Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderd
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloofquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoiets zou ik nooit in m'n hoofd halen... wel gelachen
Nou dat dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg hem op youtube, ik verbaas me er echt over dat hij nog een vriendin heeft.
Nee precies, dus dat is primaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa zin in![]()
Nog een weekje en we weten gewoon wie er meedoen en hebben de eerste aflevering gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem een beetje volgt, dan wordt snel duidelijk dat hij dit al heeeeeeel lang doet, en dat zijn hele familie gewoon meedoet (zelfs z'n oma).quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloof![]()
A. Dat kan toch hartstikke schadelijk zijn, wie weet water allemaal in dat spul zit joh![]()
B. Waarom is haar hoofd niet gekleurd?!
C. Hoezo gaat zij gewoon uit bad en blijft niet schrobben schrobben schrobben![]()
D. Waarom is ze nog bij hem?!?!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh wauwquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je hem een beetje volgt, dan wordt snel duidelijk dat hij dit al heeeeeeel lang doet, en dat zijn hele familie gewoon meedoet (zelfs z'n oma).
Je mag hopen dat hij het heeft uitgezocht van tevorenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloof![]()
A. Dat kan toch hartstikke schadelijk zijn, wie weet water allemaal in dat spul zit joh![]()
Ik ga ook nooit met m'n hoofd onder water in m'n badkuip. Lukt trouwens ook niet, ben te langquote:B. Waarom is haar hoofd niet gekleurd?!
Zit in de huid, helpt nietquote:C. Hoezo gaat zij gewoon uit bad en blijft niet schrobben schrobben schrobben![]()
Beats me...quote:D. Waarom is ze nog bij hem?!?!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erinquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderd
Jaaaaa ben ook echt benieuwd welk lijstje er een beetje kloptquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa zin in![]()
Nog een weekje en we weten gewoon wie er meedoen en hebben de eerste aflevering gezien![]()
Hier ook doorzichtige tassen en kratten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar zit het dan in een dichte tas of zo? Ik krijg het in kratten en/of doorzichtige tassen, dan zie je meteen al wel of het jouw bestelling is of niet.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oh nee, dit was echt twee tellen voordat ik de poule aan ging makenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erin
Nu ben je Jobi, helemaal geweldigquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erin
Tenzij voor de mensen die je Insta hadden gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:58 schreef Meke het volgende:
[..]Het gaat nu gewoon weer over WIDM hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja jij weet het nu ook wel!quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tenzij voor de mensen die je Insta hadden gevonden![]()
Er zitten ook altijd promotie spullen bij, misschien was dat het?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 1 item die ik zelf niet besteld had gehouden en opgegeten, maar die zat dan tussen de rest van de andere boodschappen, die ik wel besteld had.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ze blijven natuurlijk ook wel afhankelijk van wie er net willen, en op zich is de spreiding van de seizoenen zo wel primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Altijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het gaat nu gewoon weer over WIDM hè
Neequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef molloot200 het volgende:
Hey, maar jullie hebben gisterenavond ook niet echt meer doorgepost hè
Ja hier ook, laatst kreeg ik een Donald Duck pocketquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zitten ook altijd promotie spullen bij, misschien was dat het?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Aan mij lag het niet, ik was hier gewoon tot laat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef molloot200 het volgende:
Ja precies. Het zou echt stom zijn geweest als ze dubbelingen in de seizoen hadden imo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze blijven natuurlijk ook wel afhankelijk van wie er net willen, en op zich is de spreiding van de seizoenen zo wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ja toch, voor iedereen lekker te herkennenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu ben je Jobi, helemaal geweldig
Boeiendquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het gaat nu gewoon weer over WIDM hè
quote:
Er moet ook geslapen worden! Jobi was moequote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef molloot200 het volgende:
After all this time?quote:
Ja het trekt elkaar soms ook aanquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik heb een feestje, morgen zijn we topics verder, maar dat valt reuze mee
Nog steedsquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies. Het zou echt stom zijn geweest als ze dubbelingen in de seizoen hadden imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nu merk je wel dat de jaren beginnen te tellenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er moet ook geslapen worden! Jobi was moe
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
Heb nog wat andere video's gezien, dat hij überhaupt nog een dak boven z'n hoofd heeft verbaast mequote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg hem op youtube, ik verbaas me er echt over dat hij nog een vriendin heeft.
Ja ik word oud johquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu merk je wel dat de jaren beginnen te tellen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef molloot200 het volgende:
Hij weet echt heel veel te flikken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb nog wat andere video's gezien, dat hij überhaupt nog een dak boven z'n hoofd heeft verbaast me
Word je ineens wakker van een oerknal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik word oud johEn dan moet volgens @:Cee mijn tijd nog komen!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Strani het volgende:
Ik wist dat het zoiets zou zijn, je wordt voorspelbaar Stranjaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah zó oud ben ik zelfsquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Word je ineens wakker van een oerknal.
Voorspelbaarheid is het juiste pad richting God's liefde.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wist dat het zoiets zou zijn, je wordt voorspelbaar Stranjaard!
Als we toch bezig gaan met spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend gewaagde uitspraak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb ik de theorie van mijn broertje wel eens verteld?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zó oud ben ik zelfsIk ben eigenlijk gewoon aan het wachten tot jullie geboren worden
Niet zo'n goeie want je kan nog steeds heel goed zien hoe de auto eruit zietquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als we toch bezig gaan met spoilers:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
Strani die weer vertrouwd na het middaguur komt binnen banjerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja hèquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gewaagde uitspraak!
Ja ik ben alleen al wel vier en een half uur opquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani die weer vertrouwd na het middaguur komt binnen banjeren
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah wat schattigquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik de theorie van mijn broertje wel eens verteld?![]()
![]()
Hij is de jongste, maar eigenlijk de oudste. Wánt hij zat als eerste in de buik en heeft ons allemaal voor laten gaan![]()
![]()
Aldus hijzelf toen hij vier of vijf was
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Getuigt wel van lef!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hèDoe ik gewoon hoor, zulke dingen!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Oh nou dat moet ik weer even verwerkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen al wel vier en een half uur op
Bedenk maar zo, het zijn gelukkig geen twee weken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ongeveer een week tot ik m'n "nieuwe" auto kan ophalen.
Duurt te lang...
Helaas, ja!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nou dat moet ik weer even verwerken
Ik dacht, laat ik het eens positief benaderen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon hersenloze adrenalinedrang, dat kan ook hoor.
Een week is zo voorbij; gewoon hier blijven, time flies when your'e having funquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Duurt te lang...
Nee, dat staat dan op de bon. Dit was een taartje van 6 euro.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zitten ook altijd promotie spullen bij, misschien was dat het?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bedenk maar zo, het zijn gelukkig geen twee weken.
Doe m'n bestquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een week is zo voorbij; gewoon hier blijven, time flies when your'e having fun
Dit was toen ook een keer bij zo’n tv show, van je vrienden moet je het hebben of zo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoiets zou ik nooit in m'n hoofd halen... wel gelachen
Dat zijn wel de betere producten om perongeluk bij je bestelling te krijgenquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, dat staat dan op de bon. Dit was een taartje van 6 euro.
Jammerquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk geen regen tijdens de race.
Waarom zo lang?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Duurt te lang...
Druk bij de dealer én er komt nog een trekhaak onder.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
Die auto staat er al en zo moeilijk moet een trekhaak niet zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Druk bij de dealer én er komt nog een trekhaak onder.
Uiteindelijk maakt die ene week niets uit natuurlijk maar als je er éénmaal naar uit gaat kijken voelt het lang
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Die auto staat er al en zo moeilijk moet een trekhaak niet zijn.
Ik vind 'rijklaar maken' ook altijd gek. Alsof die auto nog niet kan rijden als hij de fabriek uit komt
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:24 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:25 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]Dat gaan we zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |