abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 22:56:51 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194737294
Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.

woensdag 26 augustus 2020 @ 22:57:48 #2
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194737317
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

En dan?
Dan telt hij het niet als verlies, dus als je de achievement wil halen van 5 keer achter elkaar winnen doe je dat. Anders is het natuurlijk onmogelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194737326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:56 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien heeft hij geluk en halen we de tijdrit helemaal niet.
Zou je bijvoorbeeld na 2 weken Tour degene in het geel tot winnaar kunnen uitroepen?
pi_194737333
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze Tour wel bijzonder weinig anti-juichen met de afwezigheid van Froome, Thomas, Matthews en Cav.
Matthews vind ik wel jammer. Uitstekende renner, hoort gewoon in de Tour thuis.

Pastoor Iwan :r
  woensdag 26 augustus 2020 @ 22:58:35 #5
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194737335
twitter

Jeetje, een heuse boycot omdat er een sex offendening, woman beating, gun totting criminal is neergemaaid. Het is toch een gebeurtenis allemaal jongens. Amerika is een derdewereldland.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 23:02:36 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194737441
We rijden tegenwoordig toch ieder jaar langs het huis van Pinot? Ook de komende tien jaar gaan we iedere keer naar La Planche des Belles Filles dus het bijzondere karakter gaat er snel af.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194737475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Zou je bijvoorbeeld na 2 weken Tour degene in het geel tot winnaar kunnen uitroepen?
Goede vraag, ik weet niet wat hiervoor nu de regels zijn. Minder dan twee weken lijkt mij niet voldoende om een winnaar uit te roepen iig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_194737509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We rijden tegenwoordig toch ieder jaar langs het huis van Pinot? Ook de komende tien jaar gaan we iedere keer naar La Planche des Belles Filles dus het bijzondere karakter gaat er snel af.
Volgens mij komen ze meestal van de andere kant, nu rijden ze echter door zijn dorp heen. Plus dat het de beslissende rit is.

Wat niet wegneemt dat daar genoeg anders mooi ligt in plaats van elk jaar deze aankomst.
pi_194737569
Heeft ASO wel PROTOCOL voor wat als we na een week al moeten stoppen?
pi_194737571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]

Jeetje, een heuse boycot omdat er een sex offendening, woman beating, gun totting criminal is neergemaaid. Het is toch een gebeurtenis allemaal jongens. Amerika is een derdewereldland.
Het is natuurlijk niet vanwege deze ene gebeurtenis. Ondanks de bubble vindt de NBA niet plaats in een vacuüm.
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:10:00 #11
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194737643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef Aguero het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet vanwege deze ene gebeurtenis.
Dat weet ik, maar dat is juist het punt. Dit heeft niets met police brutality of racial bias te maken. Dit is gewoon een crimineel met een strafblad zo lang als Manute Bol die niet helemaal deed wat er werd gevraagd. Maar hey, het is een neger, dus het is fout en protesteren zullen we. BLM!
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:22:58 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_194737928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Volgens mij komen ze meestal van de andere kant, nu rijden ze echter door zijn dorp heen. Plus dat het de beslissende rit is.

Wat niet wegneemt dat daar genoeg anders mooi ligt in plaats van elk jaar deze aankomst.
Zoals al gesuggereerd is het voor hem denk ik eerder een nadeel. Ik kan me nog een beslissende tijdrit herinneren waar winst of tenminste een podiumplek voor het oprapen lag...
pi_194737929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat is juist het punt. Dit heeft niets met police brutality of racial bias te maken. Dit is gewoon een crimineel met een strafblad zo lang als Manute Bol die niet helemaal deed wat er werd gevraagd. Maar hey, het is een neger, dus het is fout en protesteren zullen we. BLM!
Niet helemaal doen wat er gevraagd wordt lijkt me niet meteen een goede reden om iemand neer te knallen. Ongeacht of iemand wel of geen strafblad heeft. In een diep racistisch land als de VS kan je deze gebeurtenis of de ontelbare vergelijkbare gebeurtenissen niet los zien van racial bias. Of deze man het beste symbool is voor de beweging is een andere vraag, niet iedereen hoeft een Rosa Parks zijn.
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 23:30:17 #14
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194738071
quote:

[..]

Dit had alles met police brutality te maken?
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:36:46 #15
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194738182
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:23 schreef Aguero het volgende:

[..]

Niet helemaal doen wat er gevraagd wordt lijkt me niet meteen een goede reden om iemand neer te knallen. Ongeacht of iemand wel of geen strafblad heeft. In een diep racistisch land als de VS kan je deze gebeurtenis of de ontelbare vergelijkbare gebeurtenissen niet los zien van racial bias. Of deze man het beste symbool is voor de beweging is een andere vraag, niet iedereen hoeft een Rosa Parks zijn.
Dat is zo ongeveer de standaard in Amerika, geheel losstaand van of iemand zwart, wit, rood of paars is. Of dat ethisch helemaal juist is, is dan weer een andere kwestie. Ik vind het ontzettend hypocriet gejammer, om heel eerlijk te zijn. Twee dagen geleden, en gisteren ook overigens, toen dit gebeurde of net gebeurd was zeg maar, vonden ze alles nog prima en was het Kumbaya. En nu lopen ze allemaal als een soort schapen achter elkaar aan in de bubble? Terwijl de naar boven gekomen feiten alleen maar in het nadeel spreken van het slachtoffer. Enigszins vreemde gang van zaken, to say the least.

Het heeft veel weg van wat Kobe ooit zei:
quote:
I won't react to something just because I'm supposed to, because I'm an African-American. That argument doesn't make any sense to me. So we want to advance as a society and as a culture, but, say, if something happens to an African-American, we immediately come to his defense? Yet you want to talk about how far we've progressed as a society? Well, if we've progressed as a society, then you don't jump to somebody's defense just because they're African-American. You sit and you listen to the facts just like you would in any other situation, right? So I won't assert myself.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:56:27 #16
262211 hhh38
pi_194738470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat is zo ongeveer de standaard in Amerika, geheel losstaand van of iemand zwart, wit, rood of paars is. Of dat ethisch helemaal juist is, is dan weer een andere kwestie. Ik vind het ontzettend hypocriet gejammer, om heel eerlijk te zijn. Twee dagen geleden, en gisteren ook overigens, toen dit gebeurde of net gebeurd was zeg maar, vonden ze alles nog prima en was het Kumbaya. En nu lopen ze allemaal als een soort schapen achter elkaar aan in de bubble? Terwijl de naar boven gekomen feiten alleen maar in het nadeel spreken van het slachtoffer. Enigszins vreemde gang van zaken, to say the least.

[..]

Kan het niet zo zijn dat donkere Amerikanen gelijk in de loopgraven duiken los van de feiten van elk incident én dat Amerika, inclusief de politie, wel degelijk een etnisch probleem heeft?
pi_194738546
quote:
I won't react to something just because I'm supposed to, because I'm an African-American. That argument doesn't make any sense to me. So we want to advance as a society and as a culture, but, say, if something happens to an African-American, we immediately come to his defense? Yet you want to talk about how far we've progressed as a society? Well, if we've progressed as a society, then you don't jump to somebody's defense just because they're African-American. You sit and you listen to the facts just like you would in any other situation, right? So I won't assert myself.
Ongeveer maar niet helemaal, zwarte Amerikanen zijn buitenproportioneel slachtoffer van (dodelijk) politiegeweld en komt voort uit een ongelijkheid dit zit ingebakken in de Amerikaanse samenleving. Dat het enigszins hypocriet is om je nu wel uit te spreken en gisteren niet en volgende week niet maar de maand daarop weer wel ben ik wel met je eens maar je kan je niet over elk voorbeeld van onrecht uitspreken, welke specifieke zaak aandacht krijgt is eigenlijk niet zo relevant. NBA spelers zijn geen fulltime activisten maar ik juich het toe dat zij bij tijd en wijle hun invloed platform gebruiken voor (hopelijk) een beetje social change.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194738557
jullie zijn echt woke
Groot fan van User Wotte
pi_194738670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zoiets.
Als ze het zelf maar geloven.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 00:20:39 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194738764
quote:

[..]

[..]

Ik ben het denk ik wel eens met de strekking van je verhaal behalve dan het feit dat het óók alles weghad van police brutality.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 01:08:28 #21
pi_194739098
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is dat boek een feit of onderdeel van wekenlang gepapegaai?
quote:
Johan Derksen komt met zijn eigen biografie, dat maakte de voetbalanalist deze woensdag bekend in weekblad Story.

Over het onthullende boek vertelt hij: “Er verschijnt een boek over mij. Dat wordt geschreven door Michel van Egmond. Die eerder ook Gijp en Kieft schreef. Michel is me al een aantal weken aan het volgen. Wat dat betreft heeft hij geluk. Bij Talpa hoef je alleen maar te kijken, dan heb je al een boek”, vertelt Johan.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:02:45 #22
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:23 schreef Aguero het volgende:

[..]

Het hele probleem is dat ze in Amerika alleen symptoombestrijding willen doen en niet de oorzaak weg willen nemen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:13:11 #23
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740361
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:02 schreef Aguero het volgende:

[..]

Ongeveer maar niet helemaal, zwarte Amerikanen zijn buitenproportioneel slachtoffer van (dodelijk) politiegeweld en komt voort uit een ongelijkheid dit zit ingebakken in de Amerikaanse samenleving. Dat het enigszins hypocriet is om je nu wel uit te spreken en gisteren niet en volgende week niet maar de maand daarop weer wel ben ik wel met je eens maar je kan je niet over elk voorbeeld van onrecht uitspreken, welke specifieke zaak aandacht krijgt is eigenlijk niet zo relevant. NBA spelers zijn geen fulltime activisten maar ik juich het toe dat zij bij tijd en wijle hun invloed platform gebruiken voor (hopelijk) een beetje social change.
Totaal niet mee eens. Social change moet echt op een andere manier. Amerika is gewoon een fucked up land waar je uit een slechte omgeving 3 banen moet nemen om te overleven. Er is totaal geen vangnet. En dan heb je ook nog die wapenwetgeving. Logisch dat het uit de hand loopt.

In Nederland is het veel en veel beter en je ziet al hoeveel problemen we hier hebben (met de extra factor religie). Ik denk dat we hier ook moeten waken voor nog meer sociale ongelijkheid. Helaas zie je het hier op dat vlak ook de verkeerde kant op gaan. Ben bang dat we Molenbeek achterna gaan zo.

De NBA spelers zouden nog een punt kunnen hebben als ze niet zo ontzettend hypocriet waren. Zoals koffieplanter aangaf hoor je niemand als een blanke speler wordt beledigd door een donkere. Andersom was het breed uitgemeten. Volkomen logisch dat mensen deze beweging spuugzat zijn.
pi_194740379
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

donderdag 27 augustus 2020 @ 08:18:34 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740387
quote:
Zijn het niet allemaal flinterdunne boekjes inmiddels? Uitmelkaids.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:21:26 #26
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740403
quote:

[..]

Daarnaast vind ik dat juist NBA spelers in de positie zijn om verandering te brengen in hun eigen omgeving. Al is het maar door een clinic te geven in de achterbuurt. Hoop dat die jongens juist op zulke manieren bezig zijn. BLM draagt echter niks bij.
pi_194740521
Hele systeem in Amerika is gewoon door en door verrot. Dat duurt jaren voordat je een hele cultuurverandering hebt doorgevoerd in alle staten, steden en counties.

Ik wens Trump heel veel succes haha
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:58:23 #28
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele systeem in Amerika is gewoon door en door verrot. Dat duurt jaren voordat je een hele cultuurverandering hebt doorgevoerd in alle staten, steden en counties.

Ik wens Trump heel veel succes haha
Het beste zou zijn als dat hele land uit elkaar zou vallen en dat er dan een paar staten zijn die nog gered kunnen worden. Ik heb verder geen hoop voor dat land. Die gaan vroeg of laat volledig ten onder.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:59:27 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_194740607
Als Trump herkozen wordt zal er nog minstens één generatie gewacht moeten worden met verandering.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:11:42 #30
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:59 schreef Fretwork het volgende:
Als Trump herkozen wordt zal er nog minstens één generatie gewacht moeten worden met verandering.
Biden gaat ook weinig voor elkaar krijgen. Obama had ten minste nog Obamacare.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:13:57 #31
262211 hhh38
pi_194740729
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Biden gaat ook weinig voor elkaar krijgen. Obama had ten minste nog Obamacare.
Hopelijk een einde aan de oplopende polarisatie, dat zou al een goed begin zijn.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:14:50 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194740739
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben het denk ik wel eens met de strekking van je verhaal behalve dan het feit dat het óók alles weghad van police brutality.
Opvallend dat die types die te maken krijgen met police brutality vrijwel altijd een strafblad hebben waar de paard de hik van krijgt.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:15:31 #33
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194740753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hopelijk een einde aan de oplopende polarisatie, dat zou al een goed begin zijn.
McCain was wel een toffe vent. Die heeft Obamacare nog een beetje gered. Die was veel minder van het polariserende.
pi_194740902
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

He bah. Nee, die zag ik niet meteen aankomen. Vandaar dus die plotse vrijgevigheid bij madame Derksen?
pi_194741044
Los van hele gedoe vind ik het wel opmerkelijk hoeveel berichten er komen dat agenten iemand in hun rug schiet of aantal keer dat ze schieten. Is een kogeltje in been niet genoeg om mee te beginnen?
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 09:52:16 #36
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194741131
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Los van hele gedoe vind ik het wel opmerkelijk hoeveel berichten er komen dat agenten iemand in hun rug schiet of aantal keer dat ze schieten. Is een kogeltje in been niet genoeg om mee te beginnen?
Dat zal in 99% van de gevallen ook wel gebeuren, maar daar hoor je uiteraard niks over in het nieuws
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:54:06 #37
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194741150
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat zal in 99% van de gevallen ook wel gebeuren, maar daar hoor je uiteraard niks over in het nieuws
En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.
pi_194741152
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat is waar.

Maar ja, in een land waar een zeventienjarige aan een aanvalsgeweer als AR-15 kan komen verbaast mij ook niets meer.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 09:55:57 #39
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194741172
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.
Ja, die wapenwetten zijn natuurlijk te achterlijk voor woorden daar
pi_194742450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

He bah. Nee, die zag ik niet meteen aankomen. Vandaar dus die plotse vrijgevigheid bij madame Derksen?
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
pi_194743094
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
:D Dat ook ja. Wat een boefje.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:04:45 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194743135
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zouden Eddy en Kees en co al een dagje bij de spoorlijnen in de planning hebben?
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:05:42 #43
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194743147
quote:
Krachtig statement Henry: coach blijft 8 minuten en 46 seconden geknield zitten
Benieuwd of dat een record is en genie wie dat aan wil vallen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:16:36 #44
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_194743289
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat en korte/matige training
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:25:04 #45
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194743402
quote:

[..]

[..]

Zou Johan alles voor geld doen, of heeft zelfs hij een grens?
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 12:26:01 #46
pi_194743414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:25 schreef VoMy het volgende:

[..]

Zou Johan alles voor geld doen, of heeft zelfs hij een grens?
Hij geeft de helft van zijn salaris weg he!

Dat zijn zaken waar je niet mee te koop moet lopen, tenzij je geloofwaardigheid in het geding is, ofzo.
pi_194743546
Klinkt als nog even kruiwagen geld ophalen met een boek nu hij nog in spotlight staat
pi_194745037
De NOS quote nu zelfs WF als bron in hun artikel xD
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:03:50 #49
pi_194745062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:04:02 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194745067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
Ik zat al op wielerflits voor Ray kwam en de NOS wielerflits als bron gebruikt.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:10:20 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194745160
TDF loopt nog voor geen meter jongens. Help eens mee posten zoals dit geweldige topic TDF / [Teams] Team Sunweb
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:13:23 #52
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194745215
En vergeet niet allemaal een renner te adopteren!
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:13:46 #53
168304 Mani89
pi_194745222
Juichen voor Sees Bol.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:14:03 #54
168304 Mani89
pi_194745232
Ik mist TDF kriebels.
pi_194745240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.
twitter

Jeetje.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:16:48 #56
pi_194745277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ twitter ]
Jeetje.
Thijs, Thijs, Thijs, waarom altijd die overacting?
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:17:32 #57
pi_194745284
ONZE Rudicio maakt Thijs ook nog even met de grond gelijk.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 14:21:16 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194745401
Schoten zijn gevuurd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194745468
Ook weer een Twitterfiguur dat BLM er bij haalt. Vergeet kernfusie, thorium, windmolens, als we toch eens energie konden opwekken uit schuimbekkende twitteraars...
pi_194745530
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ONZE Rudicio maakt Thijs ook nog even met de grond gelijk.
pi_194745561
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Ook weer een Twitterfiguur dat BLM er bij haalt. Vergeet kernfusie, thorium, windmolens, als we toch eens energie konden opwekken uit schuimbekkende twitteraars...
Blij dat de sporten weer een beetje op gang komen zodat ik weer wat minder last heb van zulke wappies.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_194745624
Duizend keer liever goede opinie dan doremifasol-stukje van Thijs
pi_194746579
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik mist TDF kriebels.
pi_194746819
quote:
nee -O-
pi_194746877
quote:
Hadden ze nooit weg moeten doen ;(
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 16:17:43 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:20:45 #70
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194746947
Zitten we al klaar voor de ploegenpresentatie?
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:22:11 #72
262211 hhh38
pi_194746968
quote:
_O_

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

Spelen ze dit niet meer?! Is me vorig jaar niet opgevallen :')
pi_194746999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

nee -O-

quote:

[..]

Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:30:46 #75
262211 hhh38
pi_194747085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:23 schreef Aguero het volgende:

[..]

[..]

Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.
Oh nu ik die nieuwe heb opgezocht weet ik weer dat het al een aantal jaar veranderd is, maar ik vind die oude echt iconisch
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:44:51 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194747332
Om 18:30 dus de presentatie van de Tour
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:17:54 #77
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194747994
Fantastisch nieuws: mijn nieuwe MacBook is gearriveerd! Hij typt zo smooth in vergelijking met m’n oude. 😭
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:39:14 #78
168304 Mani89
pi_194748325
Ik heb vandaag een fantastische nieuwe parfum binnen gekregen, Rochas Moustache EDP, bijna een kopie van Yves Saint Laurent Tuxedo, maar dan voor 1/5de van de prijs. Ongelofelijk. Perfect voor de herfst en winter.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:42:01 #79
168304 Mani89
pi_194748357
Lijst. Sander Schimmelpenninck maakt vrienden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:42:13 #80
168304 Mani89
pi_194748360
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat twitter verboden moet worden.
pi_194748364
Morgenmiddag vrij van werk. Mooi tijd om etappes door te nemen en CM klaar te zetten.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 17:48:21 #82
pi_194748457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:42 schreef Mani89 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke verzameling.
pi_194748496
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Flinke verzameling.
Ik zie weinig leugens.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:52:02 #84
168304 Mani89
pi_194748517
Nanojort.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 17:52:06 #85
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194748518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik zie weinig leugens.
'Sywierd' is wanhopig en hij trekt zich af voor Thierry ofzo _O-
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 17:52:25 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 17:53:03 #87
pi_194748530
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik zie weinig leugens.
Wat is een lampie?
pi_194748558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat is een lampie?
Geen idee.
pi_194748566
Wel lachen dat juist GeenStijl een lijstje maakt van wie Sander 'beledigt'.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:00:06 #90
168304 Mani89
pi_194748644
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wel lachen dat juist GeenStijl een lijstje maakt van wie Sander 'beledigt'.
Zit het je wel een beetje dwars allemaal?
pi_194748654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat is een lampie?
Wie is Thomas?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_194748820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zit het je wel een beetje dwars allemaal?
Nee?
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:18:57 #93
168304 Mani89
pi_194748893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:13 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nee?
Haha.
pi_194748910
Ik kan de hele Tour volgen, geen werk tot oktober.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:22:08 #95
262211 hhh38
pi_194748936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder nadeel heb z'n voordeel.

Al is thuiswerken nu ook geen straf natuurlijk
pi_194749201
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Haha.
pi_194749291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thuiswerkgenot hier
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194749435
quote:

SPOILER
Nee, niet met mediacourant.

@Zipportal
pi_194750657
twitter

21 jaar uitstellen van het onvermijdelijke. Een column uit de courant voor de context.

SPOILER
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 20:12:35 #100
pi_194750899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]

21 jaar uitstellen van het onvermijdelijke. Een column uit de courant voor de context.

SPOILER
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
pi_194751716
quote:

[..]

Inderdaad, slechtste beslissing ooit. Deze tune is net zo klassiek als de CL-tune of de Trumpet Cross.
pi_194751817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]

SPOILER
Corona toch nog ergens goed voor
pi_194753756
quote:
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat twitter verboden moet worden.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:27:21 #104
168304 Mani89
pi_194754169
Die tune doet mij alleen maar denken aan dat er weer geen Nederlander die dag de etappe had gewonnen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:29:25 #105
168304 Mani89
pi_194754246
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:31:14 #106
168304 Mani89
pi_194754304
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:37:42 #107
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194754482
quote:

SPOILER
Grote speler. Ik kan dit wel waarderen. En het lijkt redelijk te kloppen.
pi_194754892
Benieuwd of de beleggers de komende maanden nog massaal gaan toeslaan bij de huizenjacht, terwijl de starters er juist baat bij hebben om te wachten tot 1 januari.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:26:56 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194755587
Ik ken 80% van die mensen in die column niet :')
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:34:31 #110
262211 hhh38
pi_194755711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of de beleggers de komende maanden nog massaal gaan toeslaan bij de huizenjacht, terwijl de starters er juist baat bij hebben om te wachten tot 1 januari.
Bijzondere maatregel aangekondigd?
pi_194755780
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bijzondere maatregel aangekondigd?
Aanpassing van de overdrachtsbelasting. Die verdwijnt voor starters en gaat van 2 naar 8 procent voor mensen die niet zelf in het huis gaan wonen.
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 23:40:32 #112
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194755822
Ik zie dat Bas Tietema ook weer naar Frankrijk gaat. Hopelijk heeft 'ie na één dag al Covid.
SPOILER
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:42:12 #113
262211 hhh38
pi_194755849
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Aanpassing van de overdrachtsbelasting. Die verdwijnt voor starters en gaat van 2 naar 8 procent voor mensen die niet zelf in het huis gaan wonen.
Interessant, hopelijk is dat niet te makkelijk om te omzeilen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 augustus 2020 @ 23:43:48 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194755875
quote:
9s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie dat Bas Tietema ook weer naar Frankrijk gaat. Hopelijk heeft 'ie na één dag al Covid.
SPOILER
Waarom al die haat jegens Tour de Tietema?
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 23:49:24 #115
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194755960
quote:
82s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waarom al die haat jegens Tour de Tietema?
Geen fan van zijn schijtlollige filmpjes.
pi_194757418
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers dat die jongen wel iets leuks met zijn leven doet.
pi_194757432
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Laat gaan joh.
pi_194757454
@El-Stinho
Bernardo Silva + Gabriel Jesus + Eroc Garcia + 100mln voor Messi toch gewoon een deal die de renovatie in 1 klap in gang zet?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:47:43 #119
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194757623
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Grote speler. Ik kan dit wel waarderen. En het lijkt redelijk te kloppen.
Alleen jammer dat Sander S zelf totaal niet tegen een stootje kan, dat vind ik wat zwak.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:48:12 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194757629
quote:
SPOILER
Nou, nou, nou.

(Ik word ook moe van dat gesleur voor likes met dat gehandicapte zusje.)
pi_194757711
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:24 schreef Steven184 het volgende:
@:el-stinho
Bernardo Silva + Gabriel Jesus + Eroc Garcia + 100mln voor Messi toch gewoon een deal die de renovatie in 1 klap in gang zet?
Dat gerucht is volgens mij door Sport in de wereld geholpen. Die krant heeft structureel ongelijk.
pi_194757720
twitter
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:04:08 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194757751
quote:
SPOILER
Pas nou op. Straks krijg je RR op je dak :@
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:07:08 #124
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194757778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nou, nou, nou.

(Ik word ook moe van dat gesleur voor likes met dat gehandicapte zusje.)
Met dat zusje heb ik nog nooit gezien :D het is gewoon jammer dat hij denkt geen succes te kunnen halen door telkens om likes te zeuren. Dat maakt het voor mij minder. Ik zit er beetje tussenin wat ik er nu van vind.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:07:55 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194757784
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Met dat zusje heb ik nog nooit gezien :D het is gewoon jammer dat hij denkt geen succes te kunnen halen door telkens om likes te zeuren. Dat maakt het voor mij minder. Ik zit er beetje tussenin wat ik er nu van vind.
Dat is in ieder geval op twitter niet te missen.
pi_194757803
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:58 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Dat gerucht is volgens mij door Sport in de wereld geholpen. Die krant heeft structureel ongelijk.
Jammer
pi_194757819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Jammer
Ik geloof ook nooit dat Pep dat zou doen.
pi_194757827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik geloof ook nooit dat Pep dat zou doen.
Ik eigenlijk ook niet hoor.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:19:11 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194757929
Voor 200 miljoen kan City twee beter functionerende spelers halen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:30:34 #130
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194758082
twitter

Dikkertje Dap is hopeloos. :-)

:-)
pi_194758246
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]

twitter
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:46:26 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194758307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:42 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

[ twitter ]
Haar social media image zou ik niet echt happy noemen.
pi_194758373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval op twitter niet te missen.
Ik heb hem geblokkeerd op Twitter
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:53:17 #134
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194758410
quote:

[..]

[ twitter ]
Hiervan sta ik toch wel enigszins perplex. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die haar zou omschrijven als constant happy in de wetenschap dat ze bij het minste of geringste stukje kritiek naar de deactiveer knop rent.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:06:26 #135
168304 Mani89
pi_194758591
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:10:08 #136
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194758640
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Alleen jammer dat Sander S zelf totaal niet tegen een stootje kan, dat vind ik wat zwak.
Voelt zich idd altijd persoonlijk aangevallen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:21:17 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194758905
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Pas nou op. Straks krijg je RR op je dak :@
Is @Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:22:35 #138
pi_194758934
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is @:Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?
Nog nooit naar gekeken.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:22:50 #139
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194758942
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is @:Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?
Nee, maar ik mocht niemand milde corona wensen van hem ;)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:23:39 #140
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194758956
Drie nieuwe Spinvis nummers op Spotify @Mani89 *O*.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:24:05 #141
pi_194758967
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, maar ik mocht niemand milde corona wensen van hem ;)
Is inderdaad niet zo netjes van de Slob.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:24:12 #142
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194758970
quote:

[..]

[ twitter ]
Van haar social media indruk krijg ik anders ook manische gevoelens :')
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:24:30 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194758976
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Is inderdaad niet zo netjes van de Slob.
Foei!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:24:42 #144
168304 Mani89
pi_194758980
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Drie nieuwe Spinvis nummers op Spotify @:Mani89 *O*.
Ik heb Itunes maar oke, geweldig nieuws!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:25:22 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194758996
Jose Been haar twitterpagina bestaat uit melancholische, intens depressieve, tweets.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:27:19 #146
pi_194759024
Het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een uur de voorbeschouwing op de eerste rit geplaatst gaat worden!

Mits dit brakke kutforum blijft werken, natuurlijk. Met je servers uit 1998.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:27:29 #147
168304 Mani89
pi_194759029
pi_194759062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een uur de voorbeschouwing op de eerste rit geplaatst gaat worden!

Weer een prachtig moment voor TeamKoers.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:30:30 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194759090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Er is iemand die constant ddos aanvallen uitvoert kennelijk.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:32:09 #150
pi_194759123
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ze draaien hier serieus nog op een aantal servers uit 2005, dan maak je het zo iemand ook wel heel erg makkelijk.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:37:18 #151
168304 Mani89
pi_194759245
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tong? Helpmefok?
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:38:07 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:39:41 #153
pi_194759307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tong? Helpmefok?
:T
pi_194759336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tong? Helpmefok?
Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.
Album top 100 2024
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:47:02 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194759465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef Felagund het volgende:

[..]

Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.
Fysiek ook niet ;(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:50:19 #156
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194759529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ze draaien hier serieus nog op een aantal servers uit 2005, dan maak je het zo iemand ook wel heel erg makkelijk.
Ja, maar geen geld...
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:51:09 #157
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194759544
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Fysiek ook niet ;(
Leeft ie nog?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:52:06 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194759562
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Leeft ie nog?
Constant dronken
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:53:34 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194759592
Tong is wel iets te veel zijn Fok personage geworden :')
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:54:20 #160
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194759605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Constant dronken
Bah. Die gaat dus ook steeds meer achteruit.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:55:32 #161
pi_194759632
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tong is wel iets te veel zijn Fok personage geworden :')
Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:

quote:
Ik heb zin om mooie vrouwen te bellen.
Maar ze hebben de telefoon op trilfunctie.

:P
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:56:35 #162
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194759652
Ik drink vandaag wel een biertje minder :{
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:56:36 #163
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194759654
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Bah. Die gaat dus ook steeds meer achteruit.
Denk ik dan. Vroeger althans. Tenzij hij nu geheelonthouder is geworden

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:
[..]

Niet dus
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:57:31 #164
pi_194759670
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel verstandig.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:04:23 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194759804
Benieuwd naar voorbeschouwing van R_R voor 1e etappe. Die van Wielerflits overtuigt me allerminst.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:10:10 #166
pi_194759915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar voorbeschouwing van R_R voor 1e etappe. Die van Wielerflits overtuigt me allerminst.
Dat gaat dan een teleurstelling worden denk ik.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:10:29 #167
pi_194759918
Het topic staat ONLINE, ja!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:21:21 #168
168304 Mani89
pi_194760095
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@Koffieplanter
pi_194760149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:28:53 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194760204
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:

[..]

Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
Was er maar een oplossing voor.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:30:13 #171
168304 Mani89
pi_194760219
quote:

[..]

Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:30:14 #172
pi_194760221
quote:

[..]

Het leven is een tranendal.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:30:59 #173
168304 Mani89
pi_194760230
The world is a vampire.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:31:00 #174
pi_194760231
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?
Het is de schuld van @Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:31:22 #175
pi_194760233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Mani89 het volgende:
The world is a vampire.
Jij hebt wel wat weg van die zanger.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:33:00 #176
168304 Mani89
pi_194760261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die heeft een head like a fucking orange, ik lijk meer op die beelden op Paaseiland.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:33:40 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194760282
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het is de schuld van @:Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:34:15 #178
262211 hhh38
pi_194760295
quote:

[..]

We kunnen ook de SC 3 weken naar TDF verplaatsen ;)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:36:32 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194760328
quote:

[..]

Hits!
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:39:57 #180
pi_194760384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?
Heeft er iemand iets in de melk te brokkelen als yvonne haar oordeel velt?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:40:36 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194760395
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Heeft er iemand iets in de melk te brokkelen als yvonne haar oordeel velt?
Loekasjenko is er niets bij.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:41:03 #182
pi_194760403
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Loekasjenko is er niets bij.
Slob en ik werden bijna in de gevangenis gegooid inderdaad.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:43:21 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194760445
quote:

[..]

Het is de schuld van @:Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
Ah, dus ik kan hier nog veel meer gaan beslissen blijkbaar. Bedankt voor de mogelijkheden, ik ga er over nadenken.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:45:34 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194760488
Als het zo moet ga ik wel lekker verden met DDossen.
pi_194760902
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:24 schreef Steven184 het volgende:
@:el-stinho
Zjeesoes kan er niet veel van. Dat had @Koffieplanter niet goed gezien.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:01:57 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194760968
Stop eens met DDOS'en Bob ;(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:04:49 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194761007
De eerste protesten tegen dure leef beginnen voorzichtig te komen _O_

pi_194761038
@Mani89 Ik ga straks de releases doornemen. Spitte vannacht al even de PERSOONLIJK GEGENEREERDE RELEASELIJSTJES DIE JE NIET OP ITUNES HEBT door en zag alleen één Spinvis-trek, maar dus meer. Wat leuk.
pi_194761055
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]

twitter
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:08:37 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194761066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop eens met DDOS'en Bob ;(
Mijn vakantie zit er bijna weer op :{
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:09:23 #191
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194761081
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ twitter ]
Jezelf in zo'n lijstje zetten doen alleen figuren als Ali B.
pi_194762091
Nu hebben ze Hero - Toen ik je zag ook al verpest met autotune 😭 Mijn hemel, wat is er mis met de Nederlandse muziekwereld
pi_194762234
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dikke prins niet iets voor jou? B:)B
pi_194762427
@Mani89 @Slobeend Van de nieuwe releases voor het nieuwe album zijn DDRKWW en Scherven Van Jou wel het leukst. Even afwachten wat het volledige nieuwe album brengt, voor mijn gevoel gaat het niet tippen aan Tot Ziens, Justine Keller en Trein, Vuur Dageraad.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:43:06 #195
168304 Mani89
pi_194762512
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 @:Slobeend Van de nieuwe releases voor het nieuwe album zijn DDRKWW en Scherven Van Jou wel het leukst. Even afwachten wat het volledige nieuwe album brengt, voor mijn gevoel gaat het niet tippen aan Tot Ziens, Justine Keller en Trein, Vuur Dageraad.
Deze is wel een groeier voor mij, hij werd toevallig laatst gedraaid bij een klimhal waar ik was en toen klapte hij er echt lekker in, die basslijn is enorm verslavend.

pi_194762560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Deze is wel een groeier voor mij, hij werd toevallig laatst gedraaid bij een klimhal waar ik was en toen klapte hij er echt lekker in, die basslijn is enorm verslavend.

Het basisrifje lijkt wel ergens op een stukje in Vertigo maar toch ook weer niet. Prettige track verder maar ik begin toch in mijn kop dan opeens verder te drammen met U2.

1https://youtu.be/98W9QuMq-2k?t=116
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:48:20 #197
168304 Mani89
pi_194762574
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Het basisrifje lijkt wel ergens op een stukje in Vertigo maar toch ook weer niet.
[ code verwijderd ]

Ja, al is dat van Spinvis veel speelser.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:48:58 #198
168304 Mani89
pi_194762582
Maar ik ben ook nog niet helemaal overtuigd nee, maar ik laat het allemaal lekker groeien.
pi_194762805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:13 schreef franklop het volgende:
Nu hebben ze Hero - Toen ik je zag ook al verpest met autotune 😭 Mijn hemel, wat is er mis met de Nederlandse muziekwereld
Alles, al jarenlang.

En in tegenstelling tot sommige andere genres kan ik me ook écht niet voorstellen dat mensen vrijwillig die Nederlandstalige hiphop opzetten. Wat een troep is me dat, joh.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:14:20 #200
168304 Mani89
pi_194762898
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:20:20 #201
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194763896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:13 schreef franklop het volgende:
Jeetje. Dat kan echt niet. Die gemakzucht. Mag toch hopen dat de scene eens iets zonder autotune gaat maken. En dan heb ik het niet over al het andere wat er kut aan is.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:22:42 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194763928

Soms moet er nieuw leven ingeblazen worden. Kan voor de oude generatie moeilijk te behappen zijn, maar ik zie het niet gebeuren dat de originele nog veel wordt afgespeeld.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:33:34 #203
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:34:46 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194764108
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Van harte met je baan @:maxi-mus
Dankjewel Slob!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:44:06 #205
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194764254
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dankjewel Slob!
Je wordt mod?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:44:09 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194765313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je wordt mod?
Ben jij gek.
pi_194765319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ben jij gek.
Nee indd... je zou wel gek zijn
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:45:05 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194765322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Charrell het volgende:

[..]

Nee indd... je zou wel gek zijn
Rot op.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:32:01 #209
168304 Mani89
pi_194766319
Zojuist de eerste pepernoten gespot in de AH. Jezus.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:33:49 #210
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194766361
Wie is Charrell?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:35:13 #211
168304 Mani89
pi_194766383
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dankjewel Slob!
Wat heb ik gemist?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:37:38 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194766429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Ik ben weg bij Ziggy en ga nu bij Achmea aan de slag naast mijn studie.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:41:45 #213
168304 Mani89
pi_194766509
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Van hartelijk gefeliciteerd.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:43:03 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194766525
quote:

[..]

Zo zo carrièretijger ^O^
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:49:41 #215
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194766613
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Zojuist de eerste pepernoten gespot in de AH. Jezus.
Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goed :~
pi_194766722
Kruidnoten
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 20:02:40 #217
168304 Mani89
pi_194766829
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goed :~
Alle smaken van bolletje lagen er, je kan je lol op.
pi_194766842
quote:

[..]

De LC toch maar niet dus?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 20:55:06 #219
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194767712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Wat is dat?
pi_194767733
quote:

[..]

Nu kan je in mijn gegevens :o

Hopelijk zoek je niet op Johannes Vermeer.
pi_194767745
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat is dat?
Ik gok de Leeuwarder Courant?
pi_194768292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik gok de Leeuwarder Courant?
Correct
pi_194768438
Astrid Kerseboom heeft de Slimste mens gewonnen zie ik.

Zal geen sport vraag bij hebben gezeten
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:22:20 #224
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194769061
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:36 schreef franklop het volgende:
Astrid Kerseboom heeft de Slimste mens gewonnen zie ik.

Zal geen sport vraag bij hebben gezeten
pi_194770010
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is Charrell?
SPOILER
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 08:18:19 #226
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:31:46 #227
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194774459
Eerste Andreas van de dag is binnen. @Mani89 @Slobeend
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:34:27 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194775355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.
pi_194775884
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.
Verstandig.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:11:54 #230
168304 Mani89
pi_194776714
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste Andreas van de dag is binnen. @:Mani89 @:Slobeend
Ik lig er al 2 op je voor.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:12:57 #231
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194776726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik lig er al 2 op je voor.
Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:16:25 #232
168304 Mani89
pi_194776766
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.
Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:20:40 #233
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194776818
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.
Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:22:45 #234
168304 Mani89
pi_194776849
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.
Jezus, nog niet.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:23:19 #235
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194776856
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Jezus, nog niet.
Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:25:54 #236
168304 Mani89
pi_194776881
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.
Dit is wel heel tryhard allemaal he.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:26:51 #237
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194776892
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dit is wel heel tryhard allemaal he.
Check m'n trophies. RDR 100%.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:28:17 #238
168304 Mani89
pi_194776903
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Check m'n trophies. RDR 100%.
Dat is leuk.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:28:56 #239
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194776913
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is leuk.
Als ik RDR 100% kan uitspelen, dan ook Fall Guys.
pi_194777584
quote:
En dus had Zeeman met renners veel gesprekken over wat een team succesvol maakt, droeg hij hen op boeken te lezen als studiemateriaal en keek de hele ploeg naar The Last Dance (de tiendelige documentaire over de Chicago Bulls van Michael Jordan) en El día menos pensado (de zesdelige documentaire waarin wielerploeg Movistar het hele seizoen 2019 gevolgd wordt).

Daarnaast organiseerde Zeeman met Tour-ploegleiders Grischa Niermann, Arthur van Dongen en Frans Maassen meerdere marathonsessies waarin ze eerst onafhankelijk van elkaar dezelfde wedstrijdbeelden analyseerden, vervolgens rapporten daarvan naar elkaar stuurden, om uiteindelijk via een videobeldienst urenlang te discussiëren over alle mogelijke koerssituaties.
Jongens, kan dit?
pi_194777593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jongens, kan dit?
Lijkt me niet meer dan normaal
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:14:23 #242
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194777624
quote:

[..]

Jongens, kan dit?
Ja.
pi_194777637
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Mij niet, maar oké.
pi_194777646
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mij niet, maar oké.
Vertel, wat is hier abnormaal aan?
pi_194777699
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Vertel, wat is hier abnormaal aan?
Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.
pi_194777789
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.
Ok interessant.

Zie veel overeenkomsten met mijn werk om eerlijl te zijn. Als ik training geef laat ik mensen ook vooraf videos kijken die relevant zijn. Stukje leren, stukje motivatie. Als we scenarios ontwikkelen doet ook ieder zijn eigen research en dan bespreken we dat uitvoerig.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:43:08 #247
168304 Mani89
pi_194782041
  zondag 30 augustus 2020 @ 09:55:56 #248
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194789765
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Tactisch is het wielrennen vrij conservatief toch?
  zondag 30 augustus 2020 @ 10:08:38 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194789876
Ach jee, Teun Koopmeiners is teleurgesteld dat hij niet opgeroepen is voor het grote Oranje...
  zondag 30 augustus 2020 @ 12:17:22 #250
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194791635
Eerste twee Karstens van de dag zijn binnen, op rij ook nog eens. We gaan weer een poging wagen voor de 5. @Mani89
pi_194793833
quote:

[..]

Jongens, kan dit?
Jij bent van de methode Movistar?
pi_194801149
Dit nummer kan ik echt tien keer achter elkaar luisteren. Zo goed.
  zondag 30 augustus 2020 @ 22:45:00 #253
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194803201
Waarom moet de bondscoach van het Nederlands elftal altijd maar Nederlands zijn? #dtv
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 23:11:31 #254
pi_194803545
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom moet de bondscoach van het Nederlands elftal altijd maar Nederlands zijn? #dtv
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:13:10 #255
168304 Mani89
pi_194803566
Maar wie is er beschikbaar? Joop Gall? Henk van Stee?
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:16:24 #256
262211 hhh38
pi_194803606
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Hans de Koning _O_
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:17:42 #257
168304 Mani89
pi_194803625
Misschien wil Hans Westerhof het wel doen.
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:36:58 #258
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194803848
quote:
https://www.transfermarkt(...)spielklasse=0&plus=0

Zoek maar wat moois uit.
  maandag 31 augustus 2020 @ 07:52:37 #259
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194805365
quote:
Ernie Brands.
pi_194805488
Zolang het maar niet Frank de Boer wordt. Nou ja, tenzij dat voorkomt dat ie weer trainer van Ajax wordt.
pi_194805705
Het regionale dagblad zet hier ''Dumoulin laat Jumbo schrikken'' op de voorpagina als Tour-headline zonder een woord over Alaphilippe.

:').
  maandag 31 augustus 2020 @ 08:54:00 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194805725
Wat met onze kroonprins van trainersgilde, Robert Maaskant?
  maandag 31 augustus 2020 @ 09:54:30 #263
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194806264
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.

twitter
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 10:06:26 #264
pi_194806381
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.
  maandag 31 augustus 2020 @ 10:08:28 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194806393
quote:

[..]

[ twitter ]
Als Vrouwvdvrijheid had ik eerder verwacht dat ze vindt dat het de voetballers vrij staat om hun mening te verkondigen. Maar kennelijk heb ik een ander beeld van vrijheid.
  maandag 31 augustus 2020 @ 10:10:14 #266
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194806408
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.

Het twitter-algoritme is meedogenloos :{
pi_194806418
Vooral jammer dat het algoritme Jeroen Grueter zo hoog opwerpt.
  maandag 31 augustus 2020 @ 10:14:42 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194806440
quote:

[..]

[ twitter ]

Oh nee ik was al eerder geblokkeerd door het mens.
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:18:27 #269
262211 hhh38
pi_194813379
twitter

Gratis tip voor de Technisch Directeur van RKC: Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio zijn transfervrij
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 18:27:42 #270
pi_194813491
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor de Technisch Directeur van RKC: Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio zijn transfervrij
RKC is een parodie op een voetbalclub.
  maandag 31 augustus 2020 @ 18:39:04 #271
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_194813655
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

RKC is een parodie op een voetbalclub.
Voetbal is een parodie op een sport.
pi_194814489
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat met onze kroonprins van trainersgilde, Robert Maaskant?
Zelfs op FOK! niet populair:

200822_164004_bc.png
pi_194814503
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zelfs op FOK! niet populair:

[ afbeelding ]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:33:03 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194814519
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:

[..]

Wenger.
pi_194814521
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:

[..]

Vooral Wenger.
pi_194814546
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:52 schreef El-Stinho het volgende:
Het regionale dagblad zet hier ''Dumoulin laat Jumbo schrikken'' op de voorpagina als Tour-headline zonder een woord over Alaphilippe.

:').
w/ w/ w/ w/ w/

:')
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:35:33 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194814591
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok doneren :') Danny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer :')
pi_194814594
Op Van Gaal zit ik eigenlijk niet te wachten, maar wie moet het anders worden? Misschien zou een buitenlandse coach wel een keer verfrissend zijn.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:37:18 #279
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194814630
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Van Gaal zit ik eigenlijk niet te wachten, maar wie moet het anders worden? Misschien zou een buitenlandse coach wel een keer verfrissend zijn.
Ik vind Wenger eigenlijk wel heel goed passen. Denk dat hij iedereen wel redelijk op een lijn krijgt en hij wordt sowieso gerespecteerd. Denk dat hij toch minder stempel wil drukken dan Van Gaal.
pi_194814672
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok doneren :') Danny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer :')
Tsja, hij heeft gewoon een erg matig/lastig verdienmodel denk ik dan, want toch al jaren moeilijk om alles rond te krijgen. Maar ook daardoor knap dat het na 20 jaar nog steeds in de lucht is.

En je bent overigens niet verplicht te doneren he :+ en hij mag/kan vragen wat hij wil natuurlijk :P
pi_194814740
Ik heb zelf nog nooit iets gedoneerd aan FOK maar als ik zie dat velen hier uren per week doorbrengen dan snap ik niet dat men moeilijk doet over 25 euro per jaar. Voor de ES player vindt men 25 euro ook een schijntje.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:43:25 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194814784
quote:
Ik ga wel doneren denk ik maar ik wil wel meer inzicht in wat hij ermee gaat doen.

Dingen van servertje dit belastingaanslagje dat is mij nog te vaag.
pi_194814835
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb zelf nog nooit iets gedoneerd aan FOK maar als ik zie dat velen hier uren per week doorbrengen dan snap ik niet dat men moeilijk doet over 25 euro per jaar. Voor de ES player vindt men 25 euro ook een schijntje.
Naja van de week ook nog gezegd dat sport kijken met FOK! open eigenlijk het 'normaal' is geworden hier. Geeft toch wel een extra dimensie mee aan sport kijken.

Ben wel blij dat ik met FOK!sport gestopt ben, want kijken zonder de druk van een verslag of iets te moeten maken is toch stuk leuker :D
pi_194814873
Sport (maar ook Ik Vertrek) is inderdaad leuker met FOK dan zonder.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:47:51 #285
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194814915
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport (maar ook Ik Vertrek) is inderdaad leuker met FOK dan zonder.
De rijdende rechter ook. En Funda.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:49:58 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194814996
quote:
Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?
pi_194815068
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.

https://fok.nl/shop/doneren/

408 euro binnen
pi_194815102
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

De rijdende rechter ook. En Funda.
Ook bij serieus brekend nieuws.
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 19:53:01 #289
pi_194815105
Het wordt nooit meer zo goed als de Tedteller.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:53:22 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194815114
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:

[..]

408 euro binnen
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?

Iets van 2000 euro dan servertje erbij

4000 euro tweede server die WLR draaiende houdt

6000 euro ...

maandag 31 augustus 2020 @ 19:53:30 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194815119
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:

[..]

408 euro binnen
Dat is wel veel 25k, maar moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat zoiets kost.
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:54:06 #292
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194815136
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ook bij serieus brekend nieuws.
En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingen :')
pi_194815148
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

quote:
Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware.
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:54:35 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194815156
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Iets van 2000 euro dan servertje erbij

4000 euro tweede server die WLR draaiende houdt

6000 euro ...

[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.
pi_194815158
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingen :')
Nice!
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:55:54 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194815200
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:

[..]

[..]

Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
Zeker zeker. Ik had enkel gehoopt op wat meer inzicht. Wat aantrekkelijkere tekst.
pi_194815284
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het wordt nooit meer zo goed als de Tedteller.
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?
pi_194815351
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nu ben ik ook wel benieuwd.
Kom zelden buiten SPT, WLR, VBL eigenlijk
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 20:02:30 #299
pi_194815410
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:Y
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 20:04:45 #300
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194815477
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:

[..]

[..]

In dat feedbacktopic staat wel wat meer, als je zin hebt die helemaal door te lezen
pi_194815530
quote:
Nu ben ik nog niks wijzer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')