervaring of kennis van hebben. Zie Kushner en COVID. En ga zo maar door.

En in mijn geval, uiteraard ben ik geweldig :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 23:32:08 ]
  woensdag 2 september 2020 @ 23:50:05 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_194857280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef Hyperdude het volgende:
Maar of er echt veel minder doden waren gevallen met een andere president?
Er zijn toch weinig dingen zo honderd procent zeker als dit. Van het ontslaan van de pandemie taskforce, het ontkennen van het probleem, het liegen over de beschikbaarheid van ventilatoren in de stockpile, het tegenwerken van gouverneurs die PPE probeerden te regelen, het opzettelijk niet volgen van de infectieziektedraaiboeken omdat ze electoraal onhandig zijn, het eisen bij het gerechtshof dat staten openen op de piek, het stimuleren geen mondkapjes te dragen, het benoemen tot voorzitter van de nieuwe taskforce van de persoon wiens enige gezondheidszorgbijdrage is geweest een bidcampagne tegen HIV en homos te organiseren, het testbeleid terug te brengen, tot de statuur van het CDC kapot te maken, en ongetwijfeld dingen die ik weer vergeten ben, heeft Trump op elke stap van de weg precies het tegenovergestelde gedaan van wat iemand met het minste beetje verantwoordelijkheidsgevoel had gekozen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194857407
Witte man belt in om zijn mening te geven

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2020 00:20:53 ]
  Redactie Games donderdag 3 september 2020 @ 00:20:13 #231
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_194857467
In de echte wereld heeft Biden inmiddels een aantal redelijk goeie polls voor z'n kiezen gekregen. Zowel Quinnipac als FOX hebben een redelijk zonnige voorspelling voor Joe:

twitter

twitter

Valt ook op dat de conventies dus nauwelijks van invloed zijn geweest op de polls. Zeker voor Trump, die het moet hebben van zulke rallies, zal dat wel een zware domper zijn.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_194857491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:20 schreef Puddington het volgende:
In de echte wereld heeft Biden inmiddels een aantal redelijk goeie polls voor z'n kiezen gekregen. Zowel Quinnipac als FOX hebben een redelijk zonnige voorspelling voor Joe:

[ twitter ]

[ twitter ]

Valt ook op dat de conventies dus nauwelijks van invloed zijn geweest op de polls. Zeker voor Trump, die het moet hebben van zulke rallies, zal dat wel een zware domper zijn.
Tja, een Trump show gericht op mensen die toch al op hem gingen stemmen zal geen nieuwe stemmers aantrekken en al helemaal niet als het alleen maar show en geen inhoud is.

Het plan voor de volgende 4 jaar is....er is geen plan.
  donderdag 3 september 2020 @ 01:35:34 #233
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194857749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen in dit topic het heerlijk vinden om Trump de hele dag af te zeiken om alles wat hij doet en denken dat ze geweldig zijn, in elk geval in vergelijking met Trump.
Daar ga je dus in de fout, mensen zijn tegen trump alleen maar om tegen trump te zijn. Over het algemeen is wordt dat allemaal ondersteund door fouten. Ten tijde van de primaries zag je hier ook veel mensen die verschillende kandidaten aanhingen, vrijwel niemand hing biden aan. En van uit die zienswijze werd er nog steeds discussie gevoerd. Er loopt hier ook niemand rond die fan is van Biden vanaf het begin. Ondanks dat hij nu gesteund lijkt te worden door de meeste mensen. Maar je kan in mijn postgeschiedenis al zien dat ik kritisch ben over hem.

Dat geld voor veel mensen, de meeste mensen in dit topic volgen de verkiezing op afstand, en hebben natuurlijk een voorkeur. Momenteel Biden omdat hij de kandidaat is, maar daar begonnen ze niet en zullen ze ook niet achter staan na de verkiezing.

Het meerendeel van de Trump fans, staan achter alles wat Trump doet no matter what. Alles is een gevecht van hun tegen wij. Er is geen middle ground voor hun. Je steunt de leider of je steunt hem niet. Discussie is niet mogelijk. Er is binnen de groep ook geen discussie mogelijk. Er is geen discussie over wie beter voor de republikeinse partij zou zijn. Het is de grote leider of niemand.

En zoals je zelf al aanhaalt.

Rechtse politiek ziet vaker bange mensen, goed gelovige mensen, religieuze mensne. Iets waar Trump nu ook weer op in speelt. Net zoals de nazi's demonstraties hielden in linkse gebieden om geweld aan te moedigen zodat ze dat als campagne konden gebruiken.

Reli conservatieve mensen zijn altijd bang, omdat hun geleerd is dat ze superieur zijn. Als dat het enige is wat je hebt als je in armoede leeft, dan stem je daarop.

Noem 1 ding dat Trump heeft gedaan om de armoede aan te pakken in de VS?
Vrijwel iedere rode staat ontvangt meer geld van de overheid dan dat ze betalen.
Vrijwel iedere blauwe staat betaald meer geld aan de overhied dan dat ze krijgen.

Welke club doet het beter?
pi_194857793
Oh nu moedigt Trump kiezers aan twee keer te stemmen 8)7

twitter

En Barr weet dat niet? Jaja :')

twitter

Hele draadje is trouwens tenenkrommend.

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2020 04:58:25 ]
pi_194858071
Dan maar weer dreigen met het inhouden van federale financiele hulp :')

twitter

Trump Moves to Cut Federal Funding From Democratic Cities

The president directed officials to identify “anarchist jurisdictions” and move to withhold funds as he tries to build his campaign around the unrest that has accompanied racial justice protests.
quote:
President Trump has directed federal officials to find ways to cut funding to a string of cities controlled by Democrats, citing violence amid protests against systemic racism in policing, a move that threatens billions of dollars for many of the country’s largest urban hubs as the president makes the unrest a centerpiece of his re-election campaign.

Mr. Trump laid out the directive in a memo, released Wednesday, to Russell T. Vought, the acting director of the Office of Management and Budget, and Attorney General William P. Barr. It accuses state and local officials of abdicating their duties.

“Anarchy has recently beset some of our states and cities,” Mr. Trump wrote in the memo, mentioning a few cities specifically: Portland, Ore.; Washington; Seattle; and the president’s birth city, New York. “My administration will not allow federal tax dollars to fund cities that allow themselves to deteriorate into lawless zones.”

With polls showing him trailing his Democratic rival, former Vice President Joseph R. Biden Jr., Mr. Trump has tried to shift the public’s attention away from his administration’s failed response to the coronavirus pandemic and to what he depicts as out-of-control crime in New York and other cities. He has seized on an uptick in crime and has tried to blame it on local Democratic leaders.

The president has repeatedly sought to paint cities as hellscapes that only he can save, regardless of how limited the violent outbreaks have been during broader protests against acts of brutality by police officers against Black people.

The memo, which was titled “Reviewing Funding to State and Local Government Recipients That Are Permitting Anarchy, Violence and Destruction in American Cities” and was first reported by The New York Post, ratchets up Mr. Trump’s argument. But the move is almost certain to face legal challenges, and Democrats and city officials reacted furiously. Officials in New York said they were reviewing their legal options.

Bill Neidhardt, a spokesman for Mayor Bill de Blasio of New York, said on Twitter: “As much as Donald Trump wants New York City to drop dead, we will never let this stand. This has nothing to do with ‘law and order’. This is a racist campaign stunt out of the Oval Office to attack millions of people of color.”

An effort by Mr. Trump to curtail funding to so-called sanctuary cities was challenged in court, but a federal appeals court ruled this year that the administration was within its rights to withhold some funds, although three other appeals courts have ruled that the administration did not have the authority.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194858080
twitter

Biggest debt ever!

En dat terwijl hij in 2016 beloofde in acht jaar wel even de schuld weg te werken

Trump's nonsensical claim he can eliminate $19 trillion in debt in eight years

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2020 05:44:16 ]
  donderdag 3 september 2020 @ 06:25:41 #237
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194858273
quote:
15s.gif Op donderdag 3 september 2020 05:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Biggest debt ever!

En dat terwijl hij in 2016 beloofde in acht jaar wel even de schuld weg te werken

Trump's nonsensical claim he can eliminate $19 trillion in debt in eight years

The best economy in the history of the world.

I've got calls from all world leaders asking how I did that.

Its amazing.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_194858374
Nieuwe ad van de veteranen

Hij heeft nog steeds niet gereageerd op het incident in Syrie en ook niet op de vergiftiging van Navalny :N
pi_194858439
Op internationaal niveau moet Amerika ook weer zijn spierballen laten zien dat internationale wetten niet voor hun niet hoeven te gelden.

VS stellen sancties in tegen hoofdaanklager Internationaal Strafhof om Afghanistan-onderzoek
pi_194858475
@Kijkertje...en ging die Wolf Blitzer nog een beetje in tegen Barr met zijn draaikonterij?
( niet dat ik ervan op de hoogte ben, alleen van Barr met zijn summa cum laude verwacht ik iets meer basiskennis).

Of liet Wolf alle nonsens lekker spuien...zonder weerwoord.
Hij en die Anderson heb ik geen hoge pet op: woordspuien op tempo “hoor mij eens” .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')