Allemaal tuig daar die je onder controle moet houden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ESF heeft er drie mods bij, je zou voor minder.
Crewbash.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zoveelste bewijs dat je een enorm lichtgewicht moet zijn om aan blauwe lettertjes te komen.
DRIE? Waarom heeft WLR er geen zes?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ESF heeft er drie mods bij, je zou voor minder.
Drie.quote:
Wij hebben 2 die wel wat kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
DRIE? Waarom heeft WLR er geen zes?
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hebben 2 die wel wat kunnen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.
Jouw definitie toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Das waar. Slob is een beetje onze Hincapie.
Nou nou nouquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen en leidinggeven aan iets serieus, laten we dat nou maar niet doen.
De laatste newbe werd weer vakkundig weggejaagdquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
WLR is zelfregulerend dus dat gaat uitstekend!
Ik zie mods meer als schoonmakers.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen en leidinggeven aan iets serieus, laten we dat nou maar niet doen.
Mensen uit VBL mogen mooi daar blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De laatste newbe werd weer vakkundig weggejaagd
Boa's.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mods meer als schoonmakers.
Ik heb momo nog niet betrapt op ferme uitspraken in combinatie met een enorme hardvochtigheid.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als er nog iemand nodig is vind ik dat @:mani89 het moet doen, het is nu wel erg een links kabinet allemaal.
Dat kan alleen maar fantastisch worden. Een apart topic voor Saar en Suus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als er nog iemand nodig is vind ik dat @:mani89 het moet doen, het is nu wel erg een links kabinet allemaal.
WLR is unaniem een belachelijk groot succes, we hebben dus eerder nog meer linkse mods nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
#0001, net als het fantastische Dolan topic in DRTquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fantastisch worden. Een apart topic voor Saar en Suus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |