quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
Zouden Eddy en Kees en co al een dagje bij de spoorlijnen in de planning hebben?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Johan niet gezegd geen biografie te willen omdat hij dan alles zou vertellen en er nogal wat mensen niet bepaald goed uit de anekdotes zouden komen?
Benieuwd of dat een record is en genie wie dat aan wil vallen.quote:Krachtig statement Henry: coach blijft 8 minuten en 46 seconden geknield zitten
Dat en korte/matige trainingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En natuurlijk het feit dat heel veel mensen gewoon wapens hebben, waardoor het voor agenten veel gevaarlijker is.
Hij geeft de helft van zijn salaris weg he!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou Johan alles voor geld doen, of heeft zelfs hij een grens?
Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
De NOS quote nu zelfs WF als bron in hun artikel xD
Ik zat al op wielerflits voor Ray kwam en de NOS wielerflits als bron gebruikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef Max23 het volgende:
De NOS quote nu zelfs WF als bron in hun artikel xD
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Johan Bruyneel stukjes voor je gaat schrijven ben je wel een serieuze site natuurlijk.
Thijs, Thijs, Thijs, waarom altijd die overacting?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ONZE Rudicio maakt Thijs ook nog even met de grond gelijk.
Blij dat de sporten weer een beetje op gang komen zodat ik weer wat minder last heb van zulke wappies.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Ook weer een Twitterfiguur dat BLM er bij haalt. Vergeet kernfusie, thorium, windmolens, als we toch eens energie konden opwekken uit schuimbekkende twitteraars...
Hadden ze nooit weg moeten doenquote:
quote:
Spelen ze dit niet meer?! Is me vorig jaar niet opgevallenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hadden ze nooit weg moeten doen
quote:
Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hadden ze nooit weg moeten doen
Oh nu ik die nieuwe heb opgezocht weet ik weer dat het al een aantal jaar veranderd is, maar ik vind die oude echt iconischquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels wel aan die nieuwe gewend maar deze muziek roept meteen een krachtig, nostalgisch zomergevoel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |