Als ik me goed herinner:quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd.
Kom zelden buiten SPT, WLR, VBL eigenlijk
Een serieuze user kwam met een bedrag van 35 tot 40 om de servers voor 5 jaar weer goed te hebben inclusief support. Dus lijkt me dat je na aanschaf elk jaar +/- 8000 per jaar moet uitgeven/reserveren voor servers!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] [..] Zeker zeker. Ik had enkel gehoopt op wat meer inzicht. Wat aantrekkelijkere tekst.
Mhmm.. Met normale bedrijfsvoering heb je die servers afgeschreven en kan je investeren in nieuwe. Dat zou betekenen dat Danny heel wat tekort komt structureel en dat gaat niet veranderen straks als er nieuwe servers zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een serieuze user kwam met een bedrag van 35 tot 40 om de servers voor 5 jaar weer goed te hebben inclusief support. Dus lijkt me dat je na aanschaf elk jaar +/- 8000 per jaar moet uitgeven/reserveren voor servers!
In andere woorden, er is nu een gat van 35-40 k dat nu opgelost moet worden om daarna structureel goed te kunnen draaien. Dat zijn flinke bedragen.
https://mobile.twitter.co(...)serp%7Ctwgr%5Eauthorquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Remco het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat zo'n Frontpage, Weblog en die andere onzin allemaal aan views(en dus inkomsten) doet, kan me niet voorstellen dat dat te vergelijken is met het forum.
Waarschijnlijk over 10 jaar zelfde probleem hier. Want na 5 jaar zijn de servers nog wel okayish en worden ze niet vervangen. Bovendien is er dan ook geen geld. Dus eerst komen nog problemen met 10 andere issues, omdat andere dingen ook niet op orde zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm.. Met normale bedrijfsvoering heb je die servers afgeschreven en kan je investeren in nieuwe. Dat zou betekenen dat Danny heel wat tekort komt structureel en dat gaat niet veranderen straks als er nieuwe servers zijn.
Dat streefbedrag is niet alleen aanschaf nieuwe hardware, maar juist wat nodig is om er juist weer een tijd tegenaan te kunnen. Hoe lang dat is en of met zo'n boost ook de bedrijfsvoering zo kan worden ingericht dat FOK! op zijn minst niet verliesmakend is weet ik ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm.. Met normale bedrijfsvoering heb je die servers afgeschreven en kan je investeren in nieuwe. Dat zou betekenen dat Danny heel wat tekort komt structureel en dat gaat niet veranderen straks als er nieuwe servers zijn.
Aha, dat was beetje inzicht waar ik naar op zoek was. Nu klinkt het beetje abstract die 25k.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat streefbedrag is niet alleen aanschaf nieuwe hardware, maar juist wat nodig is om er juist weer een tijd tegenaan te kunnen. Hoe lang dat is en of met zo'n boost ook de bedrijfsvoering zo kan worden ingericht dat FOK! op zijn minst niet verliesmakend is weet ik ook niet
Dat klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit bijgedragen
Dat kost alleen al 3 serversquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik doneer al jaren mijn voorbeschouwingen, dat lijkt me onbetaalbaar.
Ja, zo kan je het ook bekijken.quote:
Niet met Renze he, niet met Renze.quote:
De witte Chinees noemde Promenade eveneens het beste van de Nederlandse teevee. Maar ik weet niet of dit positief is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:35 schreef Mani89 het volgende:
De Vooravond is een parodie op Promenade.
Mensonterend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vind je van Marcel zijn nieuwe rol?
Nee nu ga ik voor het eerst twijfelen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
De witte Chinees noemde Promenade eveneens het beste van de Nederlandse teevee. Maar ik weet niet of dit positief is.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nu ga ik voor het eerst twijfelen.
Ik had je hierover nog gementionedquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nu ga ik voor het eerst twijfelen.
Ja had ik gezien hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had je hierover nog gementioned
Toch Lens dan.quote:
Vinnik wel. Al moet je de eerste vijf minuten altijd doorspoelen vanwege Lance die reclame plugt.quote:
Gaat het vooral over de huidige koers of ook oude jongens krentenbrood?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vinnik wel. Al moet je de eerste vijf minuten altijd doorspoelen vanwege Lance die reclame plugt.
Hincapie is toch onmogelijk serieus te nemen. Laat zichzelf nog steeds gebruiken als pispaaltje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
HeuptasjeHincapie is inmiddels onmisbaar om nog enigszins actueel te kunnen zijn.
Het is nu elke dag en gaat vooral over de Tour-etappe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat het vooral over de huidige koers of ook oude jongens krentenbrood?
Dan geef ik het een kans. De vooravond kan overgeslagen worden?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is nu elke dag en gaat vooral over de Tour-etappe.
Collega.quote:
ESF heeft er drie mods bij, je zou voor minder.quote:
Ja maar dat wist ik op voorhand al. Al die generieke meuk uit de kokers van Klein en Rijxman, de NPO is hopeloos verloren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan geef ik het een kans. De vooravond kan overgeslagen worden?
Allemaal tuig daar die je onder controle moet houden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ESF heeft er drie mods bij, je zou voor minder.
Crewbash.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zoveelste bewijs dat je een enorm lichtgewicht moet zijn om aan blauwe lettertjes te komen.
DRIE? Waarom heeft WLR er geen zes?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ESF heeft er drie mods bij, je zou voor minder.
Drie.quote:
Wij hebben 2 die wel wat kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
DRIE? Waarom heeft WLR er geen zes?
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hebben 2 die wel wat kunnen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.
Jouw definitie toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.
Nou nou nouquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen en leidinggeven aan iets serieus, laten we dat nou maar niet doen.
De laatste newbe werd weer vakkundig weggejaagdquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
WLR is zelfregulerend dus dat gaat uitstekend!
Ik zie mods meer als schoonmakers.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen en leidinggeven aan iets serieus, laten we dat nou maar niet doen.
Mensen uit VBL mogen mooi daar blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De laatste newbe werd weer vakkundig weggejaagd
Boa's.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mods meer als schoonmakers.
Ik heb momo nog niet betrapt op ferme uitspraken in combinatie met een enorme hardvochtigheid.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als er nog iemand nodig is vind ik dat @:mani89 het moet doen, het is nu wel erg een links kabinet allemaal.
Dat kan alleen maar fantastisch worden. Een apart topic voor Saar en Suus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als er nog iemand nodig is vind ik dat @:mani89 het moet doen, het is nu wel erg een links kabinet allemaal.
WLR is unaniem een belachelijk groot succes, we hebben dus eerder nog meer linkse mods nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
#0001, net als het fantastische Dolan topic in DRTquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fantastisch worden. Een apart topic voor Saar en Suus.
Rot op. Tijd voor Scrummie!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is unaniem een belachelijk groot succes, we hebben dus eerder nog meer linkse mods nodig.
Maar is dat ondanks of dankzij?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is unaniem een belachelijk groot succes, we hebben dus eerder nog meer linkse mods nodig.
Zonder ons was WLR er niet eens geweest.quote:
Zonder mij ook niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder ons was WLR er niet eens geweest.
Bij de grote rondes lees ik vaak juist wat minder, ook omdat er soms natuurlijk niks gebeurt. Vooral de topics door het jaar heen vind ik leuk, om alles wat te volgen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs TDF gaat uitstekend. Weinig vervelend dagjesvolk en geen bianconeri, syntax, kekster en dat soort volk.
Ook een 'deuger' en een 'wegkijker'?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef Momo het volgende:
Volgens sommige mensen 🚜 🇱🇺 ben ik links tuig
Allemaal natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een 'deuger' en een 'wegkijker'?
Rechts kwam met het proefballonnetje, links met de uitvoering.quote:
Ik ben te controversieel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat dit over de eerste gastarbeiders uit het midden oosten? Zo’n flauwe discussie is dat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechts kwam met het proefballonnetje, links met de uitvoering.
Samen zijn we WLR.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechts kwam met het proefballonnetje, links met de uitvoering.
Jij ging toch stoppen met drinken?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat dit over de eerste gastarbeiders uit het midden oosten? Zo’n flauwe discussie is dat.
Wel minderen. Al zijn mijn posts praktisch altijd nuchterquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ging toch stoppen met drinken?
Wow.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel minderen. Al zijn mijn posts praktisch altijd nuchter
Kijk. Je hebt Greys natuurlijk. Prima, degelijk. Dan heb je er twee nodig om mijn gestuntel te corrigeren, en dan nog eentje erbij.quote:
Dus er komen er in de toekomst nog een paar bij?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk. Je hebt Greys natuurlijk. Prima, degelijk. Dan heb je er twee nodig om mijn gestuntel te corrigeren, en dan nog eentje erbij.
Heel dat forum blauw gewoon.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus er komen er in de toekomst nog een paar bij?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
KNVB-directeur Eric Gudde zei eerder dat de spelers een stem krijgen in de opvolging. Naast Van Dijk bestaat die raad uit Daley Blind, Matthijs de Ligt, Kevin Strootman en Ryan Babel.
(lol)
Het is maar een advies. Doen ze niks mee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
KNVB-directeur Eric Gudde zei eerder dat de spelers een stem krijgen in de opvolging. Naast Van Dijk bestaat die raad uit Daley Blind, Matthijs de Ligt, Kevin Strootman en Ryan Babel.
(lol)
Ik had het voor de zekerheid al cursief gemaakt maar het gaat mij vooral om de namen. Advies inwinnen lijkt mij vrij verstandig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is maar een advies. Doen ze niks mee.
Weet je ook weer waarom die non-valeurs nog steeds worden opgeroepen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)
Dan valt de Johan van schrik weer van de trap.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeljko Petrovic gaat het worden denk ik.
Becker in oranje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Sampaoli was ooit een hype.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik maak er een Hugo Borst hype van.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat die hype over is.
De enige plek waar hij gefaald heeft is een incapabel Argentijns elftal waar Messi de dienst uitmaakte. Direct signeren, zeg ik je. Bij Santos was hij weer helemaal het ventje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat die hype over is.
Stijn is groot fan van Mike Snoei. (die bij de superboeren zit)quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Leeft Ton du Chatiner nog? Dat vond ik altijd wel een goeie. Of Mike Snoei, wie herinnert zich niet deze geweldige wedstrijd?
Kijk dan die goal van Gert Claessens op 4:15, wat een ongekende geweldenaar.
Mis jij PATRON TEQUILA ook?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vinnik wel. Al moet je de eerste vijf minuten altijd doorspoelen vanwege Lance die reclame plugt.
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mis jij PATRON(TM)TEQUILA(TM) ook?
Stijn is wat stilletjes heden avond.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn is groot fan van Mike Snoei. (die bij de superboeren zit)
Hij is het speelschema van La Liga helemaal aan het uitpluizen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stijn is wat stilletjes heden avond.
'Moet' ook gebeuren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is het speelschema van La Liga helemaal aan het uitpluizen.
Dat klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stijn is wat stilletjes heden avond.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maurice Steijn gaat NAC weer naar de eredivisie brengen, mits Oranje hem niet oppikt.
Dat is wel waar. Gelukkig is Stijn een pleaser.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stijn moet 2814 mensen tevreden houden.
En ik zat gewoon te praten met mijn ouders, moet ook gebeuren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stijn moet 2814 mensen tevreden houden.
Daar was ik zo'n fan van vroeger, onderschat allround artiest.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat Pius Ikedia in Oranje moet.
Baba was toch veel leuker?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik zo'n fan van vroeger, onderschat allround artiest.
Kleur stond hem in ieder geval goed bij RBC (RIP).quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat Pius Ikedia in Oranje moet.
@El-Stinho ziet de TDF als overbrugging naar het voetbalseizoen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb vandaag zelfs een stukje De Graafschap gezien, moest toch de tijd overbruggen tot Vive le Velo begon.
Voetbal is natuurlijk sowieso geen sport, maar je kan het ook overdrijven zeg. Allemachtig.
Leuke spelerquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
En Ali El-Khattabi, wat is jullie mening daarover?
Heerenveen heeft laatst 5-1 van De Graafschap verloren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb vandaag zelfs een stukje De Graafschap gezien, moest toch de tijd overbruggen tot Vive le Velo begon.
Voetbal is natuurlijk sowieso geen sport, maar je kan het ook overdrijven zeg. Allemachtig.
Het blijft een merkwaardig kind he?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:el-stinho ziet de TDF als overbrugging naar het voetbalseizoen.
Wat zou er ooit van die sympathieke Harry zijn geworden?quote:
Heerenveen schijnt momenteel überhaupt geen spelers te hebben, dat is natuurlijk wel een topidee als voetbalclub natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heerenveen heeft laatst 5-1 van De Graafschap verloren.
Vijf - één. Tegen De Graafschap. Ik ben blij dat ik dankzij corona niet naar elke thuiswedstrijd hoef.
Maar wel ONZE Stijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijft een merkwaardig kind he?
Ik zou niet zonder kunnen.quote:
Ho, wacht. We hebben wel twee Veermannen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen schijnt momenteel überhaupt geen spelers te hebben, dat is natuurlijk wel een topidee als voetbalclub natuurlijk.
Alsnog mag je dan wel winnen van Ted van de Pavert en co. Ik zag Ted een paar sprintjes trekken, alsof hij het gewicht van de wereld met zich meedraagt.
Gewoon vermakelijk om naar te kijken. Net als Wamberto, Lazovic of JR Cruz.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kleur stond hem in ieder geval goed bij RBC (RIP).
Een vriendje van mij op de basisschool was om een of andere reden enorm van Ikedia.
Met dat megabedrag van Ejuke moet je toch op zijn minst wat spelers voor plek 10 kunnen halen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ho, wacht. We hebben wel twee Veermannen.
Alle ballen op Henkie....
We schrijven Heerenveen en Twente vast op voor degradatie. Wat een slecht beleid daar. Alleen de concurrentie is ook wel heel sterk als het om laatste worden gaat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heerenveen heeft laatst 5-1 van De Graafschap verloren.
Vijf - één. Tegen De Graafschap. Ik ben blij dat ik dankzij corona niet naar elke thuiswedstrijd hoef.
Die gaf dat AZ vol kaaskoppen wat kleur, mooie spelerquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
En Ali El-Khattabi, wat is jullie mening daarover?
Eerst moet wel het jaarlijkse gat in de begroting gedicht worden maar dan zou er uiteindelijk nog een miljoen of 4 overblijven voor nieuwe spelers. Er schijnt een of andere Poolse centrale verdediger te komen en misschien een speler of twee uit de KKD maar de hoogtijdagen zijn inmiddels ver achter ons. De stadionhuur en andere vaste lasten moeten flink omlaag en tegelijkertijd zou je eigenlijk wel willen investeren in de trainingsfaciliteiten/opleiding, daar wordt al 15 jaar over gesproken maar er komt weinig van terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met dat megabedrag van Ejuke moet je toch op zijn minst wat speler voor plek 10 kunnen halen.
Twente is in ieder geval nog kampioen geworden, dat pakt niemand ze meer af.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We schrijven Heerenveen en Twente vast op voor degradatie. Wat een slecht beleid daar. Alleen de concurrentie is ook wel heel sterk als het om laatste worden gaat.
Ik heb een van de laatste wedstrijden van Martijn van der Laan gezienquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen schijnt momenteel überhaupt geen spelers te hebben, dat is natuurlijk wel een topidee als voetbalclub natuurlijk.
Alsnog mag je dan wel winnen van Ted van de Pavert en co. Ik zag Ted een paar sprintjes trekken, alsof hij het gewicht van de wereld met zich meedraagt.
Wellicht een idee om actie te houden waar je zeg maar geld doneert aan Heerenveen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Eerst moet wel het jaarlijkse gat in de begroting gedicht worden maar dan zou er uiteindelijk nog een miljoen of 4 overblijven voor nieuwe spelers. Er schijnt een of andere Poolse centrale verdediger te komen en misschien een speler of twee uit de KKD maar de hoogtijdagen zijn inmiddels ver achter ons. De stadionhuur en andere vaste lasten moeten flink omlaag en tegelijkertijd zou je eigenlijk wel willen investeren in de trainingsfaciliteiten/opleiding, daar wordt al 15 jaar over gesproken maar er komt weinig van terecht.
[..]
Twente is in ieder geval nog kampioen geworden, dat pakt niemand ze meer af.
edit: Maar verder moet ik natuurlijk zeggen dat voetbal geen sport is en zo dus het maakt allemaal niet uit.
Onze jongens van de koers gaan gelukkig alles winnen.
Veendamquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een van de laatste wedstrijden van Martijn van der Laan gezien
Laat je niet gek maken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:24 schreef Aguero het volgende:
Maar verder moet ik natuurlijk zeggen dat voetbal geen sport is
#MEIINOARquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht een idee om actie te houden waar je zeg maar geld doneert aan Heerenveen.
Ach, in dit geval helpt het ook met het relativeren.quote:
Die heeft zelfs nog voor Veendam 1894 gespeeld samen met nog zo'n gozer. Spijtig genoeg gestopt omdat een paar van die boeren het leuk vonden hem elke wedstrijd kapot te schoppenquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veendam
Angelo Cijntje
Over 5 jaar: Cambuur > Heerenveen is mijn hot teek.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
#MEIINOAR
Daar kan je dus iets van cero, cero, cero, cero cinqo Ejuke van kopen.
[..]
Ach, in dit geval helpt het ook met het relativeren.
Wij hadden zonder corona dit jaar in het stadion gespeeld. #beflikkeringquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog voor Veendam 1894 gespeeld samen met nog zo'n gozer. Spijtig genoeg gestopt omdat een paar van die boeren het leuk vonden hem elke wedstrijd kapot te schoppen![]()
Ja, dit lees ik echt
Ja, dit soort teksten helpen mijn gemoedsrust dan weer niet. Bah.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over 5 jaar: Cambuur > Heerenveen is mijn hot teek.
FC Fryslanquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, dit soort teksten helpen mijn gemoedsrust dan weer niet. Bah.
Ach in Leeuwarden weten ze het ook altijd wel weer op één of andere manier te verneuken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, dit soort teksten helpen mijn gemoedsrust dan weer niet. Bah.
Zonde. Ik mis Veendam nog steeds wel. In hun beste jaren eindigden ze best hoog wel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden zonder corona dit jaar in het stadion gespeeld. #beflikkering
Nee. Gaan eerder clubs gewoon failliet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
FC Fryslan, FC Limburg ... zou het er ooit van komen? Kan het me niet voorstellen.
FC Fryslan sowieso niet, er is ook wel plek voor 2 clubs vind ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
FC Fryslan, FC Limburg ... zou het er ooit van komen? Kan het me niet voorstellen.
Heerenveen is toch ook eigenlijk een soort FC Fryslan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FC Fryslan sowieso niet, er is ook wel plek voor 2 clubs vind ik.
Met of zonder BeNeliga?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FC Fryslan sowieso niet, er is ook wel plek voor 2 clubs vind ik.
Eigenlijk is het bestaan van Cambuur dus nergens voor nodig. Scheelt de gemeente Ljouwert ook weer bakken vol geld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heerenveen is toch ook eigenlijk een soort FC Fryslan?
Juist, dat gaat dus niet samen. Kort gezegd is Heerenveen voor de boeren (omliggende dorpen) en Cambuur voor de 'stadjes'.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heerenveen is toch ook eigenlijk een soort FC Fryslan?
In mijn ogen is de Beneliga het opheffen van het halve Nederlandse en Belgische voetbal om de topclubs een paar procent voordeel te geven.quote:
Alleen het idee dat Vitesse 11e wordt en zou degraderen lijkt me vermakelijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist, dat gaat dus niet samen. Kort gezegd is Heerenveen voor de boeren (omliggende dorpen) en Cambuur voor de 'stadjes'.
En zelfs dat gaat mogelijk niet eens werken. Denk dat de bezoekersaantallen zullen dalen en de interesse flink afneemt. Dat wordt niet meegenomen in de plannen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In mijn ogen is de Beneliga het opheffen van het halve Nederlandse en Belgische voetbal om de topclubs een paar procent voordeel te geven.
Ja eens, de discussie alleen al.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In mijn ogen is de Beneliga het opheffen van het halve Nederlandse en Belgische voetbal om de topclubs een paar procent voordeel te geven.
Daar komt het op neer ja. Daarom zijn doorgaans ook alleen fans van Ajax en PSV voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja. Daarom zijn doorgaans ook alleen fans van Ajax en PSV voor.
Klopkoek heeft het eerste woord.quote:
Dit kan toch niet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)
De concurrentie heeft als sterspeler Ruudje Vormer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Maar alsof Ajax in zo'n Beneliga ook niet enorm dominant zou zijn.
Er zijn gelukkig altijd uitzonderingen.quote:
Deze logica ontgaat mij echt volledig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:54 schreef VoMy het volgende:
Het idee is ook dat er meer gelijkwaardige wedstrijden op het tweede niveau komen en zo de wedstrijden ijkbaarder worden. Dus meer Fortuna-ADO en minder Fortuna-Vitesse. Ik zie het niet, ik zou voor geen van die potten mijn agenda vrijhouden, maar dat stond in het rapport.
Inderdaad, zou een no brainer moeten zijn. Maar was de tegenprestatie niet terug naar 16 teams ofzo? Die 5/6e meerderheid houdt nogal wat veranderijg tegen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laten ze eens beginnen met de tv gelden in Nederland eerlijker te verdelen. Daar is aan de onderkant relatief gezien gigantische winst te behalen, terwijl de afname voor Ajax onderhand wisselgeld zou zijn.
Gelijkwaardig = spannender = leuker = meer kijkers. Dixit EY.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij echt volledig.
Sonck.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Rot op met die Belgen man, Timmy Simons is daar nog steeds topscorer.
Emile Mpenzaquote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Slot op de deur!quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Telstar tegen Dordrecht is ook heel gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelijkwaardig = spannender = leuker = meer kijkers. Dixit EY.
Hoe zouden jullie promotie/degradatie doen?
Greipel - Cavendish ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Telstar tegen Dordrecht is ook heel gelijkwaardig.
Niks tegen Dordrecht hequote:Op dinsdag 1 september 2020 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Telstar tegen Dordrecht is ook heel gelijkwaardig.
Hij slaat leg day niet over zo te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat Koeman niet helemaal serieus genomen wordt in Spanje.
Ploegmanager met hart voor de zaak.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Mulu! @:showtimer
Ja, dat vond ik ook wel prettig om te lezen. Die jongens worden niet zomaar aan hun lot overgelaten. Moeten we onze mening over Delko misschien toch wat gaan bijstellen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ploegmanager met hart voor de zaak.
Maar verder zit ze uitstekend in haar vel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
José heeft het graag over hoe zwaar José het heeft.
Dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg er eens iets van in haar mentions.
Waarom projecteert zij dit soort dingen altijd op zichzelf? Waarom gaat het altijd over het leed van José bij de leed van een renner? Volgens mij was het vlak na de val van Jakobsen, die van geluk mag spreken als hij ooit nog renner wordt, dat hij nog leeft überhaupt, en José wist uit haar dikke vingers te krijgen hoe zwaar ze het wel niet had met de zware val van Jakobsen. Dit is een extreme narcist.quote:
Het is gewoon een schreeuw om aandacht, van binnen is het nog het lelijke dikke meisje op de middelbare school.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom projecteert zij dit soort dingen altijd op zichzelf? Waarom gaat het altijd over het leed van José bij de leed van een renner? Volgens mij was het vlak na de val van Jakobsen, die van geluk mag spreken als hij ooit nog renner wordt, dat hij nog leeft überhaupt, en José wist uit haar dikke vingers te krijgen hoe zwaar ze het wel niet had met de zware val van Jakobsen. Dit is een extreme narcist.
Van buiten ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een schreeuw om aandacht, van binnen is het nog het lelijke dikke meisje op de middelbare school.
Met vrouwen aan het roer is je hele stad vissenvoer.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen valt Amsterdam uit elkaar
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Is al jaren sprake van achterstallig onderhoud bij de kades. Ook te lang en te vaak nog zwaar verkeer over gegaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Tot dat een keer echt iets groots uit elkaar valt en/of er gewonden zijn dan gaan ze er iets aan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Heb jij boven de rivieren toegang tot omroep land van kuuk?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je per ongeluk terug schakelt op 1 en dan bij “Omroep Land Van Cuijk” terecht komt? Wat is dat voor hallucinante tv?
Ik kom dan bij Omroep Leo, zag vorige week toevallig nog een bekende een wandeling door mijn dorp maken daardoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je per ongeluk terug schakelt op 1 en dan bij “Omroep Land Van Cuijk” terecht komt? Wat is dat voor hallucinante tv?
Mijn kastje heb hem ja, je komt in de kelder van de zenderlijst de raarste dingen tegen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb jij boven de rivieren toegang tot omroep land van kuuk?
Lol dat heb ik dus ook wel eens die zit direct onder de 1. Alsof je 50 jaar terug gaat in de tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Omroep ONS gefilmd met een aardappelquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol dat heb ik dus ook wel eens die zit direct onder de 1. Alsof je 50 jaar terug gaat in de tijd.
Nou ja zeg. Wouter de Winther zit er ook, dat lijkt mij ook wel iemand waar jij je tv voor aanzet.quote:
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wouter de Winther zit er ook, dat lijkt mij ook wel iemand waar jij je tv voor aanzet.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.
Die stelt altijd doodvermoeiende vragen op de vrijdagconferenties van Rutte.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.
Zit je klaar?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die stelt altijd doodvermoeiende vragen op de vrijdagconferenties van Rutte.
Alles om je alterego op fok geloofwaardig over te laten komenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef Remcoq het volgende:
Lol iemand heeft 450 euro aan Danny gedoneerd.
Lekker maat.quote:
Ook live wel fijn.quote:
Hoe zou The National zijn met een andere stemquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook live wel fijn.
Helpt goed bij de overdenking.
Ik kwam dit toevallig tegen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe zou The National zijn met een andere stemVolgens mij kan dat best vet zijn.
Geluid van die audio is matig, maar buiten dat niks mis meequote:
Bijzonder sterk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook live wel fijn.
Helpt goed bij de overdenking.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijzonder sterk.
Toch blijft mijn favoriet I Am Easy To Find.
Nee.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:34 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar mannen, moet Ferd aftreden of niet?
Maar hij moet het goede voorbeeld geven! Wij mogen al helemaal niks meer in dit landquote:Op woensdag 2 september 2020 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee.
Heb echt broertje dood aan dat zulke sensatie-media die toch opeens (haha) meer foto's hebben om iemand te laten wieberen. Hebben ze niks beters te doen of zo?
Zeg het maar Sjekquote:Op woensdag 2 september 2020 08:34 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar mannen, moet Ferd aftreden of niet?
Sjek is vies dom.quote:
Is er serieus iemand die had verwacht dat er bij bruiloften of begrafenissen geen knuffels worden gegeven of je niet dichtbij je familie/directe omgeving gaat staan? Tikkeltje naief allemaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar hij moet het goede voorbeeld geven! Wij mogen al helemaal niks meer in dit land
Schandalig, de stoottroepen van Biden moeten tegen het licht gehouden worden.quote:
Je mag toch allebei verwerpelijk vinden?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, ik kies partij. Grapperhaus moet blijven.
Shownieuws![]()
![]()
![]()
Ferry de Kok
![]()
![]()
Vuile teringhonden.
"Als ik dat doe, verdien ik maar één keer wat"quote:Op woensdag 2 september 2020 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, ik kies partij. Grapperhaus moet blijven.
Shownieuws![]()
![]()
![]()
Ferry de Kok
![]()
![]()
Vuile teringhonden.
Oioioi wat een parasietquote:Op woensdag 2 september 2020 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Als ik dat doe, verdien ik maar één keer wat"
[ twitter ]
Hypocrisie is hem niet vreemd in ieder geval. Anders word je ook geen roddelfotograaf
Dat mag, ik ben het met beide eens. Alleen bewaar ik iets meer kots voor dit soort kansloze teringbendes.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag toch allebei verwerpelijk vinden?
Ik ook, maar Gabberhouse is nu niet meer te behouden.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben het met beide eens. Alleen bewaar ik iets meer kots voor dit soort kansloze teringbendes.
Dat weet ik, Mani. Dat weet ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar Gabberhouse is nu niet meer te behouden.
Hallo amice. Bevalt de Tour tot nu toe?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, Mani. Dat weet ik.
Ik ga Ferd missen.
Zal mij niks verbazen dat ze dit doen vanwege 'De t blijft de t'quote:Op woensdag 2 september 2020 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben het met beide eens. Alleen bewaar ik iets meer kots voor dit soort kansloze teringbendes.
Zo zie je maar weer, nooit trouwen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar Gabberhouse is nu niet meer te behouden.
Ik vind me dit eerlijk gezegd een lulverhaal van die Matthijs zeg.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Als ik dat doe, verdien ik maar één keer wat"
[ twitter ]
Hypocrisie is hem niet vreemd in ieder geval. Anders word je ook geen roddelfotograaf
Nu zonder spelfout gewoon weer terugquote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer weggehaald. Wat een lafaard
Min of meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen we een ode aan De Renner @:Rellende_Rotscholier
De Renner.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen we een ode aan De Renner @:Rellende_Rotscholier
Hij doet het toch allemaal zelf kun je op vrijwel elke fout die iemand maakt plakken.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik niet. Hij doet het toch helemaal zelf. Veel dommer kon je er niet mee om gaan.
Ja oké, maar hij kon nog makkelijk terug.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet het toch allemaal zelf kun je op vrijwel elke fout die iemand maakt plakken.
Ik hoor eigenlijk niemand zeggen dat hij geen fout mag maken met zijn eigen regels. Iedereen heeft wel begrip dat het wel eens een keertje fout kan gaan. Het is echt hoe hij er daarna mee om gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Buiten dat ligt er nu gewoon een schaduw over het grote geluk wat hij weer gevonden heeft, nadat hij weduwnaar is geworden. Daar past wat mij betreft compassie.
Ja, vast. Als hij meteen gezegd had dat de regels niet in acht waren genomen en hij er zelf zich niet aan heeft gehouden was niemand daar over gevallen. Dream on.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk niemand zeggen dat hij geen fout mag maken met zijn eigen regels. Iedereen heeft wel begrip dat het wel eens een keertje fout kan gaan. Het is echt hoe hij er daarna mee om gaat.
Nederland NSB-land slaat weer toe.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Buiten dat ligt er nu gewoon een schaduw over het grote geluk dat hij weer gevonden heeft, nadat hij weduwnaar is geworden. Daar past wat mij betreft compassie.
Tuurlijk wel, maar dan had hij echt veel minder schade gehad. Hij heeft bewust gekozen om te gokken er mee weg te komen, dan verdien je het ook hoor dat het zo gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vast. Als hij meteen gezegd had dat de regels niet in acht waren genomen en hij er zelf zich niet aan heeft gehouden was niemand daar over gevallen. Dream on.
Natuurlijk niet, dan was ook heel hypocriet Nederland er over gevallen. Verder niet zo'n zin in deze discussie, ik vind het zielig voor hem.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan had hij echt veel minder schade gehad. Hij heeft bewust gekozen om te gokken er mee weg te komen, dan verdien je het ook hoor dat het zo gaat.
Ik begrijp je verhaal niet helemaalquote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Schattig om te zien dat de dochter van ook steeds wanhopige pogingen doen. Na de volgende ramp in maart raus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |