Wat gezellig! Ik kijk sinds heel lang ook weer mee naar de Tour dit jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
Vandaag alleen de Tour met een schuin oog gezien. High Tea met meiden van de studie.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:14 schreef MMF93 het volgende:
@:meke Ik kijk uiteraaaaard ook widm, alleen ben ik dramatisch slecht in die app (in mijn hoofd is iedereen de mol, tot het einde aan toe) dus ik ga er nog even over nadenken of ik mee doe met de poule
![]()
@:summer52 alsnog gefeliciteerd!
Zolang je inzet op iemand die niet afvalt verdubbelen je punten en kun je mee blijven spelenquote:Op zondag 30 augustus 2020 08:14 schreef MMF93 het volgende:
@:meke Ik kijk uiteraaaaard ook widm, alleen ben ik dramatisch slecht in die app (in mijn hoofd is iedereen de mol, tot het einde aan toe) dus ik ga er nog even over nadenken of ik mee doe met de poule
![]()
@:summer52 alsnog gefeliciteerd!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat van gaan denken..
Goedemorgen!quote:
Ja ik vond Electro Velvet ook oprecht leuk dat jaar. Werd helemaal verguisd door alle fans, maar het was wel lekker vrolijk en compleet iets anders dan waar de UK altijd mee komt. Dit was nog wel een beetje getuige van lef.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit nummer klinkt vaag bekend, maar ik zou het ook niet direct missen op een ESF. Dat zegt overigens niets over de kwaliteit!
Ik vond het bijvoorbeeld erg leuk dat UK Electro Velvet stuurde
De uitvoering liet te wensen over en ik ergerde me aan de gebaartjes van de zangeres (vooral het vingerwijzen naar de zanger, met die buiging er bij) maar het was wel duidelijk iets anders dan de andere inzendingen van dat jaarZe hadden van mij wel hoger mogen eindigen dan 24e, maar ook ik snap wel dat dit duidelijk geen winnaar is. Het getuigt wel van meer lef dan bijvoorbeeld Bigger Than Us of de inzendingen uit 2016 en 2017, die me op basis van de titel helemaal niks zeggen
Krijg je alsnog je boodschappen? Of moet je opnieuw bestellen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
Heel bijzonder: boodschappen besteld, kwamen ze gister bezorgen. Zijn er per ongeluk 2 tassen verwisseld. Ik heb de tas voor de andere klant weer meegegeven, maar diegene wil de tas met boodschappen van mij niet afgeven![]()
Mensen
Ah lulligquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
Heel bijzonder: boodschappen besteld, kwamen ze gister bezorgen. Zijn er per ongeluk 2 tassen verwisseld. Ik heb de tas voor de andere klant weer meegegeven, maar diegene wil de tas met boodschappen van mij niet afgeven![]()
Mensen
Ze gaan ze vandaag uit de winkel halen end an kan ik ze vanmiddag ophalen. Maar ik moet eerst nakijken wat ik allemaal misquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Krijg je alsnog je boodschappen? Of moet je opnieuw bestellen?
Môggequote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaan ze vandaag uit de winkel halen end an kan ik ze vanmiddag ophalen.
Maar wat een asociaal stuk vreten ben je dan, dat je die boodschappen niet gewoon teruggeeft![]()
Als ik wist wie het was, ging ik er zelf efkes naartoe
Huh wat stomquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
Mensen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu pas de titel van onze WIDM poule![]()
![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh wat stomMaar dan betalen zij ook voor die tas, neem ik aan?
Mensen zijn echt kansloze wezens.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
Mensen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Toen ze erachter kwamen, had ze al betaald.
Ze moeten eerst van mij horen om welke boodschappen het gaat en dat geld dan bij haar moeten ophalen. Zullen ze niet doen denk ik
Watquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
Mensen
Niet te doen tochquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen zijn echt kansloze wezens.![]()
De persoon met jouw tas is vast zo’n type dat jouw bestelling leuker vindt dan wat ie zelf had besteld en vervolgens meteen aan de vreterij is gegaan, denkende dat iedereen zo dom en asociaal is om het zelfde te doen met zijn/haar tas, waardoor hij/zij het niet meer terug kan geven.
Of de tas is door iemand anders dan de besteller in ontvangst genomen en weet dus niet dat de bestelling niet klopt en is meteen aan het vreten geslagen. Dus alsnog een greedy bitch.
Man man man!
Goedemorgen verder.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:27 schreef Em31 het volgende:
Oh nee grapje, natuurlijk wel. Levert ze geld op.
Is het echt de supermarkt zelf die bezorgt dan? Meestal staat dat toch los van elkaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet te doen toch![]()
![]()
Ik zou me niet meer in die supermarkt durven te vertonen![]()
Maar ja. Some people have no shame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |