SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Wel handig trouwens 4 wasmachine's, ben je toch wat sneller klaar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:22 schreef Dave het volgende:
Goed, ik ga even de was doen!
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, ik heb ook geen fysieke relatie met hem.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Met hem heb ik meer een emotionele relatie, niet zo zeer fysiek.
Nou ja van mij mag je hoor, hij en ik zijn daar vrij open in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik heb ook geen fysieke relatie met hem.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je dat nog wel aan?!
[ afbeelding ]
Ja ik vroeg ook al af wat het over mij zei dat ik meer lette op het aantal wasmachines, maar ben blij dat ik niet de enige benquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel handig trouwens 4 wasmachine's, ben je toch wat sneller klaar.
Was het wel het juiste merk ?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook al af wat het over mij zei dat ik meer lette op het aantal wasmachines, maar ben blij dat ik niet de enige ben![]()
Echt he hahahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook al af wat het over mij zei dat ik meer lette op het aantal wasmachines, maar ben blij dat ik niet de enige ben![]()
Visquote:
How much is the fishquote:
Dit is al de tweede keer dat ik zeg dat we tieten moeten posten, maar het zelf niet doequote:
Jij kwam ermee!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Cyan9 kun je haar even een ban geven voor dit onnodige gestook?
Leave her alonequote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik denk dat je me vergist hebt met @Meke .quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |