Ik heb wel eens 1 item die ik zelf niet besteld had gehouden en opgegeten, maar die zat dan tussen de rest van de andere boodschappen, die ik wel besteld had.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet te doen toch![]()
![]()
Ik zou me niet meer in die supermarkt durven te vertonen![]()
Maar ja. Some people have no shame
Nou lekker zo doorrijden....quote:Out
Gilbert: gebroken knieschijf
Valls: gebroken dijbeen
Door
Poels: gebroken rib
De La Cruz: gebroken heiligbeen
Gibbons: gebroken rib
Pozzovivo: breukje in elleboog
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen zijn echt kansloze wezens.![]()
De persoon met jouw tas is vast zo’n type dat jouw bestelling leuker vindt dan wat ie zelf had besteld en vervolgens meteen aan de vreterij is gegaan, denkende dat iedereen zo dom en asociaal is om het zelfde te doen met zijn/haar tas, waardoor hij/zij het niet meer terug kan geven.
Of de tas is door iemand anders dan de besteller in ontvangst genomen en weet dus niet dat de bestelling niet klopt en is meteen aan het vreten geslagen. Dus alsnog een greedy bitch.
Man man man!
Goedemorgen verder.
Ja ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen voor All 1, want we weten natuurlijk ook de kandidaten nog nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Morning!
Ik zat al te zoeken waar ik punten in kon zetten in de WIDM app, maar dat kan natuurlijk nog niet...
Je kan van de niet geleverde artikelen opgeven dat ze niet geleverd zijn, dan worden ze bij de volgende bestelling verrekend. (Bij AH tenminste)quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik zou ‘t mens gaan stalken tot ze betaalt![]()
Ik zou ook al snel hebben "joh, laat maar zitten" als er iets tussen zit wat ik niet besteld heb. Maar inderdaad een hele bestelling is wat andersquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 1 item die ik zelf niet besteld had gehouden en opgegeten, maar die zat dan tussen de rest van de andere boodschappen, die ik wel besteld had.
Dekselse Dave in actie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 1 item die ik zelf niet besteld had gehouden en opgegeten, maar die zat dan tussen de rest van de andere boodschappen, die ik wel besteld had.
Zat jij trouwens ook niet in onze WIDM poule de vorige keer?quote:
Waarschijnlijk nog niets en extra promotie rond de aflevering dat je nog steeds mee kan doen met de app.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen voor All 1, want we weten natuurlijk ook de kandidaten nog niet
Ja, ik zal me van de week wel even aansluiten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat jij trouwens ook niet in onze WIDM poule de vorige keer?
Ja kan ook gewoon dat ze vanaf Afl 2 gaan starten met het punten inzettenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog niets en extra promotie rond de aflevering dat je nog steeds mee kan doen met de app.
Dat zou denk ik teveel mensen die niet live kunnen kijken benadelen. Dat gaan ze niet doen. En ze krijgen dan een piekmoment in inzetten, waardoor de app mogelijk plat gaat. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon dat ze vanaf Afl 2 gaan starten met het punten inzettenMaar zou ook wel tof zijn als ze iets met de app weten te doen in All 1 al.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef Dave het volgende:
Morning!
Ik zat al te zoeken waar ik punten in kon zetten in de WIDM app, maar dat kan natuurlijk nog niet...
Ik had een keer een prullenbakje erbij in m'n bol-bestellingquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon dat ze vanaf Afl 2 gaan starten met het punten inzettenMaar zou ook wel tof zijn als ze iets met de app weten te doen in All 1 al.
Nee is dus ook niet, en ik ben daar persoonlijk wel echt heel blij meequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zou denk ik teveel mensen die niet live kunnen kijken benadelen. Dat gaan ze niet doen. En ze krijgen dan een piekmoment in inzetten, waardoor de app mogelijk plat gaat. Ik zie het niet gebeuren.
Ja oké, dat is wel waar inderdaad. Dan verwacht ik dat het inzetten gewoon pas kan vanaf All 2quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zou denk ik teveel mensen die niet live kunnen kijken benadelen. Dat gaan ze niet doen. En ze krijgen dan een piekmoment in inzetten, waardoor de app mogelijk plat gaat. Ik zie het niet gebeuren.
Haha, was dat niet zo'n gratis iets wat je er dan bij kreeg?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had een keer een prullenbakje erbij in m'n bol-bestellingHebben een maand afgewacht en zijn hem toen maar gewoon gaan gebruiken
Ja is ook al bekend gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké, dat is wel waar inderdaad. Dan verwacht ik dat het inzetten gewoon pas kan vanaf All 2
Nee het was dezequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, was dat niet zo'n gratis iets wat je er dan bij kreeg?
Dan ga ik met je meequote:Op zondag 30 augustus 2020 09:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaan ze vandaag uit de winkel halen end an kan ik ze vanmiddag ophalen. Maar ik moet eerst nakijken wat ik allemaal mis![]()
Maar wat een asociaal stuk vreten ben je dan, dat je die boodschappen niet gewoon teruggeeft![]()
Als ik wist wie het was, ging ik er zelf efkes naartoe
Nee joh op zo'n leeftijd vier je het niet meerquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Gezellig gehad/laat geworden? Of heb je het gisteren niet gevierd?
Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het echt de supermarkt zelf die bezorgt dan? Meestal staat dat toch los van elkaar
Ah, nee, dan zou ik er ook niet meer durven te komenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.
Jij baldadig? Dat hadden we wel willen zien!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef summer52 het volgende:
[..]
wordt ik alleen maar baldadig van![]()
Maar zit het dan in een dichte tas of zo? Ik krijg het in kratten en/of doorzichtige tassen, dan zie je meteen al wel of het jouw bestelling is of niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaasquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou ook al snel hebben "joh, laat maar zitten" als er iets tussen zit wat ik niet besteld heb. Maar inderdaad een hele bestelling is wat anders
Pfoeh stomquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaas
wel een strop voor die winkel dan. Neem aan dat ze weten waar het mis is gegaan. Die persoon kan vast niet nog eens bestellen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaas
Oh dat laatste klinkt leuk ja, die je ook zelf moet beantwoorden?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nee is dus ook niet, en ik ben daar persoonlijk wel echt heel blij mee![]()
We krijgen er nu wel steeds ook een testvraag bij, dat klinkt wel tof
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik me gisteren afvragen waarom ik mijn geluid van mijn speakers zo hard moest zetten, terwijl mijn geluid nog steeds vrij zacht was. Kom ik er net achter dat de volume van de laptop zelf op 25% stond ipv 100%.Want die had ik vrijdag teruggeschroefd vanwege MP.
![]()
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh dat laatste klinkt leuk ja, die je ook zelf moet beantwoorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
Slimste Mens spoiler, maar dit vind ik echt heel schattig![]()
![]()
Ah, heeft die gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wel een tof nieuw element, ben benieuwdquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
JaDus dan is het nog weer belangrijker dat je echt snel de goede mol hebt, dat hebben ze natuurlijk met de molbonus al een beetje rechtgetrokken, maar maakt dat nog beter
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
Slimste Mens spoiler, maar dit vind ik echt heel schattig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja dat had ik laatst inderdaad ook met Youtube, waarom het geluid op de filmpjes zo zacht was terwijl het volume op zijn hardst stond. Maar laptop heeft zelf natuurlijk ook volumequote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik me gisteren afvragen waarom ik mijn geluid van mijn speakers zo hard moest zetten, terwijl mijn geluid nog steeds vrij zacht was. Kom ik er net achter dat de volume van de laptop zelf op 25% stond ipv 100%.Want die had ik vrijdag teruggeschroefd vanwege MP.
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een tof nieuw element, ben benieuwd
M'n moeder heeft dat soort problemen ook wel eens. Die ben ik nu aan het leren dat als alles te zacht is het aan het volume van de computer ligt, en als een specifiek ding te zacht is het waarschijnlijk daar aan ligtquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst inderdaad ook met Youtube, waarom het geluid op de filmpjes zo zacht was terwijl het volume op zijn hardst stond. Maar laptop heeft zelf natuurlijk ook volume![]()
Ja, ik heb in de app ook gewoon mijn eigen naam omdat ik die al in had gesteld omdat ik eerst in andere poules kwamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies. Van @:dave wist ik het nog omdat ik daardoor z'n echte naam wistEn Jobi en Mollie omdat die altijd te porren zijn voor WIDM discussie
Ja preciesquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
Ook wel grappig om die testvraag te zien en echt geen idee te hebben. Lijkt me ook wel grappig als ze ook dingen vragen die we niet kunnen weten/niet hebben gezien![]()
"Als hoeveelste stapte de Mol de bus uit bij opdracht XY?"
"Wat is de lievelingskrant van de Mol?"
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
M'n moeder heeft dat soort problemen ook wel eens. Die ben ik nu aan het leren dat als alles te zacht is het aan het volume van de computer ligt, en als een specifiek ding te zacht is het waarschijnlijk daar aan ligtHet lijkt te werken, want ik heb een stuk minder geklaag gehoord over allerlei kabels de laatste tijd
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderdquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik heb in de app ook gewoon mijn eigen naam omdat ik die al in had gesteld omdat ik eerst in andere poules kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |