Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom moet de bondscoach van het Nederlands elftal altijd maar Nederlands zijn? #dtv
Hans de Koningquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar wie is er beschikbaar? Joop Gall? Henk van Stee?
https://www.transfermarkt(...)spielklasse=0&plus=0quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ernie Brands.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het een belediging zou zijn voor alle geweldige Nederlandse trainers als je een buitenlandse trainer aanstelt.
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het gaat allang niet meer om voetbal.
[ twitter ]
Als Vrouwvdvrijheid had ik eerder verwacht dat ze vindt dat het de voetballers vrij staat om hun mening te verkondigen. Maar kennelijk heb ik een ander beeld van vrijheid.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd bijzonder hoe mensen bij dit soort ogenschijnlijk willekeurige twitteraars uit weten te komen. Doe je jezelf ook niet echt een plezier mee.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
RKC is een parodie op een voetbalclub.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor de Technisch Directeur van RKC: Eyong Enoh en Lorenzo Ebecilio zijn transfervrij
Voetbal is een parodie op een sport.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC is een parodie op een voetbalclub.
Zelfs op FOK! niet populair:quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat met onze kroonprins van trainersgilde, Robert Maaskant?
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! niet populair:
[ afbeelding ]
Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
Vooral Wenger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En wie zijn er vooral populair onder "Iemand anders" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |