Tong? Helpmefok?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is iemand die constant ddos aanvallen uitvoert kennelijk.
quote:
Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.quote:
Fysiek ook nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tong is daar denk ik technisch niet toe in staat.
Ja, maar geen geld...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze draaien hier serieus nog op een aantal servers uit 2005, dan maak je het zo iemand ook wel heel erg makkelijk.
Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tong is wel iets te veel zijn Fok personage geworden
quote:Ik heb zin om mooie vrouwen te bellen.
Maar ze hebben de telefoon op trilfunctie.
Denk ik dan. Vroeger althans. Tenzij hij nu geheelonthouder is gewordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bah. Die gaat dus ook steeds meer achteruit.
Niet dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn laatste post bij de buren, 1 mei jongstleden:
[..]
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink vandaag wel een biertje minder
Dat gaat dan een teleurstelling worden denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar voorbeschouwing van R_R voor 1e etappe. Die van Wielerflits overtuigt me allerminst.
@Koffieplanterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het topic staat ONLINE, ja!
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het topic staat ONLINE, ja!
Was er maar een oplossing voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet met 1 klik op WLR naar dat topic kan, maar er minstens 1 extra nodig heb om naar TDF te gaan
Het leven is een tranendal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is de schuld van @Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg storend, hoe hadden we dit kunnen voorkomen?
Jij hebt wel wat weg van die zanger.quote:
Die heeft een head like a fucking orange, ik lijk meer op die beelden op Paaseiland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van die zanger.
Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is de schuld van @:Pino112, die vroeg of er dit jaar een TDF zou komen.
We kunnen ook de SC 3 weken naar TDF verplaatsenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van die zanger.
Heeft er iemand iets in de melk te brokkelen als yvonne haar oordeel velt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben jullie 'achter' niks in de melk te brokkelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |