Dan telt hij het niet als verlies, dus als je de achievement wil halen van 5 keer achter elkaar winnen doe je dat. Anders is het natuurlijk onmogelijk.quote:
Zou je bijvoorbeeld na 2 weken Tour degene in het geel tot winnaar kunnen uitroepen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geluk en halen we de tijdrit helemaal niet.
Matthews vind ik wel jammer. Uitstekende renner, hoort gewoon in de Tour thuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze Tour wel bijzonder weinig anti-juichen met de afwezigheid van Froome, Thomas, Matthews en Cav.
Goede vraag, ik weet niet wat hiervoor nu de regels zijn. Minder dan twee weken lijkt mij niet voldoende om een winnaar uit te roepen iig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je bijvoorbeeld na 2 weken Tour degene in het geel tot winnaar kunnen uitroepen?
Volgens mij komen ze meestal van de andere kant, nu rijden ze echter door zijn dorp heen. Plus dat het de beslissende rit is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We rijden tegenwoordig toch ieder jaar langs het huis van Pinot? Ook de komende tien jaar gaan we iedere keer naar La Planche des Belles Filles dus het bijzondere karakter gaat er snel af.
Het is natuurlijk niet vanwege deze ene gebeurtenis. Ondanks de bubble vindt de NBA niet plaats in een vacuüm.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, een heuse boycot omdat er een sex offendening, woman beating, gun totting criminal is neergemaaid. Het is toch een gebeurtenis allemaal jongens. Amerika is een derdewereldland.
Dat weet ik, maar dat is juist het punt. Dit heeft niets met police brutality of racial bias te maken. Dit is gewoon een crimineel met een strafblad zo lang als Manute Bol die niet helemaal deed wat er werd gevraagd. Maar hey, het is een neger, dus het is fout en protesteren zullen we. BLM!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet vanwege deze ene gebeurtenis.
Zoals al gesuggereerd is het voor hem denk ik eerder een nadeel. Ik kan me nog een beslissende tijdrit herinneren waar winst of tenminste een podiumplek voor het oprapen lag...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze meestal van de andere kant, nu rijden ze echter door zijn dorp heen. Plus dat het de beslissende rit is.
Wat niet wegneemt dat daar genoeg anders mooi ligt in plaats van elk jaar deze aankomst.
Niet helemaal doen wat er gevraagd wordt lijkt me niet meteen een goede reden om iemand neer te knallen. Ongeacht of iemand wel of geen strafblad heeft. In een diep racistisch land als de VS kan je deze gebeurtenis of de ontelbare vergelijkbare gebeurtenissen niet los zien van racial bias. Of deze man het beste symbool is voor de beweging is een andere vraag, niet iedereen hoeft een Rosa Parks zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is juist het punt. Dit heeft niets met police brutality of racial bias te maken. Dit is gewoon een crimineel met een strafblad zo lang als Manute Bol die niet helemaal deed wat er werd gevraagd. Maar hey, het is een neger, dus het is fout en protesteren zullen we. BLM!
Dit had alles met police brutality te maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is juist het punt. Dit heeft niets met police brutality of racial bias te maken. Dit is gewoon een crimineel met een strafblad zo lang als Manute Bol die niet helemaal deed wat er werd gevraagd. Maar hey, het is een neger, dus het is fout en protesteren zullen we. BLM!
Dat is zo ongeveer de standaard in Amerika, geheel losstaand van of iemand zwart, wit, rood of paars is. Of dat ethisch helemaal juist is, is dan weer een andere kwestie. Ik vind het ontzettend hypocriet gejammer, om heel eerlijk te zijn. Twee dagen geleden, en gisteren ook overigens, toen dit gebeurde of net gebeurd was zeg maar, vonden ze alles nog prima en was het Kumbaya. En nu lopen ze allemaal als een soort schapen achter elkaar aan in de bubble? Terwijl de naar boven gekomen feiten alleen maar in het nadeel spreken van het slachtoffer. Enigszins vreemde gang van zaken, to say the least.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet helemaal doen wat er gevraagd wordt lijkt me niet meteen een goede reden om iemand neer te knallen. Ongeacht of iemand wel of geen strafblad heeft. In een diep racistisch land als de VS kan je deze gebeurtenis of de ontelbare vergelijkbare gebeurtenissen niet los zien van racial bias. Of deze man het beste symbool is voor de beweging is een andere vraag, niet iedereen hoeft een Rosa Parks zijn.
quote:I won't react to something just because I'm supposed to, because I'm an African-American. That argument doesn't make any sense to me. So we want to advance as a society and as a culture, but, say, if something happens to an African-American, we immediately come to his defense? Yet you want to talk about how far we've progressed as a society? Well, if we've progressed as a society, then you don't jump to somebody's defense just because they're African-American. You sit and you listen to the facts just like you would in any other situation, right? So I won't assert myself.
Kan het niet zo zijn dat donkere Amerikanen gelijk in de loopgraven duiken los van de feiten van elk incident én dat Amerika, inclusief de politie, wel degelijk een etnisch probleem heeft?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de standaard in Amerika, geheel losstaand van of iemand zwart, wit, rood of paars is. Of dat ethisch helemaal juist is, is dan weer een andere kwestie. Ik vind het ontzettend hypocriet gejammer, om heel eerlijk te zijn. Twee dagen geleden, en gisteren ook overigens, toen dit gebeurde of net gebeurd was zeg maar, vonden ze alles nog prima en was het Kumbaya. En nu lopen ze allemaal als een soort schapen achter elkaar aan in de bubble? Terwijl de naar boven gekomen feiten alleen maar in het nadeel spreken van het slachtoffer. Enigszins vreemde gang van zaken, to say the least.
Het heeft veel weg van wat Kobe ooit zei:
[..]
Ongeveer maar niet helemaal, zwarte Amerikanen zijn buitenproportioneel slachtoffer van (dodelijk) politiegeweld en komt voort uit een ongelijkheid dit zit ingebakken in de Amerikaanse samenleving. Dat het enigszins hypocriet is om je nu wel uit te spreken en gisteren niet en volgende week niet maar de maand daarop weer wel ben ik wel met je eens maar je kan je niet over elk voorbeeld van onrecht uitspreken, welke specifieke zaak aandacht krijgt is eigenlijk niet zo relevant. NBA spelers zijn geen fulltime activisten maar ik juich het toe dat zij bij tijd en wijle hun invloed platform gebruiken voor (hopelijk) een beetje social change.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
I won't react to something just because I'm supposed to, because I'm an African-American. That argument doesn't make any sense to me. So we want to advance as a society and as a culture, but, say, if something happens to an African-American, we immediately come to his defense? Yet you want to talk about how far we've progressed as a society? Well, if we've progressed as a society, then you don't jump to somebody's defense just because they're African-American. You sit and you listen to the facts just like you would in any other situation, right? So I won't assert myself.
Ik ben het denk ik wel eens met de strekking van je verhaal behalve dan het feit dat het óók alles weghad van police brutality.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de standaard in Amerika, geheel losstaand van of iemand zwart, wit, rood of paars is. Of dat ethisch helemaal juist is, is dan weer een andere kwestie. Ik vind het ontzettend hypocriet gejammer, om heel eerlijk te zijn. Twee dagen geleden, en gisteren ook overigens, toen dit gebeurde of net gebeurd was zeg maar, vonden ze alles nog prima en was het Kumbaya. En nu lopen ze allemaal als een soort schapen achter elkaar aan in de bubble? Terwijl de naar boven gekomen feiten alleen maar in het nadeel spreken van het slachtoffer. Enigszins vreemde gang van zaken, to say the least.
Het heeft veel weg van wat Kobe ooit zei:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat boek een feit of onderdeel van wekenlang gepapegaai?
quote:Johan Derksen komt met zijn eigen biografie, dat maakte de voetbalanalist deze woensdag bekend in weekblad Story.
Over het onthullende boek vertelt hij: “Er verschijnt een boek over mij. Dat wordt geschreven door Michel van Egmond. Die eerder ook Gijp en Kieft schreef. Michel is me al een aantal weken aan het volgen. Wat dat betreft heeft hij geluk. Bij Talpa hoef je alleen maar te kijken, dan heb je al een boek”, vertelt Johan.
Het hele probleem is dat ze in Amerika alleen symptoombestrijding willen doen en niet de oorzaak weg willen nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet helemaal doen wat er gevraagd wordt lijkt me niet meteen een goede reden om iemand neer te knallen. Ongeacht of iemand wel of geen strafblad heeft. In een diep racistisch land als de VS kan je deze gebeurtenis of de ontelbare vergelijkbare gebeurtenissen niet los zien van racial bias. Of deze man het beste symbool is voor de beweging is een andere vraag, niet iedereen hoeft een Rosa Parks zijn.
Totaal niet mee eens. Social change moet echt op een andere manier. Amerika is gewoon een fucked up land waar je uit een slechte omgeving 3 banen moet nemen om te overleven. Er is totaal geen vangnet. En dan heb je ook nog die wapenwetgeving. Logisch dat het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ongeveer maar niet helemaal, zwarte Amerikanen zijn buitenproportioneel slachtoffer van (dodelijk) politiegeweld en komt voort uit een ongelijkheid dit zit ingebakken in de Amerikaanse samenleving. Dat het enigszins hypocriet is om je nu wel uit te spreken en gisteren niet en volgende week niet maar de maand daarop weer wel ben ik wel met je eens maar je kan je niet over elk voorbeeld van onrecht uitspreken, welke specifieke zaak aandacht krijgt is eigenlijk niet zo relevant. NBA spelers zijn geen fulltime activisten maar ik juich het toe dat zij bij tijd en wijle hun invloed platform gebruiken voor (hopelijk) een beetje social change.
Daarnaast vind ik dat juist NBA spelers in de positie zijn om verandering te brengen in hun eigen omgeving. Al is het maar door een clinic te geven in de achterbuurt. Hoop dat die jongens juist op zulke manieren bezig zijn. BLM draagt echter niks bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als dat hele land uit elkaar zou vallen en dat er dan een paar staten zijn die nog gered kunnen worden. Ik heb verder geen hoop voor dat land. Die gaan vroeg of laat volledig ten onder.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele systeem in Amerika is gewoon door en door verrot. Dat duurt jaren voordat je een hele cultuurverandering hebt doorgevoerd in alle staten, steden en counties.
Ik wens Trump heel veel succes haha
Biden gaat ook weinig voor elkaar krijgen. Obama had ten minste nog Obamacare.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:59 schreef Fretwork het volgende:
Als Trump herkozen wordt zal er nog minstens één generatie gewacht moeten worden met verandering.
Hopelijk een einde aan de oplopende polarisatie, dat zou al een goed begin zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Biden gaat ook weinig voor elkaar krijgen. Obama had ten minste nog Obamacare.
Opvallend dat die types die te maken krijgen met police brutality vrijwel altijd een strafblad hebben waar de paard de hik van krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik wel eens met de strekking van je verhaal behalve dan het feit dat het óók alles weghad van police brutality.
McCain was wel een toffe vent. Die heeft Obamacare nog een beetje gered. Die was veel minder van het polariserende.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk een einde aan de oplopende polarisatie, dat zou al een goed begin zijn.
He bah. Nee, die zag ik niet meteen aankomen. Vandaar dus die plotse vrijgevigheid bij madame Derksen?quote:
Dat zal in 99% van de gevallen ook wel gebeuren, maar daar hoor je uiteraard niks over in het nieuwsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Los van hele gedoe vind ik het wel opmerkelijk hoeveel berichten er komen dat agenten iemand in hun rug schiet of aantal keer dat ze schieten. Is een kogeltje in been niet genoeg om mee te beginnen?
En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zal in 99% van de gevallen ook wel gebeuren, maar daar hoor je uiteraard niks over in het nieuws
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zal in 99% van de gevallen ook wel gebeuren, maar daar hoor je uiteraard niks over in het nieuws
Ja, die wapenwetten zijn natuurlijk te achterlijk voor woorden daarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
He bah. Nee, die zag ik niet meteen aankomen. Vandaar dus die plotse vrijgevigheid bij madame Derksen?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
Zouden Eddy en Kees en co al een dagje bij de spoorlijnen in de planning hebben?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
Benieuwd of dat een record is en genie wie dat aan wil vallen.quote:Krachtig statement Henry: coach blijft 8 minuten en 46 seconden geknield zitten
Dat en korte/matige trainingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.
Hij geeft de helft van zijn salaris weg he!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou Johan alles voor geld doen, of heeft zelfs hij een grens?
Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
De NOS quote nu zelfs WF als bron in hun artikel xD
Ik zat al op wielerflits voor Ray kwam en de NOS wielerflits als bron gebruikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
De NOS quote nu zelfs WF als bron in hun artikel xD
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.
Thijs, Thijs, Thijs, waarom altijd die overacting?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ONZE Rudicio maakt Thijs ook nog even met de grond gelijk.
Blij dat de sporten weer een beetje op gang komen zodat ik weer wat minder last heb van zulke wappies.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Ook weer een Twitterfiguur dat BLM er bij haalt. Vergeet kernfusie, thorium, windmolens, als we toch eens energie konden opwekken uit schuimbekkende twitteraars...
Hadden ze nooit weg moeten doenquote:
quote:
Spelen ze dit niet meer?! Is me vorig jaar niet opgevallenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hadden ze nooit weg moeten doen
quote:
Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh nu ik die nieuwe heb opgezocht weet ik weer dat het al een aantal jaar veranderd is, maar ik vind die oude echt iconischquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Lijst. Sander Schimmelpenninck maakt vriendenFlinke verzameling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik zie weinig leugens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flinke verzameling.
Wat is een lampie?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is een lampie?
Zit het je wel een beetje dwars allemaal?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wel lachen dat juist GeenStijl een lijstje maakt van wie Sander 'beledigt'.
Wie is Thomas?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is een lampie?
Nee?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit het je wel een beetje dwars allemaal?
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de hele Tour volgen, geen werk tot oktober.
Thuiswerkgenot hierquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de hele Tour volgen, geen werk tot oktober.
Lijst. Sander Schimmelpenninck maakt vriendenNee, niet met mediacourant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]
21 jaar uitstellen van het onvermijdelijke. Een column uit de courant voor de context.Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Inderdaad, slechtste beslissing ooit. Deze tune is net zo klassiek als de CL-tune of de Trumpet Cross.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]
21 jaar uitstellen van het onvermijdelijke. Een column uit de courant voor de context.Corona toch nog ergens goed voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat twitter verboden moet worden.
Lijst. Sander Schimmelpenninck maakt vriendenGrote speler. Ik kan dit wel waarderen. En het lijkt redelijk te kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzondere maatregel aangekondigd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of de beleggers de komende maanden nog massaal gaan toeslaan bij de huizenjacht, terwijl de starters er juist baat bij hebben om te wachten tot 1 januari.
Aanpassing van de overdrachtsbelasting. Die verdwijnt voor starters en gaat van 2 naar 8 procent voor mensen die niet zelf in het huis gaan wonen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzondere maatregel aangekondigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant, hopelijk is dat niet te makkelijk om te omzeilenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aanpassing van de overdrachtsbelasting. Die verdwijnt voor starters en gaat van 2 naar 8 procent voor mensen die niet zelf in het huis gaan wonen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie dat Bas Tietema ook weer naar Frankrijk gaat. Hopelijk heeft 'ie na één dag al Covid.Waarom al die haat jegens Tour de Tietema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen fan van zijn schijtlollige filmpjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom al die haat jegens Tour de Tietema?
Je bent gewoon jaloers dat die jongen wel iets leuks met zijn leven doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen fan van zijn schijtlollige filmpjes.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen fan van zijn schijtlollige filmpjes.
Alleen jammer dat Sander S zelf totaal niet tegen een stootje kan, dat vind ik wat zwak.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Grote speler. Ik kan dit wel waarderen. En het lijkt redelijk te kloppen.
Ik zie dat Bas Tietema ook weer naar Frankrijk gaat. Hopelijk heeft 'ie na één dag al Covid.Nou, nou, nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik word ook moe van dat gesleur voor likes met dat gehandicapte zusje.)
Dat gerucht is volgens mij door Sport in de wereld geholpen. Die krant heeft structureel ongelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:24 schreef Steven184 het volgende:
@:el-stinho
Bernardo Silva + Gabriel Jesus + Eroc Garcia + 100mln voor Messi toch gewoon een deal die de renovatie in 1 klap in gang zet?
Ik zie dat Bas Tietema ook weer naar Frankrijk gaat. Hopelijk heeft 'ie na één dag al Covid.Pas nou op. Straks krijg je RR op je dakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met dat zusje heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
(Ik word ook moe van dat gesleur voor likes met dat gehandicapte zusje.)
Dat is in ieder geval op twitter niet te missen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met dat zusje heb ik nog nooit gezienhet is gewoon jammer dat hij denkt geen succes te kunnen halen door telkens om likes te zeuren. Dat maakt het voor mij minder. Ik zit er beetje tussenin wat ik er nu van vind.
Jammerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat gerucht is volgens mij door Sport in de wereld geholpen. Die krant heeft structureel ongelijk.
Ik geloof ook nooit dat Pep dat zou doen.quote:
Ik eigenlijk ook niet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geloof ook nooit dat Pep dat zou doen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dikkertje Dap is hopeloos. :-)
:-)
Ik heb hem geblokkeerd op Twitterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval op twitter niet te missen.
Hiervan sta ik toch wel enigszins perplex. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die haar zou omschrijven als constant happy in de wetenschap dat ze bij het minste of geringste stukje kritiek naar de deactiveer knop rent.quote:
Voelt zich idd altijd persoonlijk aangevallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sander S zelf totaal niet tegen een stootje kan, dat vind ik wat zwak.
Is @Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks krijg je RR op je dak
Nog nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is @:Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?
Nee, maar ik mocht niemand milde corona wensen van hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is @:Rellende_Rotscholier fan van Bas Tietema dan?
Is inderdaad niet zo netjes van de Slob.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht niemand milde corona wensen van hem
Foei!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo netjes van de Slob.
Ik heb Itunes maar oke, geweldig nieuws!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Drie nieuwe Spinvis nummers op Spotify @:Mani89.
Weer een prachtig moment voor TeamKoers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een uur de voorbeschouwing op de eerste rit geplaatst gaat worden!
Mits dit brakke kutforum blijft werken, natuurlijk. Met je servers uit 1998.
Er is iemand die constant ddos aanvallen uitvoert kennelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een uur de voorbeschouwing op de eerste rit geplaatst gaat worden!
Mits dit brakke kutforum blijft werken, natuurlijk. Met je servers uit 1998.
Ze draaien hier serieus nog op een aantal servers uit 2005, dan maak je het zo iemand ook wel heel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is iemand die constant ddos aanvallen uitvoert kennelijk.
Tong? Helpmefok?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is iemand die constant ddos aanvallen uitvoert kennelijk.
quote:
Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.quote:
Fysiek ook nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.
Ja, maar geen geld...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze draaien hier serieus nog op een aantal servers uit 2005, dan maak je het zo iemand ook wel heel erg makkelijk.
Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tong is wel iets te veel zijn Fok personage geworden
quote:Ik heb zin om mooie vrouwen te bellen.
Maar ze hebben de telefoon op trilfunctie.
Denk ik dan. Vroeger althans. Tenzij hij nu geheelonthouder is gewordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bah. Die gaat dus ook steeds meer achteruit.
Niet dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:
[..]
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink vandaag wel een biertje minder
Dat gaat dan een teleurstelling worden denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar voorbeschouwing van R_R voor 1e etappe. Die van Wielerflits overtuigt me allerminst.
@Koffieplanterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het topic staat ONLINE, ja!
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het topic staat ONLINE, ja!
Was er maar een oplossing voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
Het leven is een tranendal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is de schuld van @Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?
Jij hebt wel wat weg van die zanger.quote:
Die heeft een head like a fucking orange, ik lijk meer op die beelden op Paaseiland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van die zanger.
Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is de schuld van @:Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
We kunnen ook de SC 3 weken naar TDF verplaatsenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van die zanger.
Heeft er iemand iets in de melk te brokkelen als yvonne haar oordeel velt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?
Loekasjenko is er niets bij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft er iemand iets in de melk te brokkelen als yvonne haar oordeel velt?
Slob en ik werden bijna in de gevangenis gegooid inderdaad.quote:
Ah, dus ik kan hier nog veel meer gaan beslissen blijkbaar. Bedankt voor de mogelijkheden, ik ga er over nadenken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is de schuld van @:Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
Zjeesoes kan er niet veel van. Dat had @Koffieplanter niet goed gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:24 schreef Steven184 het volgende:
@:el-stinho
Bernardo Silva + Gabriel Jesus + Eroc Garcia + 100mln voor Messi toch gewoon een deal die de renovatie in 1 klap in gang zet?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dikkertje Dap is hopeloos. :-)
:-)
Dikke prins niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink vandaag wel een biertje minder
Deze is wel een groeier voor mij, hij werd toevallig laatst gedraaid bij een klimhal waar ik was en toen klapte hij er echt lekker in, die basslijn is enorm verslavend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 @:Slobeend Van de nieuwe releases voor het nieuwe album zijn DDRKWW en Scherven Van Jou wel het leukst. Even afwachten wat het volledige nieuwe album brengt, voor mijn gevoel gaat het niet tippen aan Tot Ziens, Justine Keller en Trein, Vuur Dageraad.
Het basisrifje lijkt wel ergens op een stukje in Vertigo maar toch ook weer niet. Prettige track verder maar ik begin toch in mijn kop dan opeens verder te drammen met U2.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze is wel een groeier voor mij, hij werd toevallig laatst gedraaid bij een klimhal waar ik was en toen klapte hij er echt lekker in, die basslijn is enorm verslavend.
1 | https://youtu.be/98W9QuMq-2k?t=116 |
Ja, al is dat van Spinvis veel speelser.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het basisrifje lijkt wel ergens op een stukje in Vertigo maar toch ook weer niet.
[ code verwijderd ]
Alles, al jarenlang.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:13 schreef franklop het volgende:
Nu hebben ze Hero - Toen ik je zag ook al verpest met autotune 😭 Mijn hemel, wat is er mis met de Nederlandse muziekwereld
Jeetje. Dat kan echt niet. Die gemakzucht. Mag toch hopen dat de scene eens iets zonder autotune gaat maken. En dan heb ik het niet over al het andere wat er kut aan is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:13 schreef franklop het volgende:
Nu hebben ze Hero - Toen ik je zag ook al verpest met autotune 😭 Mijn hemel, wat is er mis met de Nederlandse muziekwereld
Van hartelijk gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben weg bij Ziggy en ga nu bij Achmea aan de slag naast mijn studie.
Zo zo carrièretijgerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Zojuist de eerste pepernoten gespot in de AH. Jezus.
Alle smaken van bolletje lagen er, je kan je lol op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goed
De LC toch maar niet dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu kan je in mijn gegevensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Correctquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gok de Leeuwarder Courant?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:36 schreef franklop het volgende:
Astrid Kerseboom heeft de Slimste mens gewonnen zie ik.
Zal geen sport vraag bij hebben gezeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.
Ik lig er al 2 op je voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste Andreas van de dag is binnen. @:Mani89 @:Slobeend
Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.quote:
Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.
Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.
Jezus, nog niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.
Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.quote:
Dit is wel heel tryhard allemaal he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.
Check m'n trophies. RDR 100%.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is wel heel tryhard allemaal he.
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Check m'n trophies. RDR 100%.
Jongens, kan dit?quote:En dus had Zeeman met renners veel gesprekken over wat een team succesvol maakt, droeg hij hen op boeken te lezen als studiemateriaal en keek de hele ploeg naar The Last Dance (de tiendelige documentaire over de Chicago Bulls van Michael Jordan) en El día menos pensado (de zesdelige documentaire waarin wielerploeg Movistar het hele seizoen 2019 gevolgd wordt).
Daarnaast organiseerde Zeeman met Tour-ploegleiders Grischa Niermann, Arthur van Dongen en Frans Maassen meerdere marathonsessies waarin ze eerst onafhankelijk van elkaar dezelfde wedstrijdbeelden analyseerden, vervolgens rapporten daarvan naar elkaar stuurden, om uiteindelijk via een videobeldienst urenlang te discussiëren over alle mogelijke koerssituaties.
Mij niet, maar oké.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal
Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vertel, wat is hier abnormaal aan?
Ok interessant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.
Tactisch is het wielrennen vrij conservatief toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom moet de bondscoach van het Nederlands elftal altijd maar Nederlands zijn? #dtv
Hans de Koningquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar wie is er beschikbaar? Joop Gall? Henk van Stee?
https://www.transfermarkt(...)spielklasse=0&plus=0quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ernie Brands.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.
[ twitter ]
Als Vrouwvdvrijheid had ik eerder verwacht dat ze vindt dat het de voetballers vrij staat om hun mening te verkondigen. Maar kennelijk heb ik een ander beeld van vrijheid.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
RKC is een parodie op een voetbalclub.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor de Technisch Directeur van RKC: Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio zijn transfervrij
Voetbal is een parodie op een sport.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC is een parodie op een voetbalclub.
Zelfs op FOK! niet populair:quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat met onze kroonprins van trainersgilde, Robert Maaskant?
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! niet populair:
[ afbeelding ]
Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
Vooral Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:52 schreef El-Stinho het volgende:
Het regionale dagblad zet hier ''Dumoulin laat Jumbo schrikken'' op de voorpagina als Tour-headline zonder een woord over Alaphilippe..
Ik vind Wenger eigenlijk wel heel goed passen. Denk dat hij iedereen wel redelijk op een lijn krijgt en hij wordt sowieso gerespecteerd. Denk dat hij toch minder stempel wil drukken dan Van Gaal.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Van Gaal zit ik eigenlijk niet te wachten, maar wie moet het anders worden? Misschien zou een buitenlandse coach wel een keer verfrissend zijn.
Tsja, hij heeft gewoon een erg matig/lastig verdienmodel denk ik dan, want toch al jaren moeilijk om alles rond te krijgen. Maar ook daardoor knap dat het na 20 jaar nog steeds in de lucht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok donerenDanny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer
Ik ga wel doneren denk ik maar ik wil wel meer inzicht in wat hij ermee gaat doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok donerenDanny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer
Naja van de week ook nog gezegd dat sport kijken met FOK! open eigenlijk het 'normaal' is geworden hier. Geeft toch wel een extra dimensie mee aan sport kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb zelf nog nooit iets gedoneerd aan FOK maar als ik zie dat velen hier uren per week doorbrengen dan snap ik niet dat men moeilijk doet over 25 euro per jaar. Voor de ES player vindt men 25 euro ook een schijntje.
De rijdende rechter ook. En Funda.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport (maar ook Ik Vertrek) is inderdaad leuker met FOK dan zonder.
Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?
Ook bij serieus brekend nieuws.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De rijdende rechter ook. En Funda.
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.
https://fok.nl/shop/doneren/
408 euro binnen
Dat is wel veel 25k, maar moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat zoiets kost.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.
https://fok.nl/shop/doneren/
408 euro binnen
En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij serieus brekend nieuws.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruikquote:Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware.
Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?
Iets van 2000 euro dan servertje erbij
4000 euro tweede server die WLR draaiende houdt
6000 euro ...
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.
Zeker zeker. Ik had enkel gehoopt op wat meer inzicht. Wat aantrekkelijkere tekst.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het wordt nooit meer zo goed als de Tedteller.
Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?
In dat feedbacktopic staat wel wat meer, als je zin hebt die helemaal door te lezenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
Nu ben ik nog niks wijzerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |