Hallo amice. Bevalt de Tour tot nu toe?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, Mani. Dat weet ik.
Ik ga Ferd missen.
Zal mij niks verbazen dat ze dit doen vanwege 'De t blijft de t'quote:Op woensdag 2 september 2020 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben het met beide eens. Alleen bewaar ik iets meer kots voor dit soort kansloze teringbendes.
Zo zie je maar weer, nooit trouwen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar Gabberhouse is nu niet meer te behouden.
Ik vind me dit eerlijk gezegd een lulverhaal van die Matthijs zeg.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Als ik dat doe, verdien ik maar één keer wat"
[ twitter ]
Hypocrisie is hem niet vreemd in ieder geval. Anders word je ook geen roddelfotograaf
Nu zonder spelfout gewoon weer terugquote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer weggehaald. Wat een lafaard
Min of meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen we een ode aan De Renner @:Rellende_Rotscholier
De Renner.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen we een ode aan De Renner @:Rellende_Rotscholier
Hij doet het toch allemaal zelf kun je op vrijwel elke fout die iemand maakt plakken.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik niet. Hij doet het toch helemaal zelf. Veel dommer kon je er niet mee om gaan.
Ja oké, maar hij kon nog makkelijk terug.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet het toch allemaal zelf kun je op vrijwel elke fout die iemand maakt plakken.
Ik hoor eigenlijk niemand zeggen dat hij geen fout mag maken met zijn eigen regels. Iedereen heeft wel begrip dat het wel eens een keertje fout kan gaan. Het is echt hoe hij er daarna mee om gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Buiten dat ligt er nu gewoon een schaduw over het grote geluk wat hij weer gevonden heeft, nadat hij weduwnaar is geworden. Daar past wat mij betreft compassie.
Ja, vast. Als hij meteen gezegd had dat de regels niet in acht waren genomen en hij er zelf zich niet aan heeft gehouden was niemand daar over gevallen. Dream on.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk niemand zeggen dat hij geen fout mag maken met zijn eigen regels. Iedereen heeft wel begrip dat het wel eens een keertje fout kan gaan. Het is echt hoe hij er daarna mee om gaat.
Nederland NSB-land slaat weer toe.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Buiten dat ligt er nu gewoon een schaduw over het grote geluk dat hij weer gevonden heeft, nadat hij weduwnaar is geworden. Daar past wat mij betreft compassie.
Tuurlijk wel, maar dan had hij echt veel minder schade gehad. Hij heeft bewust gekozen om te gokken er mee weg te komen, dan verdien je het ook hoor dat het zo gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vast. Als hij meteen gezegd had dat de regels niet in acht waren genomen en hij er zelf zich niet aan heeft gehouden was niemand daar over gevallen. Dream on.
Natuurlijk niet, dan was ook heel hypocriet Nederland er over gevallen. Verder niet zo'n zin in deze discussie, ik vind het zielig voor hem.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan had hij echt veel minder schade gehad. Hij heeft bewust gekozen om te gokken er mee weg te komen, dan verdien je het ook hoor dat het zo gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |