SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
I know, daarna ook nooit meer gegeten![]()
Aan de andere kant van de familie eten ze hutspot met stroop
Na AL die inspiratie die ik je gafquote:
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!quote:
Geen idee?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Waar is een blauwe als je ze nodig hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!
bami uit blik?!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Bamihap met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou bami met slasaus overslaan?!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Bamiham met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelf nooit gehad, maar het bestaat
[ afbeelding ]
Pannenkoeken met biefstuk vind ik ook bijzonderquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Arizona het volgende:
@:Meke ik associeer ook divers eten met Friesland terwijl het niet Fries is!
Spinazie uit een pot van Hak! Pannenkoeken met biefstuk, jus en stroop! Dat kreeg ik echt alleen daar.
Trots op jequote:
Tussen Ie en Kaaquote:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |