Jeetje. Dat kan echt niet. Die gemakzucht. Mag toch hopen dat de scene eens iets zonder autotune gaat maken. En dan heb ik het niet over al het andere wat er kut aan is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:13 schreef franklop het volgende:
Nu hebben ze Hero - Toen ik je zag ook al verpest met autotune 😭 Mijn hemel, wat is er mis met de Nederlandse muziekwereld
Van hartelijk gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben weg bij Ziggy en ga nu bij Achmea aan de slag naast mijn studie.
Zo zo carrièretijgerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Zojuist de eerste pepernoten gespot in de AH. Jezus.
Alle smaken van bolletje lagen er, je kan je lol op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze nou chocoladepepernoten verkopen is het wel goed
De LC toch maar niet dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu kan je in mijn gegevensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Correctquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gok de Leeuwarder Courant?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:36 schreef franklop het volgende:
Astrid Kerseboom heeft de Slimste mens gewonnen zie ik.
Zal geen sport vraag bij hebben gezeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee daar was ik al aangenomen maar het was een dusdanig verschil qua salaris dat ik dit maar heb geprobeerd.
Ik lig er al 2 op je voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste Andreas van de dag is binnen. @:Mani89 @:Slobeend
Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.quote:
Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent al uren online (lol). Tweede Karsten is hier nu ook binnen.
Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen. Kom spelen dan.
Jezus, nog niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen Party games voor nu, ik moet die achievement van 5 op een rij halen.
Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.quote:
Dit is wel heel tryhard allemaal he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moest opnieuw beginnen na drie omdat ik niet op tijd was met quiten in die jump finale.
Check m'n trophies. RDR 100%.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is wel heel tryhard allemaal he.
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Check m'n trophies. RDR 100%.
Jongens, kan dit?quote:En dus had Zeeman met renners veel gesprekken over wat een team succesvol maakt, droeg hij hen op boeken te lezen als studiemateriaal en keek de hele ploeg naar The Last Dance (de tiendelige documentaire over de Chicago Bulls van Michael Jordan) en El día menos pensado (de zesdelige documentaire waarin wielerploeg Movistar het hele seizoen 2019 gevolgd wordt).
Daarnaast organiseerde Zeeman met Tour-ploegleiders Grischa Niermann, Arthur van Dongen en Frans Maassen meerdere marathonsessies waarin ze eerst onafhankelijk van elkaar dezelfde wedstrijdbeelden analyseerden, vervolgens rapporten daarvan naar elkaar stuurden, om uiteindelijk via een videobeldienst urenlang te discussiëren over alle mogelijke koerssituaties.
Mij niet, maar oké.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal
Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vertel, wat is hier abnormaal aan?
Ok interessant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft alles wat hierin staat dus.
Tactisch is het wielrennen vrij conservatief toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom moet de bondscoach van het Nederlands elftal altijd maar Nederlands zijn? #dtv
Hans de Koningquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar wie is er beschikbaar? Joop Gall? Henk van Stee?
https://www.transfermarkt(...)spielklasse=0&plus=0quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ernie Brands.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.
[ twitter ]
Als Vrouwvdvrijheid had ik eerder verwacht dat ze vindt dat het de voetballers vrij staat om hun mening te verkondigen. Maar kennelijk heb ik een ander beeld van vrijheid.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
RKC is een parodie op een voetbalclub.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor de Technisch Directeur van RKC: Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio zijn transfervrij
Voetbal is een parodie op een sport.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC is een parodie op een voetbalclub.
Zelfs op FOK! niet populair:quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat met onze kroonprins van trainersgilde, Robert Maaskant?
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! niet populair:
[ afbeelding ]
Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
Vooral Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:52 schreef El-Stinho het volgende:
Het regionale dagblad zet hier ''Dumoulin laat Jumbo schrikken'' op de voorpagina als Tour-headline zonder een woord over Alaphilippe..
Ik vind Wenger eigenlijk wel heel goed passen. Denk dat hij iedereen wel redelijk op een lijn krijgt en hij wordt sowieso gerespecteerd. Denk dat hij toch minder stempel wil drukken dan Van Gaal.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Van Gaal zit ik eigenlijk niet te wachten, maar wie moet het anders worden? Misschien zou een buitenlandse coach wel een keer verfrissend zijn.
Tsja, hij heeft gewoon een erg matig/lastig verdienmodel denk ik dan, want toch al jaren moeilijk om alles rond te krijgen. Maar ook daardoor knap dat het na 20 jaar nog steeds in de lucht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok donerenDanny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer
Ik ga wel doneren denk ik maar ik wil wel meer inzicht in wat hij ermee gaat doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro aan Fok donerenDanny vraagt ook schaamteloos het geld wat nodig zou zijn voor 1 extra vaste werknemer
Naja van de week ook nog gezegd dat sport kijken met FOK! open eigenlijk het 'normaal' is geworden hier. Geeft toch wel een extra dimensie mee aan sport kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb zelf nog nooit iets gedoneerd aan FOK maar als ik zie dat velen hier uren per week doorbrengen dan snap ik niet dat men moeilijk doet over 25 euro per jaar. Voor de ES player vindt men 25 euro ook een schijntje.
De rijdende rechter ook. En Funda.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport (maar ook Ik Vertrek) is inderdaad leuker met FOK dan zonder.
Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een overzicht hoeveel er nodig is en hoeveel er al binnen is?
Ook bij serieus brekend nieuws.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De rijdende rechter ook. En Funda.
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.
https://fok.nl/shop/doneren/
408 euro binnen
Dat is wel veel 25k, maar moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat zoiets kost.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de doneerpagina staat een teller die van 25k naar beneden telt.
https://fok.nl/shop/doneren/
408 euro binnen
En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij serieus brekend nieuws.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruikquote:Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware.
Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit heel sympathiek maar wat gaat Danny er concreet mee doen?
Iets van 2000 euro dan servertje erbij
4000 euro tweede server die WLR draaiende houdt
6000 euro ...
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En het nieuws over juffen die foute dingen doen met leerlingen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie servers gaat kopen.
Zeker zeker. Ik had enkel gehoopt op wat meer inzicht. Wat aantrekkelijkere tekst.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het wordt nooit meer zo goed als de Tedteller.
Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch die gast in Thailand die uitgekocht moest worden?
In dat feedbacktopic staat wel wat meer, als je zin hebt die helemaal door te lezenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Beetje vaag, maar kan wel paar euro missen voor een service die ik al zeker 14 jaar gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |