Met vrouwen aan het roer is je hele stad vissenvoer.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen valt Amsterdam uit elkaar
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Is al jaren sprake van achterstallig onderhoud bij de kades. Ook te lang en te vaak nog zwaar verkeer over gegaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Tot dat een keer echt iets groots uit elkaar valt en/of er gewonden zijn dan gaan ze er iets aan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Heb jij boven de rivieren toegang tot omroep land van kuuk?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je per ongeluk terug schakelt op 1 en dan bij “Omroep Land Van Cuijk” terecht komt? Wat is dat voor hallucinante tv?
Ik kom dan bij Omroep Leo, zag vorige week toevallig nog een bekende een wandeling door mijn dorp maken daardoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je per ongeluk terug schakelt op 1 en dan bij “Omroep Land Van Cuijk” terecht komt? Wat is dat voor hallucinante tv?
Mijn kastje heb hem ja, je komt in de kelder van de zenderlijst de raarste dingen tegen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb jij boven de rivieren toegang tot omroep land van kuuk?
Lol dat heb ik dus ook wel eens die zit direct onder de 1. Alsof je 50 jaar terug gaat in de tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Omroep ONS gefilmd met een aardappelquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol dat heb ik dus ook wel eens die zit direct onder de 1. Alsof je 50 jaar terug gaat in de tijd.
Nou ja zeg. Wouter de Winther zit er ook, dat lijkt mij ook wel iemand waar jij je tv voor aanzet.quote:
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wouter de Winther zit er ook, dat lijkt mij ook wel iemand waar jij je tv voor aanzet.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.
Die stelt altijd doodvermoeiende vragen op de vrijdagconferenties van Rutte.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, wat een nare man is dat.
Zit je klaar?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die stelt altijd doodvermoeiende vragen op de vrijdagconferenties van Rutte.
Alles om je alterego op fok geloofwaardig over te laten komenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef Remcoq het volgende:
Lol iemand heeft 450 euro aan Danny gedoneerd.
Lekker maat.quote:
Ook live wel fijn.quote:
Hoe zou The National zijn met een andere stemquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook live wel fijn.
Helpt goed bij de overdenking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |